بهترین رژ لب جامد

بهترین رژ لب | معرفی 5 رژ لب برتر و پرفروش

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید خریدی انجام دهید اما در میان انبوه محصولات موجود در بازار سردرگم باشید. کسانی که می‌خواهند محصولات آرایشی تهیه کنند بیشتر با این مشکل مواجه اند. چرا که این محصولات در صورت نداشتن کیفیت کافی صدمات جدی وارد کرده و می‌توانند آن‌ها را با مشکلات گوناگونی مواجه سازند. می‌دانیم که محصولات آرایشی برای زیبایی ما ساخته می‌شود و زیبایی هم با سلامتی رابطه مستقیم دارد. پس باید مراقب خود، سلامت و خریدهایمان باشیم!

اگر بخواهیم لوازم آرایشی مورد نظر خود را از از فروشگاه اینترنتی معتبری همچون پیشگام نگار تهیه کنیم نیز با مشکل ندیدن بافت محصول از نزدیک و عدم تست رنگ آن توسط خودمان مواجه خواهیم بود. اما باید راهی باشد که خیال ما را راحت کند تا خریدمان را با آرامش و اطمینان بیشتری انجام دهیم؛ مرجعی قابل اعتماد برای این که به ما بگوید چه محصولی خوب و چه محصولی بد است و چرا این گونه است.

بیشتر بخوانید: ترندهای آرایشی سال نو

 

بهترین رژ لب جامد

 

در خصوص خرید بهترین رژ لب جامد لیستی 5 تایی پیش رو داریم که به نقد و بررسی کامل محصولات موجود در آن پرداخته شده است. استفاده از رژ لب جامد نامرغوب، از آن جایی که بر پوست ظریف لب‌ها قرار می‌گیرد بسیار مضر است. محتویات چنین محصولی می‌توانند وارد دهان شما شوند و یا جریان خونتان را با خود درگیر کنند. احتمال دارد که این مواد سمی، سرطان‌زا و مخرب باشند. بنابراین مصرف کالای استاندارد و به ویژه رژ لب جامد خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید محصولات اندک اما با کیفیت بهتر از خرید انبوهی از محصولات بی‌کیفیت است.

اما پیش از آشنایی با بهترین رژ لب جامد بهتر است درباره آن اطلاعاتی کلی کسب کنیم و به موضوعات زیر سرک بکشیم.

بیشتر بخوانید: رنگ موی فانتزی، تحولی در دنیای مد

 

بهترین رژ لب جامد

 

رژ لب جامد چیست؟

رژ لب محصولی برای رنگ دادن به لب‌ها است و آن‌ها را مات، درخشان یا اکیلی می‌کند. این محصول در انواع و اقسام بافت‌ها موجود بوده که پرطرفدارترین آن‌ها رژ لب جامد است. انواع رژ لب به صورت کلی شامل دسته بندی زیر می‌باشند:

البته انواع دیگری از این محصول شامل رژ لب کرمی، رژ لب پالتی، رژ لب ماژیکی، لاک لب و… نیز در بازار وجود دارند که یا در دسته بندی کلی ما می‌گنجند، یا تراکم محصولاتشان کمتر از آنی است که بخواهیم به آن‌ها بپردازیم. اگر بخواهیم محصولی آرایشی نام ببریم که استفاده از آن به تنهایی نیز ممکن بوده و بدون زیرسازی و انجام عملیاتی خاص به ما جذابیت می‌بخشد، آن محصول رژ لب جامد است. خیلی از افراد اهل آرایش کردن نیستند اما همیشه با خود رژ لب دارند. استفاده از این محصول چهره را از حالت بی‌روح خود درمی‌آورد و آن را بشاش و پر از زیبایی می‌کند.

 

بهترین رژ لب جامد

 

آرایش کامل صورت، با رژ لب جامد معنا و مفهوم می‌یابد. تفاوتی ندارد که لب‌هایی کوچک یا بزرگ داشته باشید، چهره‌تان به آرایش لب عادت داشته باشد یا خیر، این محصول را دوست داشته باشید یا نه؛ در هر حال، یک بار استفاده از بهترین رژ لب جامد نظرتان را تغییر خواهد داد. مجبور هم نیستید از رنگ‌های خیلی روشن استفاده کنید. محصولی به رنگ طبیعی لب‌هایتان بخرید و خودتان متوجه تفاوت پیش و پس از استفاده آن بشوید. این محصول علاوه بر رنگدهی، قادر است لب‌ها را برجسته نشان دهد و فرم آن‌ها را با تغییر خط لب اطراف آن به شکل اصولی عوض کند.

رژ لب جامد همه را شیفته چهره شما می‌کند و لب‌هایی بی‌نظیر و خوش رنگ و لعاب به شما هدیه می‌دهد. این محصول اعجاب انگیز است و هر چه می‌گذرد از محبوبیت آن کم نشده، بلکه بیشتر و بیشتر می‌شود و زنان بیشتری خرید رژ لب جامد را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: کاشت یا ژلیش؟ کدام را انتخاب کنم؟

 

بهترین رژ لب جامد

 

مزایای رژ لب جامد

  • رژ لب جامد در پوکه‌های فلزی یا پلاستیکی عرضه می‌شود و به راحتی قابل حمل است. این بسته بندی محتویات محصول را از آلودگی‌های بیرونی و همچنین حرارت دور نگه داشته و معمولا به صورت پیچی است. تاب دادن آن باعث می‌شود که رژ لب شما تا جایی که می‌خواهید بالا بیاید و قابل استفاده باشد.
  • تنوع رنگ در رژ لب جامد از رژ لب مایع بیشتر است و از آن جایی که قدمت بیشتری دارد، برندهای بیشتری به آن پرداخته اند.
  • استفاده از رژ لب جامد بدون زیرسازی هم ممکن است و لب‌ها بدون لایه برداری و استفاده از پرایمر نیز جذابیت خود را نشان خواهند داد. هر چند برا داشتن یک آرایش اصولی بهتر استاز این کارها غافل نشوید.
  • این محصول شکلی مجلسی و رسمی دارد و برای مهمانی‌ها مناسب است.
  • رژ لب جامد برای همه انواع آرایش از جمله آرایش روزانه معمولی، آرایش غلیظ، گریم و کسانی که آرایش نمی‌کنند اما دوست ندارند چهره‌شان بی‌روح به نظر برسد مناسب بوده و وسیله ثابت کیف خانم‌ها است. حتی بسیاری از کودکان رژ لب‌های مخصوص خود را دارند و افراد مسن نیز این وسیله آرایشی را مورد استفاده قرار می‌دهند.
  • این محصول روی لب سفت، ماسیده و خشک نمی‌شود و حالت پوسته پوسته به وجود نمی‌آورد.
  • رژ لب جامد شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد و همه نگاه‌ها را به سوی‌تان می‌کشاند.

 

بهترین رژ لب جامد

 

بیشتر بخوانید: فیشال صورت، از صفر تا صد!

  • این محصول به راحتی روی لب پخش می‌شود و اگر از نوع بهترین رژ لب جامد باشد، دارای بافتی نرم و روان است. این به معنای پخش شدن محصول به اطراف لب‌های شما نیست و رژ لب دقیقا همان خطوطی را پر می‌کند که شما می‌خواهید.
  • از رژ لب جامد به عنوان زیرساز رژ لب مایع و برق لب نیز می‌توان استفاده کرد. اگر این محصول مات باشد نتیجه بهتر است.
  • اگر از رنگ درست، میکاپ حرفه‌ای و با دقت به جزئیات استفاده کنید صورت شما سرحال‌تر به نظر می‌رسد.
  • بهترین رژ لب جامد دارای انواع مواد مغذی، ضد آفتاب و ویتامین است و از پیری لب‌ها جلوگیری می‌کند. چنین محصولی نه تنها آسیبی برای پوستتان به همراه ندارد، بلکه آن را مرطوب، نرم و لطیف می‌کند و خشکی، تورم و خارش آن را درمان می‌نماید. اگر ترکیبات موجود در رژ لب جامد گیاهی باشند، لب‌ها به خوبی تغذیه شده و پس از مدتی صاف و درخشان می‌شوند.
  • تراکم و غلظت رنگدانه‌ها در رژ لب جامد بسیار است و کاوری یکدست پدید می‌آورد که با رنگ محصول مطابقت دارد. پوشش دهی رژ لب جامد بالا است و برای رنگ دادن به لب‌ها توسط آن، نیازی به کشیدن رژ به شکل چند باره روی لب نیست و تنها کافی است یک بار این کار را انجام دهید تا لب‌هایتان به رنگ دلخواه برسند.
  • این محصول به راحتی شسته شده و پاک می‌شود. حتی انواع ضد آب و 24 ساعته آن نیز پوستتان را اذیت نخواهند کرد و به هنگام پاک کردن لب‌ها با مواد استاندارد زود محو خواهند شد.

 

بهترین رژ لب جامد

 

بیشتر بخوانید: بهترین رژ لب مایع

معایب رژ لب جامد

  • حتی بهترین رژ لب جامد نیز ماندگاری کمتری به نسبت رژ لب مایع دارد و باید چند ساعت یک بار تمدید شود. بافت نرم و مخملی آن سبب می‌شود که تجدید رژ پوست لب را بد شکل نکند و فرد با ماسیده شدن آرایش خود روبرو نشود.
  • اگر بافت این محصول خیلی نرم باشد و دارای چربی زیادی باشد، ممکن است به اطراف لب‌ها پخش شود و با تعریق و رطوبت میکاپ را از فرم بیندازد.
  • از آن جایی که رژ لب جامد دیر خشک می‌شود، گاه قسمت‌هایی مانند دندان و یا لیوانی که با آن چیزی می‌نوشید را کثیف می‌کند و اثر رژ بر آن‌ها باقی می‌گذارد. حتی ممکن است هنگام روبوسی و یا در آغوش کرفتن کسی نیز آن‌ها را رنگی کنید، پس مراقب جای رژ لب جامد خود باشید چرا که این محصول نسبتا چسبنده است!
  • اگر رژ لب جامد را بیش از حد از پوکه خارج کنید و پوکه را زیادی تاب دهید، ممکن است بر اثر فشار بشکند. این محصول مانند خط لب قابل تراشیدن نیست و پس از شکستن غیر قابل استفاده شده، یا استفاده از آن دشوار خواهد بود.

 

بهترین رژ لب جامد

 

معرفی 5 رژ لب جامد بی‌نظیر

  • رژ لب جامد مات کالیستا

گفتیم که رژ لب جامد ماندگاری کمتری نسبت به رژ لب مایع دارد. به خصوص اگر چربی بالایی داشته باشد و بافت آن بیش از حد روغنی و نرم باشد. در لیست بهترین رژ لب جامد با محصولی متفاوت و منحصر به فرد از کالیستا آشنا خواهیم شد که دیدمان را نسبت به این واقعیت عوض می‌کند و دارای ماندگاری فوق العاده و پوشانندگی باورنکردنی است.

بهترین رژ لب جامد و در این جا رژ لب جامد مات کالیستا دارای تنوع رنگی 12 تایی بوده و برای همه سلیقه‌ها و افراد حرفی برای گفتن دارد. هر لباسی که می‌پوشید، هر جایی که می‌روید و هر کاری که می‌کنید، این محصول با شما همراه است و با تقویت زیبایی‌تان به اعتماد به نفس شما کمک خواهد کرد. رژ لب مات کالیستا جلوه‌ای طبیعی بر لب‌ها ایجاد کرده و آن‌ها را درشت و برجسته نشان می‌دهد.

درخشش لب‌ها برای بسیاری از افراد ناخوشایند است و انعکاس نور از آن‌ها می‌تواند حس بدی به آن‌ها بدهد و یا باعث شود فکر کنند آرایششان غیر طبیعی است. این محصول حالت پوسته پوسته ایجاد نمی‌کند و با این که مات است قابل تجدید می‌باشد. هر چند با استفاده از آن نیازی به تجدید پی در پی ندارید و بهترین رژ لب جامد بر لب‌هایتان باقی می‌ماند. حالت نچرال رژ لب جامد مات کالیستا باعث برآمدگی لب‌ها می‌شود و شما را جذاب نشان می‌دهد.

این محصول لب‌ها را به شکل یکنواخت می‌پوشاند و آن‌ها را صاف و نرم، مات و طبیعی و بزرگ و برجسته می‌کند. رژ لب جامد مات کالیستا خشک نمی‌شود و برای آرایش‌های روزانه سبک و ست کردن لب با آرایش دودی چشم مناسب است. بهترین رژ لب جامد فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر است و با ویتامین و مواد مغذی پوست را تقویت می‌کند. می‌دانید که تغذیه لب و ویتامین رسانی به آن در واقع وظیفه بالم لب است؛ اما این محصول کار را یکسره می‌کند و پیری زودرس را به تعویق می‌اندازد.

پوشانندگی بالای محصول در کنار فواید درمانی آن برای خشکی لب فرصتی استثنایی به شما عرضه می‌کند که بتوانید زیبایی و سلامتی را یکجا داشته باشید. البته تمام محصولات موجود در این لیست 5 تایی همین گونه اند و مواد مورد نیاز برای حیات و متابولیسم سلولی را تامین می‌کنند. رژ لب جامد مات کالیستا همه نواحی لب را پوشش می‌دهد و دارای رنگدانه‌های غلیظ است. این محصول ضد خشکی بوده و به آسانی روی لب پخش می‌شود.

 

خرید این محصول

 

بیشتر بخوانید: بهترین بالم لب

  • رژ لب جامد Satin Luxe بلک دایموند مای

این محصول بافتی ابریشمی و بی‌نهایت نرم دارد. اگر دوست دارید از رنگ‌های شاد، روشن و پررنگ استفاده کنید و در عین حال محصولات به این رنگ با آرایش یا رنگ پوستتان سازگار نمی‌شوند، زمان آن رسیده که رژ لب جامد Satin Luxe بلک دایموند مای را امتحان کنید. رنگدانه‌های غلیظ و بافت طبیعی و زیبای این محصول دل هر کسی را از آن خود می‌کنند و بسیار وسوسه برانگیز اند. بهترین رژ لب جامد طیف رنگی گسترده، شاد و شامل 12 رنگ سرزنده دارد و باعث جوانسازی لب‌ها می‌شود.

پس از استفاده از این محصول لب‌هایتان نه درخششی بیش از اندازه و نه ماتی کاملی پیدا می‌کنند، بلکه حالتی نیمه مات و طبیعی ایجاد می‌شود. رژ لب جامد Satin Luxe بلک دایموند مای در عین حال بسیار مرطوب کننده و آبرسان است. بهترین رژ لب جامد و در این جا رژ لب جامد Satin Luxe بلک دایموند مای ضد پیری و خشکی است و بافتی کرمی و ماندگار دارد. اگر با انواع رژ لب آشنا باشید می‌دانید که نوع کرمی آن بسیار ماندگار است و در عین حال چربی لب را نیز حفظ کرده، می‌تواند مات یا درخشان باشد.

این محصول پوشش دهی فراوان دارد اما بنا بر آن چه انتظار داریم، پوشانندگی و ماندگاری‌اش از انواع مات کمتر است. انواع درخشان رژ لب جامد کمتر از همه ماندگار اند و به سادگی پاک می‌شوند. رژ لب جامد Satin Luxe بلک دایموند مای این گونه نیست چون نیمه مات است. این محصول رنگ دلپذیر خود را به راحتی روی لب‌ها ایجاد می‌کند و بسیار روان است. با استفاده از رنگ‌های خاص رژ لب جامد Satin Luxe بلک دایموند مای شادابی را به خود هدیه دهید و از جلوه مخملی لب‌هایتان خرسند باشید.

داشتن ویژگی درمانی برای بسیاری از افراد واجب است و معیاری برای تعیین بهترین رژ لب جامد می‌باشد. رژ لب جامد Satin Luxe بلک دایموند مای مانند یک کرم مرطوب کننده پوست را تقویت کرده و در عین حال خیلی چرب نیست و حتی نسبتا مات است.  لب‌هایی جوان و بدون ایراد را بدون مواد شیمیایی صدمه‌زا به دست آورید و از رنگ‌های نافذ رژ لب جامد Satin Luxe بلک دایموند مای بهره‌مند شوید.

 

خرید این محصول

 

  • رژ لب جامد Aqua Charming شون

برند شون در کلیه محصولات خود از مواد طبیعی بهره می‌گیرد. به همین علت تعجبی ندارد که رژ لب جامد Aqua Charming شون را بهترین رژ لب جامد و یا جزوی از آن‌ها بدانیم. این محصول لب‌ها را درخشان می‌کند و باعث انعکاس نور از آن‌ها و ایجاد جلوه‌ای چشمگیر می‌شود. همه نگاه‌ها به سوی لب‌های شما کشیده خواهد شد و درخشانی آن‌ها مانند نوری عظیم همه جا را پر خواهد کرد. رژ لب جامد Aqua Charming شون دارای 12 رنگ ترندی و زیبا است که همه طبیعی اند و با مواد گیاهی بهینه شده اند.

این محصول همچنین با آووکادو و ویتامین E غنی شده است و از این رو بسیار مغذی است. آووکادو مرطوب کننده و آبرسانی عمقی است و خود سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب مفید برای پوست می‌باشد. عصاره این میوه علاوه بر جلوگیری از خشکی و رفع پوسته پوسته و ترک لب‌ها، انعطاف پذیری پوست را افزایش می‌دهد و سبب افزایش خاصیت کشسانی می‌شود. رژ لب جامد Aqua Charming شون نرم کننده‌ای بی‌مثال است، اما درباره اثر درخشندگی آن باید گفت که با رژ لب مایع درخشان برابری نمی‌کند. بسیاری از برق لب‌ها تنها برای اکلیلی کردن و یا براق نمودن لب‌ها فرموله شده اند و مانند رژ لب جامد Aqua Charming شون دارای پیگمنت رنگی بالا نیستند.

این محصول با دارا بودن ویتامین و آنتی اکسیدان ترمیم کننده است و همچنین ضد التهابی قوی می‌باشد. اگر پوست لبتان زخم شد و یا آثار پیری را بر آن مشاهده کردید، زمان آن رسیده که از محصولی مانند بهترین رژ لب جامد و در این جا رژ لب جامد Aqua Charming شون بهره ببرید. این محصول نه تنها ترک و خشکی را التیام می‌بخشد، بلکه از بروز دوباره آن جلوگیری کرده، جای آن را نیز احیا و بازسازی می‌کند.

رژ لب جامد Aqua Charming شون کلاژن سازی پوست را افزایش می‌دهد و با اثر رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند. آفتاب نیز یکی از عواملی است که می‌تواند پوست لب را تضعیف کند و این رژ لب فوق العاده از لب‌ها در برابر خورشید محافظت می‌کند. با این که اثر این محصول مات نیست، اما اثر چربی و سنگینی بر پوست به وجود نمی‌آورد و درخشش خود را با حالتی تازه و سبک ایجاد می‌کند. داشتن لب‌هایی روشن و درخشان باعث می‌شود که جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید و یادآور روزهای گرم تابستان است.

ماندگاری رژ لب جامد Aqua Charming شون بالا است و پخش نشده و تغییر رنگ نمی‌دهد. این محصول از التهاب و ترکیدگی لب نیز جلوگیری کرده و اعتماد به نفس را ارتقا می‌دهد.

 

خرید این محصول

 

بیشتر بخوانید: بهترین رژ لب مدادی

  • رژ لب جامد Color Rich کالیستا

در این لیست کوتاه دوباره به کالیستا برخوردیم و تعجبی هم ندارد که این اتفاق بیفتد. بهترین رژ لب جامد کالیستا به نام رژ لب جامد Color Rich کالیستا به میدان آمده و این بار جلوه‌ای کاملا درخشان بر لب‌ها ایجاد می‌کند. این محصول به لب‌ها حجم می‌دهد و آن‌ها را براق و زیبا می‌کند. رژ لب جامد Color Rich کالیستا لب‌ها را نرم و زیبا می‌کند و دارای 12 رنگ متنوع برای همه سلیقه‌ها است.

لب‌هایی ابریشمی، بدون پوسته پوسته، صاف و بی‌نقص را از این محصول بخواهید و همزمان از رنگ‌های زنانه و باوقار آن لذت ببرید. این رنگ‌ها به آسانی با لباس‌های شما ست می‌شوند و شما را به یک ستاره تبدیل می‌کنند. رژ لب جامد Color Rich کالیستا ضد حساسیت است و با محتویات به روز شده خود، التیام بخش و تسکین دهنده بوده، التهاب و تورم به وجود نمی‌آورد و برای سلامتی‌تان ضرر ندارد. در ضمن، این محصول سرشار از ویتامین است و ویتامین‌ها آنتی اکسیدان یا مغذی اند. در این صورت پوست لب‌ها ترمیم می‌شود و نقاطی که دارای ترک و… بودند بهبود می‌یابند.

رژ لب جامد Color Rich کالیستا همچنین مواد مورد نیا برای تقویت پوست را فراهم می‌کند و آبرسان و رطوبت دهنده است. خشکی لب نه تنها وجهه کلی چهره شما، بلکه اثر محصول آرایشی بر آن را بدشک می‌کند و منجر به پیری زودرس می‌شود. این محصول پارابن ندارد و پوشش درخشان و یکدستی بر لب‌ها ایجاد می‌کند. رژ لب جامد Color Rich کالیستا رنگدانه‌های غلیظی داشته و بسیار خوشبو است.

 

خرید این محصول

 

  • رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای

اگر به دنبال محصولی مناسب برای کانتور لب‌های خود می‌گردید و نمی‌دانید کدام یک مناسب است، اگر بسیاری از محصولات قول حجم دادن به لب‌ها را به شما می‌دهند اما صرفا لب‌ها را مات می‌کنند و تاثیری ندارند، اگر دوست دارید ترندهای تازه را با بهترین رژ لب جامد امتحان کنید و لب‌هایی برجسته و جذاب داشته باشید، همین حالا به پیشگام نگار بروید، روی رژ لب جامد در منو کلیک کنید و رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای را به سبد خرید خود اضافه کنید.

رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای پوشش دهی فوق العاده‌ای دارد و جلوه‌ای که روی لب‌ها ایجاد می‌کند مات است، اما تفاوت آن با سایر رژ لب‌های مات این است که علاوه بر دارا بودن ماندگاری بالا، ظاهر برجسته‌ای به لب‌ها می‌دهند و باعث افزایش حجم آن‌ها می‌شود. این محصول نرم کننده است و بافتی روان دارد. به این شکل پوست لب نرم و مرطوب شده و آب و رطوبت آن تبخیر نمی‌شود، همواره باطراوت و زیبا می‌ماند.

رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای بهترین رژ لب جامد است، چرا که جذابیت لب‌ها را در طول روز حفظ می‌کند و فاقد مواد مضر برای پوست است. این محصول می‌تواند کل تمرکز آرایشتان را بر لب‌ها بگذارد و با مات بودن خود بسیار طبیعی باشد. پیگمنت رنگی رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای بسیار بالا است و ظاهری یکدست به وجود می‌آورد که تفاوت رنگی ندارد. بهترین رژ لب جامد قادر است به لب‌هایتان فرم بدهد و آن‌ها را جلو آمده نشان دهد. اگر طرفدار آرایش‌های غلیظ نیستید، این محصول جلوه طبیعی خوبی به شما هدیه داده و رنگ‌های روشن آن برای شما مناسب اند.

رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای حاوی 12 رنگ متنوع است و ضد خشکی می‌باشد. این محصول چربی پوست را از آن نمی‌گیرد و باعث ترک خوردن لب‌ها نمی‌شود. رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای ماندگاری بسیاری دارد و مغذی و آبرسان است. با استفاده از این محصول آراسته‌تر دیده می‌شوید و آرایش شما تا ساعات زیادی ثابت باقی می‌ماند و پخش نمی‌شود. رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای حتی تغییر رنگ نمی‌دهد و بافت سبکی دارد، چربی و خشکی به وجود نمی‌آورد، برای کانتورینگ لب مناسب است، در برابر تعریق مقاومت دارد و خشک و پوسته پوسته نشده، به تجدید نیازی ندارد. لذت داشتن لب‌های جذاب را با رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای تجربه کنید.

 

خرید این محصول

 

نکات پایانی

 

بهترین رژ لب جامد

 

  • پیش از استفاده از بهترین رژ لب جامد لب‌های خود را لایه برداری کنید. این کار کمک می‌کند که سلول‌های مرده از میان بروند و رنگ رژ به خوبی بر پوست پاکسازی شده‌تان بنشیند.
  • استفاده از پرایمر لب کمک می‌کند که دوام رنگ لب‌هایتان بیشتر شود.
  • اگر محصول مورد استفاده‌تان بافت خیلی خشکی دارد، قبل از استفاده از آن لب‌های خود را مرطوب کنید.
  • استفاده از خط لب از بیرون زدگی رژ لب جامد جلوگیری می‌کند. خط لب یا رژ لب مدادی همچنین فرم لب‌هایتان را مشخص می‌کند و کمکم می‌کند که میکاپ شما صاف و مرتب باشد. خط لب در کانتورینگ نیز کاربرد دارد. بهتر از خط لب همرنگ رژ لب جامد شما باشد.
  • در انتخاب بهترین رژ لب جامد به رنگ پوست خود توجه کنید. افراد با پوست روشن باید از رنگ‌های روشن و افراد با پوست تیره باید از رنگ‌های تیره استفاده کنند.
  • به حجم لب‌هایتان دقت کنید. رنگ‌های تیره لب را کوچک می‌کنند و رنگ‌های روشن عکس این تاثیر را دارند.
1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *