الی ژن و خداحافطی با چین و چروک پوست صورت

الی ژن و خداحافطی با چین و چروک پوست صورت

چین و چروک های پوست صورت به دلایل زیادی به وجود می آیند و چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست اغلب برای اکثر افراد بسیار آزار دهنده هستند. در این مطلب می خواهیم به بررسی تاثیر محصولات الی ژن و خداحافظی با چین و چروک صورت بپردازیم.

چین و چروک هایی که در اطراف چشم و دهان ایجاد می شوند ممکن است عمیق شوند که اغلب به دلیل کاهش ملانین در پوست به دلیل افزایش سن ایجاد می شوندند. برخی از چین و چروک های پوست صورت قابل کنترل هستند و یا حتی می توان آن ها را کاهش داد به شرطی که در قبل از ایجاد چین و چروک ها و یا بلافاصله پس از ایجاد کوچکترین چین و چروک بر روی پوست صورت، از محصولات ضد چروک و لیفتینگ مناسب مانند الی ژن استفاده شود.

الی ژن با تولید محصولاتی با کیفیت و موثر، با تقویت و ویتامین رسانی به پوست، چین و چروک پوستی را برطرف می کند و مانع از افتادگی و شل شدن پوست می شود. برخی از این دست از محصولات الی ژن عبارتند از: کرو ضد چروک الی ژن مدل Caviar، کرم ضد چروک الی ژن مدل Lifting.

الی ژن و خداحافطی با چین و چروک پوست صورت کرم ضد چروک و لیفتینگ الی ژن

این کرم ضد چروک با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و سرشار از آنتی اکسیدان است که رادیکال های آزاد را خنثی کرده و با تحریک کلاژن سازی پوست، موجب استحکام بخشی به پوست شده و پوست را جوان می کند. چروک های روی پوست صورت به هر دلیلی که ایجاد شده باشند در صورت استفاده منظم و مداوم از کرم ضد چروک و لیفتینگ الی ژن تا بخش بسیار زیادی قابل رفع خواهند بود.

آملیوکس موجود در این کرم علاوه بر کاهش قدرت انقباضی عضلات، کلاژن سازی پوست را نیز افزایش داده و موجب تقویت ساختار پوست نیز می شود که در استفاده طولانی مدت اثر بخشی مانند بوتاکس بر روی پوست دارد.

ضد چروک الی ژن لیفت کننده ( فرم دهنده پوست )، رفع کننده خطوط ریزچین و چروک پوست، ترمیم کننده پوست، تقویت کننده پوست، ضد پیری و جوان کننده بافت های پوست است. این کرم برای برای جلوگیری از انواع چروک مناسب است و چین و چروک های ایجاد شده را نیز رفع می کند. این کرم ضد چروک بر روی انواع پوست قابل استفاده است.

برای استفاده از این کرم ابتدا پوست را با ژل شستشوی الی ژن به خوبی از آلودگی ها و آرایش پاک کرده و 3 بار در روز از این کرم بر روی پوست خود استفاده نمایید، توجه کنید که برای تاثیر گذاری بیشتر تا 6 ماه به طور مداوم از این کرم استفاده کنید.

کرم ضد چروک خاویار الی ژن

این کرم از خاویار خالص ایرانی ساخته شده است که موجب جوان سازی و افزایش جریان خون مویرگ های موجود در پوست می شود.  کرم خاویار الی ژن یک محصول چند منظوره است که ضد چروک و سفت کننده پوست است و موجب جوان سازی پوست نیز می شود. این محصول برای استفاده بر روی انواع پوست مناسب بوده و آسیب های پوستی را حذف کرده و پوست را جوان و شاداب می کند.

خاویار استفاده شده در کرم ضد چروک الی ژن سرشار از پروتئین و آنتی اکسیدان است که موجب تحریک سلول های پوست برای کلاژن سازی شده و پوست را جوان و زنده می کند. استروژن موجود در خاویار رگ های سطحی پوست را افزایش می دهد. خاویار حاوی پروتئین خاصی به نام ایکتولین بوده که که یک ضد چروک قوی به حساب می آید و ویتامین های گروه B، A، E، D و اسید فولیک موجود در خاویار سبب افزایش مقاومت و انعطاف پذیری پوست می شوند.

الی ژن و خداحافطی با چین و چروک پوست صورتعوامل مختف ایجاد چین و چروک بر روی  پوست صورت

  • ژنتیک

افراد مختلف با توجه به محتوای ژنتیکی متفاوتی که دارند از میزان کلاژن متفاوتی در پوست خود برخوردار هستند. کلاژن ها موجب می شوند لایه های مختلف پوست روی یکدیگر نیفتند و خوش فرم باشند. کمبود کلاژن در پوست آن را مستعد ایجاد انواع چین و چروک می کند، افرادی که دچار چین و چروک های وراثتی هستند باید سعی کنند تا با استفاده از محصولات مراقبت از پوستی و بهداشتی مناسب جلوی پیرشدن بیش از حد پوستشان را بگیرند.

  • افزایش سن

هم زمان با افزایش سن میزان کلاژن سازی سلول های پوستی  کاهش می یابد و حجم چربی و عضله نیز کاهش می یابد بنابراین پوست دچار افتادگی و انواع چین و چروک ها می شود. اکنون شیوه های پیشگیرانه و مراقبتی زیادی، پیرشدن پوست را به تعویق می اندازد و موجب می شوند که با افزایش سن، همچنان پوست زیبا باشد.

  • قرار گرفتن زیاد در معرض نور آفتاب

زیاد قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و اشعه های مضر آن بدون رعایت نکات مراقبتی از پوست، موجب پیدایش چین و چروک بر روی پوست می شود.

  • بیش از حد خشک بودن پوست

زمانی که پوست خشک و فاقد رطوبت شود مستعد ایجاد انواع وچین و چروک ها می شود، در این صورت استفاده از مرطوب کننده های مناسب پوست را جوان تر کرده و میزان چین و چروک ها را نیزکاهش می دهد.

  • تاثیر آلاینده های هوا در ایجاد چین و چروک ها

آلاینده های موجود درهوا، حاوی ترکیباتی مضر هستند که مانع از جذب اکسیژن توسط پوست می شوند و پوست را مستعد خشکی و ایجاد انواع چین و چروک می سازد.

  • حرکات مکرر و مداوم برخی از عضلات صورت

خندیدن و اخم کردن موجب پدید آوردن چروک در نواحی پیشانی، بین دو ابرو و اطراف لب می شوند. نمی توان برای جلوگیری از ایجاد این گونه چین و چروک ها، جلوی واکنش های ظاهری چهره را گرفت تا این چین و چروک ها ایجاد نشوند بلکه باید با استفاده از برخی از محصولات مراقبت پوستی، این تغییرات پوستی را کاهش داد.

  • استفاده از انواع دخانیات

یکی از عوامل ایجاد چین و چروک در پوست، استعمال دخانیات می باشد زیرا در این صورت چربی زیر جلدی کاهش پیدا کرده و پوست را مستعد ایجاد انواع چین و چروک می کند. نیکوتین موجود در سیگار نیز مانع از ترمیم پوست می شود.

1

خانم شاهین

شیما بهرامعلیان مدت هاست که می‌نویسد و در مجله‌های آنلاین فعالیت دارد. او گنجینه اصلی خود را تجربه می‌داند و نوشته‌هایی مملو از اطلاعات به روز در رابطه با زیبایی و موضوعات جذاب دیگر دارد؛ این گونه است که تجربیات او به ما انتقال داده می‌شوند، که هم سرگرم کننده اند و هم ترفندهای جالب را به ما می‌آموزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *