روش رفع پف صورت

رفع پف صورت در سه سوت!

بنر سایت

به طور قطع شما تنها کسی نیستید که از پف صورت، پف زیر چشم‌ها و در کل نامتقارن شدن چهره‌تان رنج می‌برید و دوست دارید به هر قیمتی آن را بر طرف کنید. صورت ما ممکن است به دلایل مختلفی ورم کند و حالتی ناخوشایند برای ما و شکل ظاهری‌مان به ارمغان بیاورد. روش رفع پف صورت فقط یکی نیست و از آن جایی که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند راه حل‌های زیادی برای آن پیدا شده است.

در این مقاله قرار است سریع ترین و آسان ترین روش رفع پف صورت را پیدا کنیم. به هر حال ممکن است بد موقع به آن دچار شویم و عجله داشته باشیم. مجلس عروسی، مهمانی و هر چیز دیگر. آدم دلش نمی‌خواهد در روزهای مهم پف کرده باشد و افراد زیادی او را در این شرایط ببینند. حالا باید ببینیم که این سه سوت کدام‌ها هستند و اگر صورت ما دچار ورم شود باید با آن چه کار کنیم. روش رفع پف صورت در سه سوت بیشتزین چیزی است که در این شرایط باید بدانیم.

سوت اول روش رفع پف صورت !

1. سرما

اولین روش رفع پف صورت و راه نجات شما این جاست. به محض مشاهده پف، در صورت طبیعی بودن آن و علم به این که نیازی به پزشک ندارد، بدو بدو سراغ یخ بروید و آن را روی ورم خود قرار دهید. تنها کافی است که اجازه دهید یخ یا هر چیز یخ زده ای که از فریزر برداشته اید ده دقیقه روی صورت شما بماند و با این تماس کوتاه تورم را کاهش دهد.
می‌توانید از روش رفع پف صورت دیگری مثل استفاده از یک پارچه نخی تمییز و قرار دادن یخ در آن، سپس گذاشتن پارچه روی صورت به مدت چند دقیقه نیز بهتره ببرید. این یکی کمی ملایم تر است اما باز هم سریع محسوب می‌شود. پارچه پس از چند دقیقه، همان گونه که انتظار می‌رود گرم شده و تمام سرمای خود را به پوست شما منتقل می‌کند.

همچنین به جای استفاده از یخ، پاشیدن چند قطره آب سرد پس از شستشوی صورت روی آن نیز توصیه می‌شود و یا اصلا صورتتان را با آب یخ بشویید! چرا راه دور برویم و لقمه را دور دهان خود تاب دهیم؟ شستن هرروزه صورت با آب یخ نه تنها کلی فایده دیگر دارد بلکه روش از بین بردن پف صورت محشری نیز می‌باشد. فواید آب سرد برای پوست را می‌توانید در مقاله دوش آب گرم بهتر است یا سرد؟ چرا؟ بخوانید تا انجام دادن این کار را به تاخیر نیاندازید.

اگر پف صورت شما با این سوسول بازی‌ها رفتنی نیست و همچنان برای خودش جا خشک کرده است، یک تشت، ظرفی بزرگ یا سینک مسدود شده را از آب سرد پر کرده و 15 تکه یخ را درون آن بیاندازید. یک سوم نارون کوهی طبیعی را با آن مخلوط کنید و بعد صورت‌تان را به اندازه 10 بار در آن غوطه‌ور کرده و خارج نمایید. دمای بسیار پایین و یخ آب مویرگ‌ها را تنگ و منقبض کرده و آب و مایعات جمع شده در بافت‌های صورت را تخلیه می‌کند. نارون کوهی هم که ضد التهاب است و می‌تواند با موارد ضد التهاب و بی ضرر دیگر جایگزین شود. تاکید می‌شود که حتما صورت خود را فرو ببرید چرا که پاشیدن آب به صورت در این مرحله کافی نیست. این روش رفع پف صورت روشی من درآوردی نیست و توسط یک کارشناس پوست و زیبایی ابداع شده است.

 

روش رفع پف صورت

سوت دوم روش رفع پف صورت !

2. اسکین کر متناسب با پوست دارای تورم

رسیدگی به پوست و روتین پوستی مناسب، خود روش رفع پف صورت جداگانه و مجزایی است که می‌تواند خیلی گسترده باشد. درست است که ما درحال صحبت از راه حل‌های سریع هستیم ولی دنبال کردن این موارد طی طولانی مدت می‌تواند به مرور پوست شما را از شر پف کردن خلاص کند.
مواردی هستند که با استفاده از آن‌ها به شکل مستقیم یا غیر مستقیم پوست شما صاف و عاری از هر نوع التهاب شده و روش رفع پف صورت خوبی برای شما خواهند بود.

اولین مورد پیشنهادی که به به خاصیت ضد التهابی خود نیز مشهور است، قهوه یا کافئین می‌باشد. دقت کنید که موارد دیگری مانند چای سبز نیز دارای کافئین هستند که به آن‌ها می‌پردازیم. برای استفاده از قهوه، می‌توانید آن را با فیس واش خود مخلوط کنید و یا طبق دستور العمل‌های موجود در سایت‌های معتبر اینترنتی، اقدام به تهیه ماسک قهوه نمایید. کافئین سطح پوست را خیلی سریع از سموم پاک کرده و سبب افزایش فوری گردش خون می‌شود. زیاد شدن گردش خون پف صورت را کاهش می‌دهد و التهاب و تورم را از بین می‌برد. استفاده از ماسک آماده حاوی کافئین روش رفع پف صورت بهتر و مطمئن‌تری نسبت به ماسک خانگی است. برای اطلاعات بیشتر مقاله ماسک‌های خانگی یا آماده؟ مسئله این است! را بخوانید.

ماسک قهوه می‌تواند باعث کم شدن چین و چروک صورت و لایه برداری آن نیز بشود. کافئین موجود در قهوه برای دیگر قسمت‌های بدن هم مزایای خود را دارد و ظاهر سلولیت و گردش خون را بهبود می‌بخشد. می‌توانید قهوه آسیاب شده را در بادی واش خود بریزید و از فواید آن سود ببرید.

 

 

در این بین استفاده از کرم دور چشم و همچنین محصولات پوستی دیگر حاوی کافئین توصیه می‌شود. کرم دور چشم اکتیو الی ژن سرشار از کافئین است و مصرف آن روش رفع پف صورت و دور چشم نسبتا سریعی به حساب می‌آید.

 

خرید این کرم

 

دومین موردی که باید در روتین پوستی افرادی که زیاد پف می‌کنند قرار بگیرد، چای سبز است. میزان کافئین این مورد نیز زیاد است و تاثیری به اندازه قهوه دارد، با این تفاوت که ملایم تر است و برای پوست دور چشم نیز قابل استفاده می‌باشد. چای سبز کیسه ای یا تی بگ چای سبز را پس از استفاده از آن، درون یخچال قرار دهید و زمانی که خنک شد روی پوست تمییز خود بگذارید. حتی می‌توانید تی بگ‌ها را مستقیما روی چشم خود قرار دهید تا پف دور چشمتان بخوابد. اگر از حمام بیرون آمده باشید یا صورتتان را به خوبی شسته باشید، نتیجه کار بهتر است. در آخر، با حوله ای خیس از آب سرد، صورت خود را پاک کنید.

سفیده تخم مرغ ماده معجزه بخش و روش رفع پف صورت دیگری است که خیلی سریع معجزه خود را به نمایش می‌گذارد و برآمدگی ناشی از خواب و آلرژی و… را از بین می‌برد. این ماده برای از بین بردن چین و چروک و آثار پیری، تعدیل چربی پوست، شفاف سازی و افزایش درخشندگی آن، کوچک کردن منافذ باز پوستی و شستشوی آنان و رفع جوش‌های سرسیاه مفید است.
یک یا دو عدد سفیده تخم مرغ را هم بزنید و بعد از چند دقیقه آن را روی پوست خود بمالید. پس از گذشت 20 دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید. همین کافی است که پف صورت شما به کل از بین برود و چهره‌تان حالت عادی به خود بگیرد.

6 تا 8 قطعه خیار به اضافه آب لیموترش هم می‌توانند در مدت کوتاهی صورت شما را آرام و زیبا کنند و روش رفع پف صورت بعدی ما باشند. اگر پوستتان خشک است بهتر است که به جای لیمو ترش از شیر استفاده کنید. بگذارید خیار در مایع مورد نظر خیس بخورد و نیم ساعت داخل یخچال بماند. حال زمان این است که حلقه‌های خیار را روی قسمت‌های پف کرده صورت خود قرار دهید و پس از 15 الی 20 دقیقه شستشو دهید. این روش رفع پف صورت علاوه بر ضد التهاب بودن، قرمزی پوست را هم از بین می‌برد و طراوت خاصی به آن می‌بخشد. رنده کردن خیار اثر آب رسانی عمیق‌تری دارد و فقط روی قسمت‌های ملتهب تمرکز نمی‌کند.

 

روش رفع پف صورت

 

رسیدگی به پوست با عناصر ضد التهاب، همچون موارد ذکر شده و مواد طبیعی بسیار دیگر روش رفع پف صورت بسیار خوبی است که تیری با دو نشان محسوب می‌شود. شما هم مراقبت لازم را از پوست کرده اید و هم اقدامی سریع برای رفع تورم خود انجام داده اید. ماسک‌های حاوی توت فرنگی هم می‌تواند گزینه‌های خوبی برای شما باشند. ایجاد حساسیت در توت فرنگی خیلی کم است و ملایم بودن آن سبب می‌شود که برای دور چشم نیز قابل استفاده باشد. استفاده از رزماری و انواع سرم‌های صورت حاوی ویتامین C و E هم برای شمایی که پوست ملتهبی دارید پیشنهاد خوبی است. سرم ویتامین C پریم تاثیر زیادی در درمان این عارضه دارد و روش رفع پف صورت سریعی است؛ همچنان که پوستتان را تغذیه می‌کند و قدرت ضد پیری فراوانی دارد.

 

قیمت برای شما: 570٬000 تومان
مشاهده محصول و خرید
خرید این محصول

 

سوت سوم روش رفع پف صورت !

3. ماساژ

پس از پاکسازی کامل صورت، وقت آن است که آن را ماساژ دهید تا اگر پفی هم مانده از بین برود. ماساژ، یوگای صورت و استفاده از رول و وسایل مخصوص نه تنها روش رفع پف صورت بلکه راهی برای جوان سازی آن به شمار می‌رود. این مورد حتی می‌تواند در فرم صورت شما تاثیر داشته باشد. مقاله یوگای صورت | زاویه دار کردن صورت بدون عمل جراحی را بخوانید تا نکات جدیدی در این رابطه به دست آورید.
ماساژ، آرامش خاصی به شما می‌دهد و تاثیر روانی مثبتی هم دارد. این کار باعث می‌شود آب جمع شده در میان بافت‌های صورت آزاد شده و در کل صورت پخش گردد.

ماساژی 20 الی 25 دقیقه ای با استفاده از روغنی مناسب، مثل زیتون، هسته انگور، آرگان، انار و… روی پوست تمییز چهره‌تان را از این رو به آن رو می‌کند و علاوه بر سرحال آوردن و ریلکس کردنتان، پف صورت شما را از بین می‌برد.
می‌توانید پس از ماساژ و یا جدای از آن، به پوست خود ضربه بزنید. ضربه زدن به پوست، باعث افزایش جریان خون در آن شده و در کاهش چین و چروک نیز موثر است.

 

روش رفع پف صورت

در پایان

روش رفع پف صورت در سه سوت نمی‌تواند با روش‌های دائمی و کلینیکی رقابت کند و تنها کمک کننده‌ای ملایم برای موقعیت‌های حساس است. گاه آلرژی و عواملی از این قبیل به یک باره صورت را متورم می‌کنند و باعث می‌شوند که برای مثال نیمه‌ای از صورت از نیمه دیگر بزرگ‌تر نشان داده شود و حالت چهره نامتقارن باشد. بعضی وقت‌ها چشم‌ها پف می‌کنند؛ گاهی هم لب‌ها. پوست صورت حساس و ظریف است و در روش رفع پف صورت باید به آن توجه شود. از راه‌های تهاجمی استفاده نکنید و کاری که ممکن است آسیب رسان باشد را سرخود انجام ندهید.

1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *