نحوه کار میسلار واترها چگونه است

نحوه کار میسلار واترها چگونه است؟

امکان ندارد، شما یک خانم باشید، اما از لوازم آرایش استفاده نکنید. مواد آرایشی، مخصوص خانوم‌ها و برای زیباترشدن آن‌ها، طراحی شده است. غیر ممکن است، که در میان وسایل شخصی یک خانم، چند عدد رژ خوش رنگ یا چند سایه رنگارنگ، پیدا نکنید. همه این‌‌ها نشان می‌دهد، مواد آرایشی و استفاده از آن‌ها، جایگاه ویژه‌ایی در میان خانوم‌ها دارد.

خانوم‌هایی که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌د‌هند، این موضوع را می‌دانند، که علاوه بر مواد آرایشی، باید از محصولات بهداشتی و پاک کننده‌های مناسب نیز استفاده کنند. بدون شک، آرایش کردن و رنگ و لعابی که به صورت می‌هد، بسیار لذت بخش و خوشایند است، اما دردسر از آن جایی شروع می‌شود، که باید آن حجم از مواد آرایشی را، از صورت خود پاک کنیم. همه خانم‌ها این موضوع را تجربه کرده‌اند، پاک کردن مواد آرایشی، گاهی آن‌قدر وقت گیر و کلافه کننده است، که بعضی از خانوم‌ها ترجیح می‌دهند، با آن به رخت خواب بروند و خطر چین و چروک صورت را، به جان بخرند.

این جا است، که پاک کننده‌های آرایشی به کمک ما می‌آیند، اما پاک کننده داریم تا پاک کننده. همه ما می‌دانیم، که پوست صورت حساس و لطیف است و در معرض محصولات خشن و ناملایم، به سرعت از خود واکنش نشان می‌دهد و آسیب می‌بیند. هنگامی که یک روز پرکار و خسته کننده دارید، یا آخر شب، از یک مهمانی به خانه برمی‌گردید، به تنها چیزی که فکر می‌کنید، رفتن به رخت خواب است، اما نمی‌دانید خوابیدن با آرایش، تا چه اندازه می‌تواند به پوست آسیب بزند.

یک پاک کننده و شوینده ملایم، می‌تواند به شما کمک کند، تا به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن، آرایش خود را پاک کنید. یک خانوم، که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهد، باید در میان لوازم آرایش خود، یک پاک کننده مناسب نیز داشته باشد، تا زمانی که خسته و بی‌حوصله است یا وقت کافی برای پاک کردن آرایش ندارد، بهانه‌ایی برای خوابیدن با آرایش و پاک نکردن آن، نداشته باشد.

اگر می‌خواهید، یک پاک کننده تهیه کنید و آن را به سبد لوازم آرایش خود اضافه کنید یا می‌خواهید، یک پاک کننده جدید انتخاب کنید، بهتر است، با میسلار واتر آشنا شوید، این محصول، فرآیند پاک کردن آرایش را، آسان‌تر کرده است. 

 

نحوه کار میسلار واترها چگونه است

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر، نوعی پاک کننده صورت است، که چربی اضافه پوست، ناخالصی‌ها، مواد آرایشی، گرد و غبار و آلودگی‌ها را، از روی پوست پاک می‌کند. میسلار واترها، چربی و کثیفی‌ها را به خود جذب می‌کنند و به پاک کردن آن‌ها، از روی پوست کمک می‌کنند. میسلار واترها، بسیار کامل و کارآمد هستند، آن‌ها تمام مواد آرایشی، از کرم پودر گرفته، تا ریمل ضد آب را، به راحتی از سطح پوست پاک می‌کنند.

میسلار واترها، مایع و حاوی مولکول‌های میسل کوچک هستند، که به راحتی در آب حل می‌شوند و روغن و آلودگی‌ها را، به خود جذب می‌کنند، یعنی، مواد آرایشی، آلودگی، چربی، ذرات گرد و غبار و … که روی پوست هستند، تنها با چند حرکت ساده، توسط میسلار واترها پاک می‌شوند. 

این محصول، ترکیبی از نمک، گلیسیرین و مقدار بسیار کمی از سورفکتانت‌ها است، که مجموع این ترکیب‌ها، همان کاری را انجام می‌دهد، که شما به آن نیاز دارید، یعنی یک پاک کننده مناسب و موثر. یکی از مزایای میسلار واترها این است، که شما بعد از استفاده از آن، نیازی به شستشوی صورت خود ندارید، زیرا میسلار واتر، به خوبی در پوست شما جذب می‌شود و می‌تواند مثل یک تونر، عمل کند.

میسلار واتر، یک محلول ملایم، بدون الکل، بدون روغن و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی است، یعنی یک محصول سبک و موثر است، این محلول، مواد صابونی یا عامل پاک کننده سخت و قوی ندارد، درنتیجه، برای پوست مضر نیست و چربی ضروری و لازم پوست را از بین نمی‌برد، بلکه، مواد مغذی لازم، برای پوست را حفظ می‌کند و باعث خشک شدن پوست و ایجاد چین و چروک نمی‌شود. 

برخلاف اکثر پاک کننده‌ها، که حالتی فوم مانند یا ژل مانند دارند، میسلار واترها، ظاهری شبیه به آب دارند و به همین علت، نیازی به شستشو ندارند. میسلار واترها، دارای ترکیبات ملایم هستند، که به پوست آسیب نمی‌رساند، در حالی که، سایر پاک کننده‌ها ممکن است، چربی لازم پوست را از بین ببرند و موجب خشک شدن پوست بشوند. میسلار واترها، به مرطوب شدن پوست کمک می‌کنند و آبرسانی پوست را، تقویت می‌کنند.

بسیاری از پاک کننده‌ها و محصولات مراقبت از پوست، برای انواع پوست‌ها مناسب نیستند، اما میسلار واترها محصولی هستند، که برای تمام پوست، چه خشک و چه چرب، می‌تواند مفید و موثر باشد. میسلار واترها، خاصیت پاک کنندگی ملایم و درعین‌ حال، خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارند، به همین دلیل است، که یک محصول محبوب و پرطرفدار است.

میسلار واترها، برای پوست‌های خشک و حساس نیز، بسیار ملایم هستند و نیازی به مالش شدید ندارد، زیرا به راحتی و به سرعت، جذب پوست می‌شود، به همین دلیل، به نواحی حساس پوست، مانند زیر چشم‌ها، آسیب نمی‌زند. اگر شما پوستی حساس دارید و نمی‌توانید محصولی را پیدا کنید، که با پوست شما سازگار باشد، با خیال راحت، از میسلار واترها استفاده کنید، این محلول، نه تنها به پوست شما آسیب نمی‌زند، بلکه، خاصیت پاک کنندگی ملایم دارد و پوست شما را، آبرسانی می‌کند و آن را مرطوب نکه می‌دارد.

علاوه بر تمام این‌ها، میسلار واترها جنبه‌هایی دیگری نیز دارند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد، که هنگام آرایش کردن، ریمل پشت پلک‌های شما مالیده شود یا خط چشم خود را کج کشیده باشید، در این صورت، لازم نیست مضطرب شوید یا تمام آرایش خود را پاک کنید، کافی است، از میسلار واترها کمک بگیرید، یک پنبه یا گوش پاک کن را، به محلول میسلار واتر آغشته کنید و سپس اشکال آرایش خود را پاک کنید. 

شما می‌توانید، در روزهایی که آرایش ندارید، از میسلار واترها استفاده کنید، این محصول پوست شما را آبرسانی می‌کند و به تغذیه پوست شما، کمک می‌کند، درنتیجه، پوست شما شاداب‌تر و شفاف‌تر به نظر می‌رسد. زمانی‌ که در حال پیاده‌ روی یا ورزش کردن هستید، پوست شما عرق می‌کند و ذرات گرد و غبار و آلودگی‌ها، روی پوست می‌نشینند، بنابراین، برای دور کردن هر گونه آلودگی و کثیفی از روی پوست خود، می توانید از میسلار واترها کمک بگیرید.

ما خانوم‌ها، حتی اگر آرایش نکنیم، باز هم می‌توانیم، از مزایای میسلار واترها بهره‌مند شویم، تا پوستی شاداب‌تر و زیباتر داشته باشیم، علاوه برآن، آلودگی‌ها و کثیفی‌ها، تمایل دارند روی پوست نشسته و به پوست آسیب بزنند، درنتیجه، یک پاک کننده مناسب و موثر، بسیار کارآمد است. میسلار واترها، فرآیند رسیدگی و مراقبت از پوست را، برای ما آسان‌تر می‌کند. 

نحوه کار میسلار واترها چگونه استمزایای استفاده از میسلار واترها

  • برخلاف سایر پاک کننده‌ها، میسلار واترها نیازی به آبکشی و شستشوی صورت ندارند، زیرا این محلول حاوی ترکیباتی است، که هیچ ردی از چربی و آلودگی‌ها، روی پوست باقی نمی‌گذارد، درنتیجه، در وقت صرفه جویی می‌شود و به راحتی، با چند حرکت، تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها از سطح پوست حذف می‌شوند.
  • میسلار واترها، هیچ گونه مواد شیمیایی و مضر در ترکیبات خود ندارند، به همین دلیل، چشم‌های شما را اذیت نمی‌کند و موجب قرمز شدن و اشک ریختن چشم‌ها، نمی‌شود، علاوه برآن، به پوست آسیب نمی‌زند. هم‌چنین، آب و گلیسیرین موجود در ترکیبات میسلار واترها، برای پوست‌ها حساس، بسیار مناسب است و موجب تحریک آن نمی‌شود. 
  • میسلار واترها، لایه بردار نیستند و در ترکیب خود، فاقد الکل هستند، بنابراین، چربی لازم و رطوبت ضروری پوست را، از بین نمی‌برند و موجب خشک شدن و کشیدگی پوست، نمی‌شوند. این محصول، برای پوست لطیف و ملایم است. 
  • میسلار واترها، دارای خاصیت پاک کنندگی هستند و به راحتی، مواد آرایشی را از سطح پوست، پاک می‌کنند، بنابراین روزهایی که خسته و بی‌حوصله هستید، میسلار واترها به شما کمک خواهند کرد، که آرایش خود را، در کم‌ترین زمان ممکن پاک کنید و در وقت خود، صرفه جویی کنید.
  • میسلار واترها، با انواع پوست‌ها سازگار است، پوست‌های چرب، طبیعی و خشک و حساس۷ می‌توانند با خیال راحت، از این محصول استفاده کنند. این محصول، چربی ضروری پوست را، از بین نمی‌برد و به آبرسانی پوست، کمک می‌کند، درنتیجه، پوستی زیبا و شفاف به شما هدیه می‌دهند.
  • کسانی که آب محل سکونت آن‌ها، سخت و غیر آشامیدنی است، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. آبی که سخت است و قابل شرب نیست، حاوی مقادیر زیادی املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیم و آهن است، که موجب خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست می‌‌شود، اما چون میسلار واترها، خاصیت آبرسانی دارد و پوست را مرطوب می‌کند، برای کسانی که، پوست خشک و حساسی دارند، بسیار مفید است و PH پوست را، تنظیم می‌کند.
  • معمولا یکی از کارهای سخت و وقت گیر، که بسیاری از خانوم‌ها از آن فراری هستند، پاک کردن پدها و برس‌های آرایشی است. برس‌ها و پدهای آرایشی، آلودگی و کثیفی را به خود جذب می‌کنند و آن را به پوست شما انتقال می‌دهند، درنتیجه، اگر تمیز نشوند، برای پوست مضر هستند. راحت‌ترین و سریع‌ترین راه، برای پاک کردن و تمیز کردن برس‌های آرایشی، استفاده از میسلار واتر است. کافی است، مقداری میسلار واتر در یک کاسه بریزید و پدها و برس‌های آرایشی خود را، درون آن قرار دهید، تا به خوبی تمیز شوند، خواهید دید، که چگونه میسلار واتر، آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را به خود جذب کرده‌ است و تغییر رنگ داده است.

نحوه کار میسلار واترها چگونه استنحوه کار با میسلار واترها چگونه است؟

حتما متوجه شده‌اید، که میسلار واتر چیست و چه کاری انجام می‌دهد، اما باید نحوه کار با میسلار واترها را نیز بدانیم، زیرا هر محصولی، اگر به درستی و با دقت مصرف شود، می‌تواند تاثیر مثبت و مطلوب خود را به جا بگذارد.

متخصصان پوست معتقدند، هر فردی دو بار در روز، باید پوست خود را کاملا پاکسازی و تمیز کند، یک بار در اول روز و یک بار آخر شب، قبل از خوابیدن. شاید تصور کنید، این کار سخت است و کمی وقت گیر است، اما میسلار واترها، این کار را برای شما آسان‌تر می‌کند. میسلار واتر، به راحتی و به سرعت، جذب پوست می‌شود و تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی باقی مانده روی سطح پوست را، پاک می‌کند.

اگر شب‌ها قبل از خواب، آرایش خود را پاک نکرده‌اید، می‌توانید رو کمک میسلار واترها حساب کنید، این محلول مواد آرایشی را به خود جذب می‌کند و آن‌ها را از روی پوست، کاملا پاک می‌کند، حتی اگر  عادت دارید، که شب‌ها از مرطوب کننده و لوسیون استفاده کنید، بهتر است، صبح بعد از بیدار شدن، صورت خود را با میسلار واتر پاکسازی کنید و سپس صورت خود را، شستشو دهید.

یک پد پنبه‌ایی تمیز را، به میسلار واتر آغشته کرده و تمام نواحی صورت خود را، با آن تمیز کنید، این کار را تا جایی ادامه دهید، که کثیفی و رنگ جدیدی، روی پد مشاهده نکنید. برای پاک کردن آرایش چشم، پد را به میسلار واتر آغشته کرده و چشم‌های خود را ببندید، پلک‌ها و چشم‌ها را، با آرامی و ملایمت پاک کنید و مطمئن شوید، هیچ گونه آلودگی پشت پلک‌ها، باقی نمانده باشد. 

می‌توانید پد را به صورت حرکات ضربه ایی، روی پوست خود ماساژ دهید، این روش به مولکول‌های میسل کمک می‌کند، تا مثل آهن‌ربا عمل کرده و آرایش، آلودگی، چربی و کثیفی را به خود جذب کند. روش دیگر، برای استفاده از میسلار واتر، فشار دادن پنبه و نگه داشتن آن روی پوست است. پنبه یا پد خود را به میسلار واتر آغشته کنید و آن را روی نواحی که نیاز به پاکسازی دارند، به آرامی فشار دهید. دقت کنید، چشم‌ها و پوست اطراف آن بسیار نازک و حساس است، پنبه آغشته به میسلار واتر را، به آرامی پشت پلک فشار دهید و اجازه دهید، تمام مواد آرایشی را به خود جذب کند.

بعد از باشگاه یا انجام فعالیت‌های سنگین، پوست به شدت عرق می‌کند و منافذ پوست مسدود می‌شود، این عوامل دست به دست هم می‌دهد، تا پوست طراوت و شادابی خود را از دست بدهد، بنابراین شما به یک میسلار واتر نیاز پیدا می‌کنید، پس از انجام این گونه فعالیت‌ها، صورت خود را با میسلار واتر پاکسازی کنید، تا عرق و آلودگی‌ها از سطح پوست پاک شوند.

سخن پایانی

اگر به تازگی، با میسلار واترها آشنا شده‌اید، در انتخاب و تهیه آن، تردید نکنید. تمام خانوم‌ها، در مسیر مراقبت و پاکسازی پوست، به یک میسلار واتر با کیفیت و مناسب، نیاز خواهند داشت. با توجه به تاثیر فوق‌العاده این محصول، در شادابی و زیبایی پوست و سهولت استفاده از آن، بدون شک، به پاک کننده دیگری، نیاز نخواهید داشت.

1

خانم شاهین

شیما بهرامعلیان مدت هاست که می‌نویسد و در مجله‌های آنلاین فعالیت دارد. او گنجینه اصلی خود را تجربه می‌داند و نوشته‌هایی مملو از اطلاعات به روز در رابطه با زیبایی و موضوعات جذاب دیگر دارد؛ این گونه است که تجربیات او به ما انتقال داده می‌شوند، که هم سرگرم کننده اند و هم ترفندهای جالب را به ما می‌آموزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *