ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

ده بیوتی بلاگر برتر ایرانی

اینستاگرام یکی از تاثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز است. کمپانی‌های بزرگ، سلبریتی‌ها و افراد مشهور کسب و کار خود را در اینستاگرام گسترش می‌دهند؛ چرا که این اپلیکیشن با تعداد کاربرهای بیشمارش، در به دست آوردن درآمد موثر است و مشتری‌های زیادی را جلب می‌کند.

در این بین شغل‌های جدید آنلاینی هم به وجود آمده اند و مردم عادی نیز، جدای از شرکت‌های بزرگ دست به کار شده اند. بلاگرها و ایفلوئنسرها، افرادی اند که تجربیات و حرفه شخصی خود را با فالوورهای خود به اشتراک می‌گذارند. حوزه تخصصی بلاگرها محدودیت ندارد و می‌تواند هر چیزی را شامل شود. اما تعریف کامل تری از آن لازم است که در این جا به آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: هر آن چه باید درباره مت گالا بدانید 

اینفلوئنسر بلاگر کیست؟

خب، قبل از این که برویم سراغ اصل مطلب، لازم است تعریف کوچک و خلاصه ای از این واژه ارائه دهیم؛ هرچند که بلاگر با اینفلوئنسر فرق دارد و دو کلمه جدا از هم هستند.

بلاگر به کسی می‌گویند که بیشتر تجربیات شخصی و نه حرفه ای خود را با کاربران دیگر به اشتراک می‌گذارد. او از رویدادهای جذاب عکس می‌گذارد، کپشن‌های جالب می‌نویسد و چالش‌های متنوعی با فالوورهای خود برگذار می‌کند.
به معنای دقیق تر هنر بلاگرها در این است که ارتباط خوبی با افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند داشته باشند و در زندگی آن‌ها تاثیر بگذارند. بعضی وقت‌ها این تاثیر خیلی زیاد است و می‌تواند زندگی افراد را از این رو به آن رو کند! مثلا بلاگری که پست‌هایی سرشار از انرژی مثبت می‌گذارد و افراد را به خوشحال بودن تشویق می‌کند؛ قطعا فالوورهای خوشحالی هم دارد و این مسئله نشان می‌دهد که اینستاگرام چه قدرت زیادی به او داده است.

اینفلوئنسر کسی است که در حرفه خاصی تخصص دارد و آن تخصص را آموزش می‌دهد یا مو به مو با دیگران به اشتراک می‌گذارد. پیج اینفلوئنسرها می‌تواند بسیار آموزنده و به درد بخور باشد.
اما این تعاریف اکنون دچار تغییر شده اند و بلاگر و اینفلوئنسر خیلی از هم تفکیک داده نمی‌شوند. افراد می‌توانند هم زندگی شخصی و هم کار خود را به شکل پست اینستاگرامی به دیگران ارائه دهند و موفق باشند.

بیشتر بخوانید: کوچک کردن منافذ باز پوست در 5 مرحله آسان

چرا بلاگر بودن یک شغل است؟

بلاگرها با تاثیری که بر افراد می‌گذارند، اکنون فرق چندانی با سلبریتی‌ها ندارند. شرکت‌ها با کارایی‌های متفاوت، محصولات خود را به این افراد می‌سپارند تا به مردم معرفی شوند. بلاگرها یک راه ارتباطی خوب بین مردم و کمپانی‌ها هستند و می‌توانند فعالیت تبلیغاتی عالی و پر رونقی داشته باشند.

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

معرفی ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

بیوتی بلاگرها افرادی هستند که در حوزه زیبایی، آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند. پیج آن‌ها منبع خوبی برای یادگیری ترفندهای مختلف برای زیباتر شدن است و همچنین به دلیل اعتباری که دارند، سعی می‌کنند بهترین محصولات موجود در بازار را به فالوورهای خود معرفی کنند.
پیشگام نگار ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی را به صورت تخصصی و با توجه به hypeauditor.com آن‌ها به شما معرفی می‌کند؛ تا با فالو کردنشان تجربه ای خوب و فوق العاده در استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: فیشال صورت، از صفر تا صد!

10. سامر بیوتی

یکی از میکاپ آرتیست‌های خوب ایرانی پروانه اعلمی یا سامر بیوتی است که فعالیت کاری رو به رشدی در اینستاگرام دارد. سامر ساکن ایران نیست و در واشنگتن زندگی می‌کند، اما با این حال تعامل و ارتباط زیادی با فالوورهایش دارد. او اکنون و در زمان نوشتن این مقاله نزدیک به 600 هزار نفر فالوور دارد. دلیل تغییر نام سامر تلفظ سخت آن در خارج از کشور است.

سامر زیبا و دوست داشتنی در انگلستان گرافیک خوانده و به همین دلیل ذائقه هنری اش مدام به چشم می‌آید و در سلیقه اش مشهود است. علاقه فراوانش به آرایش و میکاپ سبب شد که به صورت تخصصی در این رشته نیز تحصیل کند و مدرک معتبر دانشگاه انگلیس را در کارنامه خود داشته باشد. سامر اصالتا مشهدی است و طرفداران زیادی در بین مشهدی‌ها دارد.

صداقت این بلاگر زیبا باعث شده که بازدید بسیار خوبی داشته باشد و بتواند اعتماد دنبال کنندگانش را به خود جلب کند. سامر با برندهایی نظیر هدا بیوتی و آناستازیا همکاری کرده و کلاس‌های فوق تخصصی میکاپ برگزار می‌کند. زندگی شخصی او و شوهرش نیز با فالوورها به اشتراک گذاشته می‌شوند و صمیمیت و جو خوبی در پیج او برقرار است.

بیشتر بخوانید: لیفت ابرو به روش خانگی

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

9. گیسو دیبا

گیسو دیبا، بیوتی بلاگر جذاب و کاربلد ایرانی است. او حالا و در زمان انتشار این مقاله بیش از 900 هزار نفر فالوور دارد اما تاثیرگذاری بسیار بسیار زیادی بر آنان می‌گذارد. هر شرکت، پیج یا محصولی که توسط گیسو دیبا معرفی می‌شوند؛ افزایش فالوور چشمگیری را تجربه می‌کنند و به یک باره محبوب خواهند شد.

انواع آموزش‌ها و ترفندهای خوب در حوزه زیبایی در صفحه او وجود دارند و بسیاری از ویدیوها درخواستی و به سلیقه فالوورها هستند. گیسو دیبا خیلی به دنبال کننده‌های خود اهمیت می‌دهد و هرچیزی که بخواهند را به آنان آموزش می‌دهد.

ویدیوهای آرایش و معرفی محصول در پیج این بیوتی بلاگر خلاقانه و متفاوت اند و صرفا با صحبت کردن، این کار را انجام نمی‌دهد. او اکنون برند لباس خود با نام نغمه جعفری را راه اندازی کرده و در زمینه مد و لباس فعالیتش را آغاز نموده است. با فالو کردن گیسو دیبا، خودتان متوجه همه این‌ها خواهید شد و نیازی به گفتن ما نیست!

بیشتر بخوانید: حنای ابرو چیست؟

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

8. مهشید بیوتی بلاگر

مهشید بیوتی، از جمله بلاگرهایی است که از همان ابتدا راه و روش مشخص خود را داشته و می‌دانسته می‌خواهد چه کار کند. او به صورت فوق حرفه ای به آموزش میکاپ می‌پردازد و هیچ کار اضافه ای انجام نمی‌دهد. پیج او در زمینه تبلیغات بسیار معتبر است و محصولات تبلیغ شده را با دقت انتخاب می‌کند.

او در زمینه تبلیغات فعال است و محصولات آرایشی مورد استفاده‌اش را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. آرایش‌های او از رنگ‌های جذابی برخوردار اند و حتی در یکی از میکاپ‌هایش، ابروهایش را به رنگ‌های رنگین کمان درآورده بود! خلاقیت از کارهای مهشید فوران می‌کنند و آدم با دیدن کارهایش لذت می‌برد.

پیج او پسیار رنگی و شارپ است و چشم را خسته نمی‌کند. علاوه بر محصولات آرایشی، محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست نیز توسط مهشید معرفی شده اند.
این بیوتی بلاگر اکنون بیش از 500 هزار نفر فالوور دارد و روز به روز حرفه ای تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: بینی ایرانی و زیبایی فراموش شده اش

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

7. دنیز بیوتی

دنیز بیوتی که اسم اصلی‌اش فرنوش ناطقی است، فعالیت خود را از سه سال پیش آغاز کرد. او به یکی از خوش قلب ترین و مهربان ترین بلاگرهای‌ اینستاگرام معروف است؛ چون رابطه ویژه ای با دنبال کنندگان خود دارد و زندگی خصوصی خود را با آن‌ها در میان می‌گذارد. دنیز صاحب فرزندی بامزه و شیرین به نام سلین است که فالوورهای او از ابتدا رشد و بزرگ شدنش را دیده اند و عاشق سلین هستند.
او حتی در دوران بارداری خود فعالیت زیادی در اینستاگرام داشت و ویدیوهای آموزش میکاپ را از مخاطبین خود دریغ نمی‌کرد.

اما دلیل اصلی ما برای قرار دادن او در لیست ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی، این است که دنیز به مدت شش سال میکاپ آرتیست رسمی برند فرانسوی کریستین دیور بوده است و تجربه فراوانی در زمینه آرایش به شکل تخصصی دارد.

در پیج دنیز بیوتی، هرچیزی که درباره زیبایی بخواهید پیدا می‌شود. از ماسک و میکاپ گرفته تا روتین‌های پوستی متنوع و نقد لوازم آرایشی. محصولاتی که او معرفی می‌کند، مانند هر ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی دیگری که توسط ما معرفی می‌شوند معتبر بوده و بارها و بارها تست شده اند.
این خانم جوان اکنون بیش از 900 هزار فالوور نفر دارد و در ارتباط با آنان عالی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: ماسک‌های خانگی یا آماده؟ مسئله این است!

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

6. الناز گلرخ

الناز گلرخ، میکاپ آرتیست و جزو ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی است. او ابتدا در ایران سالن آرایشی خود را داشت و بسیار هم موفق بود. الناز گلرخ در کنار آرایش، در حرفه مدلینگ نیز تبحر داشت و از همین راه با حمید فدایی، مدل معروف ایرانی آشنا شد و ازدواج کرد. این دو همچنان باهم هستند و به صورت زوج فعالیت دارند.

راستش را بخواهید اینگیجمنت الناز گلرخ به نسبت فعالیت فوق حرفه ای خود، آن قدر بالا نیست و بیشتر حکم یک مدل و میکاپ آرتیست مطرح را ایفا می‌کند. اما همچنان جزو ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی است و تاثیر به سزایی بر فالوورهای خود دارد.

الناز گلرخ پس از مهاجرت به دبی فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش داد. او یکی از اولین‌ها در حوزه آموزش آرایش به صورت تخصصی و همچنین مدلینگ ایرانی است. چهره خاص و زیبای الناز گلرخ و حمید فدایی در شهرتشان بی تاثیر نبوده است.

جدای از این حواشی، این بیوتی بلاگر جذاب، آرایشگر بسیار موفقی است و کار خود را به صورت حرفه ای دنبال می‌کند. او در ایونت‌های مهمی شرکت کرده و از محبوبیتی بین المللی برخوردار است. همکاری‌های فراوانی بین الناز گلرخ و برندهای موفق و معتبر مانند fenty beauty و rare beauty که صاحبانی چون ریحانا و سلنا گومز دارند، صورت گرفته و دلیل اصلی ما برای این که او را جزو ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی به حساب ‌آوریم همین است.

تبلیغ برندهای مختلف لباس و استایلینگ نیز در کارنامه او به عنوان مدل و بلاگر قرار دارد.
ممکن است فکر کنید که الناز گلرخ بیوتی بلاگر خوبی نیست؛ چون حواشی بسیاری دارد. اما او در زمینه آرایشگری داری سبک خاص خود بوده و با دنبال کردن آموزش‌هایش می‌توانید خیلی خوشگل تر شوید! این قول ما به شماست. چون تمرکز سبک الناز گلرخ بر زیباتر کردن چهره است و برای هر فرم صورت ترفند خاصی را آموزش می‌دهد.

چندی پیش، الناز گلرخ به همراه همسر خود، موزیک ویدیویی را بیرون داد که با واکنش منفی شدیدی از سوی کاربران روبرو شد. لهجه فارسی آنان در خواندن شعر انگلیسی و غلط‌های تلفظی‌شان، باعث شد که این ویدیو وایرال شود و بسیاری این زوج را مسخره کنند. بعد از این اتفاق، فالوورهای حمید فدایی و الناز گلرخ، این زوج زیبا، افزایش پیدا کردند و خیلی‌ها با آن‌ها آشنا شدند.

به نظر ما هیچ یک از این حواشی از هنر و استعداد الناز گلرخ در میکاپ کم نمی‌کند و توانایی شگفت انگیز او در بلاگر بودن را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. حالا خودتان می‌دانید!

الناز گلرخ، ششمین نفر از لیست ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی، دارای اکانت اینستاگرامی با بیش از 3 و نیم میلیون فالوور و تیک آبی است. دلیل پنجمی بودن او ارتباط کم ترش نسبت به بقیه بیوتی بلاگرها با مخاطب است؛ وگرنه الناز فعالیتی جهانی دارد و در حرفه‌اش بی‌نظیر است. او تنها محصولات معتبر را تبلیغ می‌کند و از این جهت بسیار قابل اعتماد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: استفاده از فوم شستشو بهتر است یا ژل شستشو؟

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

5. امل

یکی از اعجوبه‌هایی که اخیرا دنیای اینستاگرام فارسی را تکان داده و توانسته با موفقیت پا به عرصه بیوتی بلاگری بگذارد، امل یا املی است. بیوتی بلاگری بسیار زیبا که در شهریور 1368 در کویت متولد شد و بعد از زبان عربی، شروع به یادگیری زبان مادری خود در 4 سالگی کرد. او اکنون به هر دو زبان تسلط کامل دارد و می‌تواند با آن‌ها صحبت کند و بنویسد. امل بزرگترین فرزند خانواده است و سه خواهر کوچکتر از خود دارد. او در سن 22 سالگی با همسر خود، مهدی حقیقی ازدواج کرد. مهدی حقیقی در آن زمان 24 سال داشت.

امل علاقه شخصی خود را میکاپ و موسیقی می‌داند و همواره فردی خلاق با ایده‌های منحصر به فرد است. او همچنین خود را فردی کم‌رو معرفی کرده و تلاش می‌کند تا به صورت تخصصی به تولید محتوای آرایشی بپردازد. او می‌گوید که تمامی پست‌های خود را با از جان و دل می‌سازد. با نگاه به پیج او می‌فهمیم که بیراه نگفته و اغراق نکرده است.

اگر پیج امل را باز کنید، در ابتدا با ویدیوهایی از میکاپ او مواجه خواهید شد که به سبک شخصی او تدوین و ادیت شده اند. سبکی هیجان انگیر و جالب که تهیه آن به زحمت زیادی نیاز دارد. او در تمامی این ویدیوها در حال Lip Sync کردن یا به اصطلاح عام ساختن دابسمش است. اما نه دابسمش‌های معمولی که با آن‌ها آشنایی داریم.

شهرت امل از آن جایی شروع شد که میکاپ فوق العاده و حرفه‌ای خود را با موسیقی رپ فارسی ادغام کرد و این سبک از موسیقی، که خشن و پسرانه به نظر می‌رسد را در کنار آرایش ظریف و دخترانه خود به مخاطب ارائه داد. این تضاد برای مخاطبان جذاب بود و طولی نکشید که صفحه او صاحب 1 میلیون فالوور شد! مدت زمان لازم برای معروف شدن امل خیلی کم بود و روند بالا رفتن و رشد فالوورهایش آنقدر سریع پیش رفت که اکنون و در زمان نوشتن این مقاله 2 میلیون فالور دارد و از تمامی این‌ها تنها چند ماه می‌گذرد!

فالوورهای امل مشتاقانه پیج او را دنبال می‌کنند و از آن جایی که کمتر از یک سال است که به فالو کردن او می‌پردازند، همگی کاربرانی فعال هستند. پیج امل اینگیجمنتی برابر با 42 درصد دارد که رقمی باور نکردنی است! به این معنا که 42 درصد از فالوورهای او پست‌هایش را لایک، سیو و بازدید کرده و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند و همواره از تمامی اخبار او آگاه اند. البته این عدد هیجانی بوده و با گذشتن از قدمت پیج او، از مقدارش کاسته می‌شود و مانند سایر افراد با فالوور بالا به عددی تک رقمی می‌رسد.

این موضوع باعث شده تا امل پیشنهادهای زیادی برای همکاری بگیرد و بتواند درآمد زیادی از این راه کسب کند؛ اما او اعلام کرده تنها محصولات باکیفیت را به مردم معرفی خواهد کرد و همه محصولات را تست کرده، فیدبک واقعی خود را خواهد گفت.

او اکنون توان رقابت با بیوتی بلاگرهای بزرگ و کارکشته را دارد و هر روز موفق‌تر می‌شود. اگر بخواهیم نکته‌ای منفی در خصوص صفحه امل پیدا کنیم و یا صفحات بیوتی بلاگرهای دیگ را از او برتر بدانیم به نتیجه‌ای نمی‌رسم؛ تنها نکته در رابطه با پیج او این است که مخاطبانش تنها خانم‌ها و کسانی که به دنبال برندهای مرغوب آرایشی و بهداشتی هستند نبوده و متشکل از فالوورهایی با میل و علاقه زیاد به کلیپ‌های ویژه او، خلاقیت‌های هنری‌اش و حتی موسیقی رپ هستند. در حالی که دیگر بیوتی بلاگرها دارای مخاطب‌هایی اکثرا خانم، به دنبال ترفندهای زیبایی و خواهان آشنایی با محصولات آرایشی و بهداشتی خوب اند.

البته این به این معنا نیست که فالوورهای امل از این دسته نباشند، بلکه او اقشار مختلفی را در پیج خود جا داده و محتوای او برای همه افراد جالب است!

 

بیوتی بلاگر خوب ایرانی

 

4. شل بیوتی

چهارمین نفر از ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی که اخیرا تیک آبی اینستاگرام هم دریافت کرده قطعا شل بیوتی، یا همان صدف ترابی است. حساب کاربری او در اینستاگرام ابتدا به علت دوستی نزدیکش با چهره‌های مطرح اینستاگرام نظیر ملیکا تهامی و آندیا بابایی رونق گرفت؛ اما او از همان موقع، یعنی پنج سال پیش، فعالیت خود را به عنوان آرایشگر حرفه ای آغاز کرده بود. صدف ترابی مدل‌های ایرانی را برای پروژه‌های عکاسی آرایش می‌کرد و نتیجه را با فالوورهای خود در میان می‌گذاشت.

او کم کم شروع به آرایش کردن چهره خود کرد و ویدیو آن را در صفحه خود آپلود کرد. چهره دلنشین صدف و آشنایی نزدیک او با عکاس‌ها، باعث شده بود که در برخی پروژه‌های عکاسی از او به عنوان مدل نیز استفاده شود؛ اما تمرکز اصلی شل بیوتی روی آرایش کردن بود. اگر از پایین به بالا صفحه شل بیوتی را بررسی کنید، متوجه پیشرفت فوق العاده او در زمینه میکاپ می‌شوید!
شل بیوتی متولد اردیبهشت 1373 است. این دختر با استعداد، به علت پشتکار و سلیقه خوب خود خیلی زود محبوب شد؛ شل بیوتی حالا 2 میلیون فالوور دارد و نکات بسیار مفیدی را در صفحه‌اش آموزش می‌دهد.

تبلیغات صفحه او اصلا خسته کننده نیستند و هر دفعه با یک کار خلاقانه جدید ما را سورپراز می‌کند. او محصولات معتبر را از طریق مسابقه، آموزش میکاپ، آزمایش ترفندهای معروف آرایشی و… معرفی می‌کند و در حوزه بهداشت و سلامت پوست و مو نیز فعالیت دارد.

شل بیوتی، رابطه خوبی با فالوورهایش دارد و زندگی شخصی خود را نیز با آنان در میان می‌گذارد. وقایع زندگی خصوصی او همچون ازدواجش با کسری عباسی از دنبال کننده‌های او پنهان نیست و برای کپشن‌های خود وقت زیادی می‌گذارد.

سبک کاری این بیوتی بلاگر که جزو ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی است؛ علاوه بر زیبایی، بر کارهای خاص و عجیب و غریب نیز متمرکز بوده و کارهای جالب زیادی به وسیله آرایش انجام می‌دهد. یک بار نقش کره زمین را روی صورت خود نقاشی می‌کند؛ یک بار روی گونه‌هایش گیلاس می‌کشد؛ بار دیگر خود را شطرنجی می‌کند و یک بار هم با کلاه گیس بلوند چهره خود را متفاوت می‌سازد.

همسر او در بعضی از ویدیوها با او همراه است و فعالیت این دو باهم خیلی قشنگ و با نمک از آب درمی‌آید.
ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی بدون این یکی فایده ندارند و دنبال کردن او، هم از نظر کاربردی مفید است؛ هم کلی انرژی به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بستن شال و روسری به روش سال نو

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

3. دکتر مون

اگر بخواهیم منصف باشیم، با در نظر گرفتن تاثیر و نرخ تعامل کاربر دکتر مون باید حداقل دومین نفر از لیست ده بیوتی بلاگر برتر ایرانی باشد. او مدتی به دلایل شخصی صفحه خود را دی اکتیو کرده بود و به همین دلیل اینگیجمت‌ پیج کمی کاهش یافت؛ هرچند هنوز هم تاثیر فوق العاده زیادی بر دنبال کننده‌هایش دارد و توانسته در کمترین زمان به اوج درخشش خود برگردد.
اگر دکتر مون یا دکتر مهناز فرید را نشناسید، که فکر نمی‌کنیم این طور باشد، با دیدن نام او ممکن است فکر کنید که این بلاگر خیلی به لیست ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی ربطی ندارد و بیشتر یک پزشک است. اما وقتی سری به پیج او می‌زنید، نظرتان تغییر می‌کند و متوجه اشتباه خود خواهید شد.

درست است که او و همسرش، دکتر حمید بی مثل، در ابتدا بیشتر لایف استایل بلاگر بودند؛ اما مدت هاست خانم دکتر فرید، با توجه به سال‌ها تجربه و تحقیق در حوزه سلامت پوست و مو، سمت و سوی فعالیت خود را به سمت کارهای مربوط به زیبایی برده و راهنمایی‌هایش کاملا قابل اعتماد اند. اگر می‌پرسید چرا، دلیل جلوی چشمان شماست: چون دکتر مون یک پزشک است!

دکتر مهناز فرید فارغ التحصیل رشته‌ی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او و همسرش دکتر حمید بی ‌مثل، در ترم‌های اول دانشگاه با یکدیگر آشنا شدند و پس از مدت کوتاهی با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج صاحب دو فرزند پسر به نام‌های آرشا و آریو می‌باشند و در کانادا سکونت می‌کنند. آن‌ها لحظات زیبای زندگی خود را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارند و خوشحالی را به دنبال کنندگانشان انتقال می‌دهند. این زوج یک کلینیک زیبایی با نام یونیک را تاسیس کرده و اداره می‌کنند و از اعتبار فراوانی برخوردارند. بسیاری از چهره‌های معروف ایرانی و خارجی از مراجعین این کلینیک معتبر و پیشرفته  هستند.

دکتر مهناز فرید، یک بلاگر با وجدان بالای کاری است که با علم پزشکی خود و طبق اسناد معتبر، حرف‌های خود را ثابت می‌کند. او بیش از 1 میلیون فالوور دارد و علاوه بر به اشتراک گذاشتن زندگی دوست داشتنی و مملو از عشق خود، نکات بسیاری در رابطه با سلامت و بهداشت آموزش می‌دهد و آگاهی مخاطبین خود را به طرز شگرفی بالا می‌برد.

بارها پیش آمده که این بیوتی بلاگر، درخواست‌های کلان برای تبلیغات را رد کند، چرا که پیش از بررسی تخصصی محتویات محصول، تست محصول بر تعدا زیادی افراد و بررسی حجم و کیفیت محصول از معرفی محصولات خودداری می‌کند.

دلیل قرار گرفتن دکتر مون در لیست ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی، این است که ویدیوهای این بلاگر، بسیار معتبر اند و شما می‌توانید با خیال راحت از آموزه‌های ایشان استفاده کنید تا زیبا و زیباتر شوید. اعتبار ایشان به گونه ای است که حرفشان سند محسوب می‌شود. سلامت فالوورهای دکتر مون در اولویت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: 30 ماده غذایی سرشار از فیبر

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

2. ملینا تاج

شبنم تاجیک، با نام هنری ملینا تاج فعالیت حرفه ای خود را از چهار سال پیش آغاز کرد. او در بهمن 1371 متولد شده و  از اول، سبک خودش را داشت و ویدیوهای آموزشی‌اش رنگ بندی جذاب و شادی داشتند.
او در اصل معماری خوانده و دوره‌های طراحی لباس معتبری را گذرانده است؛ شاید لی اوت و چیدمان رنگارنگ و مخاطب پسند اکانت او به دلیل مهارت‌هایی که از پیش یاد گرفته باشند؛ هر چند از سلیقه و ذوق شخصی ملینا نمی‌توان غافل شد.

ده بیوتی بلاگر برتر ایرانی، به قطع ملینا تاج را نیز شامل می‌شوند. او قبل از فعالیت در حوزه آرایشی بهداشتی، به بازیگری علاقه داشت و برای همین ویدیوهای او ارائه‌ی بسیار خوبی دارند؛ به طوری که حس می‌کنید ملینا یک مجری حرفه ای است!

تنوع موضوعات صفحه ملینا تاج بی‌نهایت اند. کار او با آموزش میکاپ‌های ساده، استفاده از پرایمر، آموزش ساخت ماسک خانگی، نکات مربوط به پوست و… موضوعات معمول شروع شد و بعد به جایی رسید که بستن شال و پختن نان در شرایط قرنطینه را نیز یاد بدهد!

ملینا تاج، استایل خاصی در استفاده از کلاه، شال و روسری دارد. کلاه‌های او بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و سلیقه‌ی خانمانه او را به ما ثابت می‌کنند.
در بسیاری از ویدیوهای معرفی محصول ملینا، محصول تمام شده!  فالوورهایش به او لقب عمه کتی داده اند و او را خیلی دوست دارند. این لقب به دلیل شباهت ایشان به خانم کتایون ریاحی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به ملینا تاج داده شده است. تاثیرگذاری او بر مخاطب بسیار زیاد است و اکنون 2 میلیون فالوور دارد.

بیشتر بخوانید: با این کارها خشک شدن ریمل غیر ممکن است

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

1. صدف بیوتی

صدف بیوتی به جرات، نه تنها جزو ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی، بلکه قوی ترین و بهترین آن‌ها است. او که از اولین‌ها در این حوزه محسوب می‌شود، از ابتدای کار با برندینگ در اینستاگرام آشنا بود و پیش از هر شخص دیگری واژه بیوتی را به نام خود که صدف مسائلی است، اضافه کرد. آرایشگری عالی و بدون نقص به همراه ارتباط صمیمانه اش با فالوورها، خیلی زود او را محبوب کرد و باعث علاقه افراد زیادی به صنعت آرایشگری شد. صدف متولد تیر 1368 است.

این بلاگر دوست داشتنی، لقب بچه بیوتی را به فالوورهای خود داده است و خودش را ننه بیوتی آن‌ها می‌داند! از همین یک جمله می‌توان فهمید که چه عشق و انرژی مثبتی بین او و دنبال کننده‌هایش برقرار است. او، با همین انرژی خوب و به صورت اصولی کار خود را در اینستاگرام به عنوان بلاگر آغاز کرد و اکنون، پس از حدود پنج سال فعالیت حرفه ای، بیش از 3 و نیم میلیون فالوور دارد که روز به روز در حال افزایش اند.

صدف بیوتی به دور از حاشیه، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا رفت و در حال حاضر در صحنه‌های بین المللی نیز خوش می‌درخشد. بیشتر محصولاتی که در پیج او تبلیغ می‌شوند، شامل مواد آرایشی و مراقبت از زیبایی می‌باشند. صفحه او از تیک آبی اینستاگرام برخوردار است و پست‌هایی با محوریت آموزش میکاپ، زندگی شخصی و استایل‌های مورد علاقه‌اش در آن قرار دارند.

از جمله نکات جذاب درباره اولین بیوتی بلاگر از فهرست ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی ما، این است که این خانم زیبا و حرفه ای، میکاپ را نه فقط برای زیبایی، بلکه به صورت کاربردی و برای انواع موقعیت‌ها آموزش می‌دهد. او با خلاقیت تمام؛ میکاپ مخصوص دانشگاه، میکاپ بدون آینه، میکاپ مخصوص عینکی‌ها، میکاپ مخصوص عزاداری و… آرایش‌های جذاب دیگری را از صفر تا صد آموزش داده است.

میکاپ‌های مخصوص مواقع مختلف صدف بیوتی، مورد توجه افراد غیر ایرانی هم قرار گرفته اند و برای مثال یکی از عجیب ترین تبلیغات او را رقم زدند. چندی پیش شرکت هواپیمایی معروف امارات از او درخواست کرد که در جریان سفر به دبی، به مهمانداران برگزیده آن شرکت میکاپ سریع قبل از پرواز را آموزش دهد. صدف بیوتی با موفقیت کامل از پس این پروژه تبلیغاتی برآمد و آن را به رزومه پربار خود اضافه کرد.

او مورد تایید برندهای معتبری چون برند آرایشی لیدی گاگا است و در مراسم‌ها و ایونت‌های آرایشی باشکوهی دعوت شده است. صدف بیوتی همچنین با برندهای خارجی و ایرانی زیادی همکاری کرده است و اعتماد لیدی گاگا به او، اعتماد ما را نیز زیاد می‌کند.
صدف بیوتی در سال گذشته از سوی مجله فوربز، به عنوان تاثیرگذار ترین اینفلوئنسر زیبایی جهان معرفی شد.

این بیوتی بلاگر ساکن آمریکا و متاهل است و خیلی وقت‌ها همسر یا اعضای خانواده خود را به عنوان مدل آرایشی‌اش انتخاب می‌کند! او رابطه بسیار خوبی با خانواده خود دارد و ارتباط خاصش با علی فومنی، همسر او، شهرتش را چند برابر کرده است. مثلا برای روز هالووین، گریم جوکر را روی همسرش پیاده کرد که بازخوردهای بسیار خوبی هم داشت.

نکته دیگر درباره او، این است که هر محصول یا پیجی را به فالوورها معرفی نمی‌کند. تبلیغات صفحه او طی تحقیق بسیار بر محصول یا شرکت صورت می‌گیرند؛ چون صدف ارزش زیادی برای دنبال کننده‌هایش می‌گذارد و خود را مدیون آنان می‌داند. او چالش‌های بامزه و سرگرم کننده ای برای آن‌ها تدارک می‌بیند و استوری‌هایش سرشار از بازی و مسابقه هستند.
فعالیت وی در یوتیوب نیز زیاد است؛ اما ما به شرح فعالیت اینستاگرامی او بسنده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: عوارض اکستنشن مو

 

ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی

در آخر

اکنون باید بگوییم درست است که ده بیوتی بلاگر خوب ایرانی را معرفی کردیم؛ اما حتما بلاگرهای دیگری نیز هستند که می‌شناسید و طرفدار آن‌ها هستید. بیوتی بلاگر مورد علاقه خود را به ما معرفی کنید و نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *