مدل مو

پنج مدل موی جذاب برای عید

بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند که کدام مدل مو برای عید مناسب است. هرچند که معیارهای زیبایی هر سال تغییر می‌کند و ترندها همواره دچار گردش اند؛ ولی خب، دانستن این که امسال چگونه در مهمانی‌ها ظاهر شویم و با موهایمان چه کنیم بد نیست. مدل مو از مهم ترین انتخاب‌های شما برای ظاهرتان است و استایل و چهره‌تان را به کل تغییر می‌دهد.
زن‌های شیک پوش و با سلیقه، به موهای خود رسیدگی می‌کنند و به آن‌ها اهمیت می‌دهند. اگر دوس دارید چیزهای تازه ای درباره این کدام مدل مو ترند شده و کدام از مد افتاده است یاد بگیرید؛ اگر یکی از آن خانم‌های با سلیقه هستید و دوس دارید موهای قشنگ و به روزی داشته باشید؛ اینجا جای شما است! با ما همراه شوید.

خواندن مقالات رنگ موی فانتزی، تحولی در دنیای مد و امسال موهامو چه رنگی کنم؟ نیز خالی از لطف نیست و به شما برای استایل دادن به موهایتان کمک می‌کند.

 

 

پنج مدل مو جذاب برای عید

دوست دارید اول سراغ موهای بلند برویم یا کوتاه؟ اصلا دوست دارید موهایتان را کوتاه کنید، به آن دست نزنید یا با اکستنشن به آن حجم و بلندی بدهید؟ ما که دوست داریم به همه این‌ها بپردازیم.

لازم است بگوییم که در خارج از ایران و کشورهای اروپایی، انواع و اقسام مدل موی چتری مد شده است و هیراستایلیست‌ها در صدد خلق و ابداع چتری‌های جدید برآمده اند. حتی افرادی که چتری برایشان حوصله سر بر است یا تازگی ندارد، به دنبال استقبال سلبریتی‌ها از این مدل مو به آن جذب شده اند و آن را امتحان کرده اند. برای همین اگر بخواهیم به تمامی ترندهای خارجی بپردازیم ممکن است حوصله‌مان سر برود.
شما دوست دارید چه مدل مویی برای خودتان انتخاب کنید؟ ما پنج گزینه حاضر و آماده در اختیارتان قرار می‌دهیم!

 

مدل مو
زویی کراویتز، بازیگر جذاب هالیوود و موهای بسیار کوتاهش

1. موهای بلند و بابلیس شده

ممکن است فکر کنید که این یکی دیگر قدیمی شده است اما سخت در اشتباهید. راز ماندگاری این مدل مو در سال 1400 این است که باید آن را به صورت خیلی ملایم و محتاطانه انجام دهید. فر موهای شما نباید مصنوعی باشند و جسورانه به نظر برسند. بهتر است ریشه و ابتدای موهای خود را صاف و بی حالت بگذارید و انتهای آن را فرم دهید. در این صورت موها جلوه ای بسیار رویایی و جذاب پیدا می‌کنند و در عین حال زیادی به نظر نمی‌رسند.

 

 

فر کردن موها درصورتی زیباست که همه جای آن را به شکلی مساوی در برگیرد و طبیعی به نظر برسد. اما در این مدل مو منظور ما فقط حالت گرفتن موها به شکلی ظریف و زنانه است نه فر کردن. به طوری که شکلی ابریشم مانند به خود بگیرد و زیبایی جنس موهایتان را به رخ بکشد. اگر موهای شما به کمرتان می‌رسد، این استایل خیلی برازنده شما است و اگر فکر می‌کنید زیادی کم جزئیات به نظر می‌رسد؛ به خاطر بیاورید که امسال سال نچرال بودن و سادگی بوده و با این مدل مو بسیار جذاب و خانمانه به چشم خواهید آمد.
این را هم بگوییم که موی فر به صورت جداگانه از مد نیفتاده است و فر نچرال همچنان قشنگ و دلربا است.

 

 

2.  مولت

مولت، مدل مویی است که در آن موهای جلو و اطراف سر کوتاه و موهای پشت بلند می‌باشند. قدمت این مدل مو خیلی زیاد است ولی امسال دوباره سر زبان‌ها افتاده و بسیاری را شیفته خود کرده است. سلبریتی‌هایی مانند مایلی سایرس، زندایا، باربی فیرا و… موهای خود را به این شکل درآورده اند.

مولت چهره را جوان و کم سن و سال نشان می‌دهد؛ کاری که اکثر استایل‌های چتری با آدم می‌کنند. ولی تفاوت این یکی در خاص بودن آن است. تعداد کمی از خانم‌ها پیدا می‌شوند که بخواهند چنین ریسک بزرگی کنند و موهای خو را به این حالت درآورند. اکثر آن‌ها حتی از چتری ساده نیز هراس دارند؛ چون ممکن است مو دیر رشد کند و در طول رشد بشکل به نظر برسد. اما بالاخره آدم‌های سخت پسند و خاص باید جایی در ترندها داشته باشند! نمی‌شود که همه چیز معمولی باشد!

 

 

شاید این مدل مو در قشر جوان یا هنرمند طرفداران بیشتری دارد و آنان را جذب خود می‌کند. اما بهتر است بدانید که مد و فشن محدودیت ندارند و لازم نیست به خاطر سنتان خود را محدود نکنید. مولت یک چتری زیبا و جالب است و چهره ای با نمک و جوان را به صاحب خود هدیه می‌دهد.

 

مدل مو
مایلی سایرس با مدل مو مولت

3. انواع بافت

بافتن موها هیچ وقت قدیمی و دمده نمی‌شود. اولا که بسیاری از افراد مانند کسانی که موهای فر یا وزی دارند، به این مدل مو نیازمندند. دوما بافت مو زیبا و جذاب است و طبیعی ست که همیشه طرفداران خود را حفظ کند.
ممکن است انواعی از بافت، مانند دردلاک که بسیار خاص و عجیب و غریب است، از مد بیفتد و پس از مدتی تازگی خود را از دست بدهند؛ اما انواع ساده تر بافت مانند تیغ ماهی، فرانسوی، آفریقایی، ساده، هلندی، تل، پنج تایی، طنابی و… در سال 1400 همچنان جذاب اند و خیلی دخترانه و ملوس به نظر می‌رسند.

اگر موهایتان را روشن کرده اید، این مدل مو برای شما زیبایی بیشتری به ارمغان می‌آورد و رنگ موهایتان را به رخ می‌کشد. افرادی با موهای فانتزی، بلوند، توسی و رنگ‌های درخشان و روشن دیگر، همچنین خانم‌هایی که موهایشان را بالیاژ و هایلایت کرده اند با یک بافت ساده می‌توانند رنگ موهای خود را بیش از پیش چشمگیر کنند. برای مثال مویی که هایلایت شده و یا در آن از چند رنگ استفاده شده است، با مدل موی بافت از هم تفکیک داده می‌شود و عالی به نظر می‌رسد.

 

 

4. استفاده از گیره سر

اگر یادتان باشد پارسال، استفاده از سنجاق و گیره‌های بزرگ مد شده بود و خیلی‌ها از آن استفاده کردند. بسیاری از خانم‌های زیبا و شیک پوش سنجاق‌هایی مرواریدی و بزرگ به سر خود می‌زدند و این کار خیلی خیلی بامزه محسوب می‌شد.
امسال اما استفاده از این گیره‌ها مد نیست و خیلی توی چشم و شلوغ به نظر می‌رسد. در عوض، سنجاق سرهایی ساده و معمولی برای حالت دادن به موها مناسب اند و لازم نیست زینتی باشند. مروارید، نگین و مواردی این چنین، شاید در سال‌های پیشین ترند بودند و در مجالس خاص استفاده می‌شدند؛ ول حالا این نوع وسایل زینت بخش، جالب نیستند و دمده شده اند.

 

 

گیره سر به شما اجازه می‌دهد تا موهای خود را به هر حالت و جهتی که دوست دارید ببرید و نگران بهم ریختن آن نباشید. اما مشکل این جاست که ممکن است گیره‌های ساده به سلیقه شما خوش نیایند و شما را برای به هم ریخته به نظر رسیدن نگران کنند. خب، باید بگوییم که زمان پایان دادن به این نگرانی فرا رسیده است و اکنون استفاده از سنجاق سرهای متعدد خود نوعی مدل مو به حساب می‌آید.

این مدل موها را مدل موهای لیزی یا تنبل می‌نامند که در آنان، شیک بودن می‌تواند راحت باشد و تجملات زیادی را به همراه نیاورد. مثل کسی که موهای خود را می‌بندد و تارهایی از آن را بیرون می‌اندازد. این کار هم زیباست و هم راحت به نظر می‌رسد.
شما می‌توانید با استفاده از تعدادی گیره سر ساده مدل دلخواهتان را برای خود ایجاد کنید و یا اصلا از آن‌ها به عنوان وسیله زینتی استفاده کنید و با سلیقه خودتان موهایتان را خوشگل کنید.

 

مدل مو

5. موهای خیلی خیلی کوتاه یا حتی کچل!

اگر به نظرتان دختر باید موهایی بلند داشته باشد، از این بخش بگذرید. چون منظور ما از کوتاه در واقع خیلی کوتاه است و حتی کچل را هم شامل می‌شود. این مدل مو یکی ار ترندهای امسال است و نه تنها مردانه و پسرانه نیست؛ بلکه خیلی هم خانمانه و شیک بنظر می‌رسد و می‌تواند شما را از بقیه متمایز کند.
نکته جالب توجه این مدل مو راحت بودن آن است. نیازی به مراقبت آنچنانی ندارد و دست و پای شما را نمی‌گیرد. همچنین برای هر سنی زیباست. از نوجوان تا میانسال همه با موی کوتاه خاص و متفاوت می‌شوند. تازه نفس راحتی هم می‌کشند!

 

خرید این محصول

 

آخر کدام مدل مو؟

بستگی به خودتان دارد! تنوع مدل موها کم نیست؛ اما تمرکز بیشتری بر موی چتری و کوتاه است. انواع موهای چتری مانند چتری بلند، کوتاه، فرفری و… مد هستند و به خصوص چتری‌های فرفری بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
موهای خیلی کوتاه، مصری و تا شانه نیز ترند امسال هستند و ظاهری مدرن و خواستنی به شما می‌دهند. داشتن استایلی خوب با موهایی سالم و به روز تکمیل می‌شود و دقت به مدل مو می‌تواند شما را بسیار شیک نشان دهد.
در آخر آن چیزی که به شما می‌آید بهترین انتخاب است. موهای بلند و لخت، حالت دار، بافته شده و… همگی می‌توانند مدل موی مورد نظر شما باشند و بهترین چهره را برای شما در عید امسال به ثمر برسانند.

1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *