قبل از خرید عطر حتما بخوانید

قبل از خرید عطر حتما بخوانید

شاید تا به حال این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا باید از عطر استفاده کنیم یا استفاده از عطر چه مزایایی برای ما به دنبال خواهد داشت. در پاسخ باید بگوییم استفاده از عطر دلپذیر و خوش‌بو علاوه بر این که باعث می‌شود رایحه‌ای خوش از شما به مشام برسد، باعث می‌شود دارای قدرت و اقتدار شوید. زیراکه به لحاظ روانشناختی استفاده از عطر اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی بالا می‌برد، به نحوی که باعث به دست آوردن موفقیت‌های زیادی در زندگی روزمره شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: 10 روش طبیعی خوشبو کردن خانه

به طور مثال همان‌طور که استفاده از لباس مناسب به شما شخصیت و جایگاه اجتماعی مناسبی می‌دهد، استفاده از عطر نیز همین خاصیت‌ها را برای شما به دنبال خواهد داشت. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از عطر مناسب و خالص شما را در یادها ثبت می‌کند. از جمله نکاتی که واجب است در استفاده از عطر بدانیم خاصیت دفع استرس و اضطراب آن است. به عبارت دیگر استفاده از رایحه‌ای خوش در جلسات سخنرانی، امتحانات، مصاحبه‌های شغلی یا موقعیت‌های تنش‌زا استرس و انرژی‌های منفی را از شما دور می‌کند و باعث تقویت حواس و افزایش انرژی‌های مثبت درون شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: ده بیوتی بلاگر برتر ایرانی

قبل از خرید عطر حتما بخوانید

عطر خاص شما برند شما محسوب می‌شود

تا بحال پیش آمده با کسی صحبت کنید یا از کنار او رد شوید اما محو و شیفته‌ی بوی عطر او شوید؟ بله عطر این ویژگی را دارد. قاطعانه می‌توان گفت که این ماده‌ی خوش‌بو موقعیت و شخصیت اجتماعی شما را بالا می‌برد و دیگران را شیفته‌ی شما می‌کند و استشمام بوی عطر شما برای افراد زیادی آرام‌بخش می‌شود. سعی کنید در موقعیت‌های کاری همیشه از عطر بخصوص خود استفاده کنید تا در نبود شما دیگران با استشمام آن عطر یاد شما بیافتند. عطر خاصی که همیشه استفاده می‌کنید برند شخصی شما به حساب می‌آید. این را نیز به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید در تمام فصول سال از یک نوع عطر استفاده کنید چرا که تغییرات آب و هوا عطر مناسب خود را می‌طلبد. برای مثال بهتر است برای جذاب بودن در فصول سرد سال از عطرهای گرم و شیرین و یا در فصول گرم سال از عطرهایی با رایحه خنک یا تلخ استفاده کنید.

 

خرید این محصول

 

عطر تقویت کننده قوای جنسی

طبق تحقیقات به عمل آمده، برخی پزشکان برای تقویت قوای جنسی عطرهایی را پیشنهاد می‌کنند که تأثیر بسزایی بر روی افراد داشته است. به همین منظور برخی عطرها صرفاً برای همین امر تولید می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از  عطر تقویت روحیه می‌باشد و خوب است بدانید که عطرهایی وجود دارد که استفاده از آنها روابط جنسی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

قبل از خرید عطر حتما بخوانید

استفاده از چه نوع عطرهایی باعث جذب جنس مخالف می‌شود

جالب است بدانید که حشرات برای جذب جنس مخالف ماده‌ای به نام فرومون (هورمون) را از خود ترشح می‌کنند. این رایحه به خودی خود جنس مخالف را جذب می‌کند. محققان در کشورهایی مثل آمریکا به روی این ماده تحقیقات فراوانی انجام داده‌اند و توانسته‌اند عطرهایی تولید کنند که حاوی این ماده برای جذب جنس مخالف باشد. گاهی اوقات این عطرها جذابیت‌های دوستانه را به دنبال خواهد داشت. باید بدانید که دویدن، استحمام، سونای بخار، ورزش کردن و اعمالی از این قبیل باعث خفه شدن این عطرها و از بین رفتن تأثیر آن‌ها خواهد شد. برای خرید عطرهایی که خاصیت جذب جنس مخالف را دارند باید روی شیشه عطرها به دنبال قسمت مواد تشکیل دهنده‌ی آن باشیم. در این قسمت به دنبال عبارتی بگردید که با کلمه‌یAndro  شروع شده باشد. این عبارت بدان معنی است که عطر مورد نظرتان دارای محتوی فرومون است.

 

خرید این محصول

 

تعدادی از عطرهای وسوسه کننده زنانه

به جرئت می‌توان گفت که از هر ده خانم شیک‌پوش یک نفر با  این عطر‌ که اتفاقاً یکی از قدیمی‌ترین عطرهای مورد پسند خانم‌های اهل مُد و سلبریتی‌های سر‌تا‌سر دنیا از جمله «مرلین مونرو» است، خاطره دارد. این عطر همان عطر Channel no5 است با قدمتی 100 ساله و از معروف‌ترین عطرهای برند شَنل بعنوان نماد جذابیت زنانه در سراسر جهان شناخته شده است. خالق روسی این عطر شگفت‌انگیز و ملایم که به‌گفته‌ی خودش با الهام از رایحه‌ی شبانه‌ی دریاچه و رودخانه‌های یخ‌زده‌ی قطب شمال آن را طراحی کرده است. عطر شماره دوم «شَنل نامبر فایو» با بویی ساده، شیرین و ماندگار از جمله عطرهای گلی-میوه‌ای است که با رایحه‌ی دلپذیر لیمو، ترنج، یلانگ یلانگ و بهار نارنج آغاز می‌شود. شاید به‌خاطر رایحه‌ی بهار ‌نارنج در عطر «شنل نامبر فایو» است که «مرلین مونرو» در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که شب‌ها قبل از خواب از آن استفاده می‌کند تا خوابی آرام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هر آن چه باید درباره مت گالا بدانید

رایحه‌ی میانی این عطر بهاری و تابستانی عطر گل سوسن، گل یاس، گل رز و ریشه‌ی زنبق زرد است و پس از آن رایحه‌ی خوش عطر با بوی مسحورکننده عنبر، چوب صندل، مُشک، چرم، وانیل، نعناع هندی، خس خس و گل سنگ ماندگار می‌شود. عطر شماره 3 عطر شالیمار نام دارد. «شالیمار» عطری است که اولین بار به‌طور اختصاصی برای همسر ایرانی‌تبار «شاه‌جهان» یعنی «ارجمند بانو» طراحی و تولید شد و نامش را از «شالیمار» باغ محبوب «ارجمند بانو» گرفته است. عطر کوکو شَنل عطر دیگری است که به علت رایحه خوش و بی‌مانندش مصرف کنندگان زیادی دارد. اگر به عطرهای کلاسیک و نه‌چندان شیرین علاقه‌مند هستید پیشنهاد ما به شما عطر فرانسوی و گلی «کاچارل انیس انیس» است.

قبل از خرید عطر حتما بخوانیدنحوه‌ی تشخیص ادکلن اصل از ادکلن تقلبی

بدون شک برای خیلی‌ها مهم است عطری که استفاده می‌کنند اصل و خالص باشد. شاید در ابتدا بگویید عطر اصل عطری با ماندگاری بالا است. اما امروزه تولید کنندگان عطرهای تقلبی نحوه ماندگار شدن عطر را یاد گرفته‌اند. بعلاوه ماندگاری عطر روی بدن به ژنتیک و رنگ پوست و نیز متابولیسم بدن‌ها بستگی دارد. بنابراین بهترین راه برای تشخیص عطر اصل از تقلبی بوی الکل آن است. عطرهای تقلبی بوی الکل می‌دهند. راه دیگر استفاده از نور است. شیشه عطر را مقابل نور بگیرید اگر رگه‌هایی در بین آن مشاهده کردید آن عطر اصل نیست. راه دیگر درب عطرها است. بدین صورت که درب شیشه‌ی تقلبی پلاستیکی بوده و با کشیدن ناخن یا جسم تیز روی آن رنگ در می‌ریزد. برای ماندگاری عطرها نیز بهتر است که آن را روی رگ‌های اصلی بدن یعنی رگ مُچ دست و رگ کنار گردن اسپری کنید.

1

خانم شاهین

شیما بهرامعلیان مدت هاست که می‌نویسد و در مجله‌های آنلاین فعالیت دارد. او گنجینه اصلی خود را تجربه می‌داند و نوشته‌هایی مملو از اطلاعات به روز در رابطه با زیبایی و موضوعات جذاب دیگر دارد؛ این گونه است که تجربیات او به ما انتقال داده می‌شوند، که هم سرگرم کننده اند و هم ترفندهای جالب را به ما می‌آموزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *