بهترین پنکیک

بهترین پنکیک کدام است و چرا؟

خرید لوازم آرایش و به خصوص محصولات آرایش صورت، یکی از دشوارترین کارهای دنیا است. اگر تجربه این کار را نداشته باشید ممکن است فکر کنید که با نگاه کردن به رنگ محصول آرایشی و تصور آن در میکاپ خود می‌توانید خرید خود را انجام دهید. اما تنها با یک بار خرید این دسته از محصولات، متوجه میزان سختی این فرایند خواهید شد. برای مثال، یکی از دلایلی که بیوتی بلاگرها از محبیوبیت زیادی برخوردار شده اند، این است که فالوورهای خود را در مسیر زیبایی همراهی می‌کنند و با معرفی برندهای مختلف و همچنین تکنیک‌های تازه، خرید محصولات آرایشی را تسهیل می‌بخشند.

آرایش صورت، بیس کلی میکاپ را تشکیل می‌دهد. می‌دانیم که اگر کاری از ساختار غلط باشد، در ادامه نیز درست نخواهد بود و تلاش برای بهبود آن بی‌فایده خواهد شد. لذا دقت در انجام میکاپ پوست و بهره بردن از بهترین پنکیک و فونداسیون کمترین کاری است که می‌توانیم برای جذابیت ظاهری خود انجام دهیم. حتی اگر فردی اهل آرایش نباشیم و تنها به ضد آفتاب بسنده کنیم، مهم است که بدانیم چگونه پوست خود را صاف و درخشان نگه داریم و بافت و رنگ آن را ثابت و یک رنگ کنیم. در سال 2021 و با توجه به ترندهای پوستی 2021، آرایش پوست و استفاده از تکنیک‌هایی مانند کانتورینگ از اهمیت کمتری برخوردار شد؛ اما صاف و طبیعی نشان دادن چهره همچنان یکی از مهم‌ترین ارکان‌های زیبایی بود. به همین روی، خرید بهترین پنکیک همچنان مهم تلقی می‌شود و برای همه افراد کاربردی است. اما بهترین پنکیک کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیشتر بخوانید: پنج مدل موی جذاب برای عید

 

بهترین پنکیک

 

4 مدل از بهترین پنکیک ها

بهترین پنکیک ها نیز مانند تمام محصولات آرایشی دیگر دارای تنوع زیادی هستند و در دسته بندی‌های متفاوتی جای می‌گیرند. افراد با پوست خشک باید از پنکیک‌های سوپرا استفاده کنند. این نوع از بهترین پنکیک ها چربی پوست را به خود جذب نمی‌کنند و به افزایش رطوبت پوست و ایجاد لایه‌ای نرم و محافظ کمک خواهند کرد. پنکیک معمولی می‌تواند پوست خشک و دهیدراته را مصنوعی نشان دهد و چین و چروک‌ها و نواقص آن را بیش از پیش به نمایش بگذارد. به همین دلیل افراد با این نوع پوست باید در خرید چنین محصولی وسواس به خرج دهند و مراقب باشند که استفاده بیش از حد از محصولات پودری و خشک، چهره آن‌ها را تخت و بی‌حالت و چروکیده نشان ندهد.

افراد با پوست چرب بیشترین استفاده را از بهترین پنکیک دارند. چنین محصولی در همه انواع خود به آنان کمک می‌کند تا براق به نظر رسیدن پوست خود را از بین ببرند و میزان چربی پوستشان را کنترل کنند. غدد سبابه با ترشح چربی بیش از حد، در کنار سلول‌های مرده، آلودگی‌هایی همچون لوازم آرایشی و دیگر عوامل موثر منافذ پوست را مسدود می‌کنند و ظاهری ناهموار برای پوست به وجود می‌آورند. پوست چرب استعداد بیشتری برای به وجود آمدن جوش و آکنه دارد و بهترین پنکیک با کاهش چربی آن نه تنها می‌تواند از ریزش مواد آرایشی و پخش شدن آرایش جلوگیری کند، بلکه به کاهش این عوارض پوستی کمک نماید. افراد با پوست چرب باید از پنکیک خشک، آکوا یا هیدرا استفاده کنند و دقت کنند که هر چه به پوستشان می‌زنند Oil Free و بدون چربی باشد. پنکیک‌های مقاوم در برابر تعرق و سنگی نیز از جمله گزینه‌های خوب برای افراد با این نوع پوست هستند.

بیشار بخوانید: ترندهای 1400 برای ناخن‍‌ها کدام اند؟

حال، بهتر است از این کلی گویی‌ها گذر کنیم و ببینیم بهترین پنکیک صورت کدام است و چه ویژگی‌هایی باعث شده اند تا مشتریان از آن رضایت داشته باشند؟

 

 

بهترین پنکیک

 

1. پنکیک SMOOTH کالیستا

پوشانندگی یکدست و بدون نقص، رنگی طبیعی و سازگار با رنگ پوست، مناسب برای همه انواع پوست و… گوشه‌ای ای از مشخصه‌های بهترین پنکیک یعنی پنکیک SMOOTH کالیستا هستند. این محصول قیمتی باور نکردنی دارد که در ابتدا آدم را به شک می‌اندازد: چرا محصولی چنین مرغوب باید تا این حد مقرون به صرفه باشد؟خب! بهتر است این موضوع را از مزایای بهترین پنکیک بدانیم و از آن گذر کنیم؛ زیرا همه محصولات کالیستا دارای قیمتی شگفت انگیز و کیفیتی قابل قیاس با محصولات بین المللی اند. کالیستا مواد اولیه خود را از اروپا و به خصوص فرانسه و سوئد وارد می‌کند و آنان را به وسیله برترین تکنولوژی‌های روز بهینه کرده، به معصولاتی معجزه‌گر تبدیل می‌نماید. پنکیک SMOOTH کالیستا ظاهر ماتی دارد اما در عین حال پوست را خشک نمی‌کند.

این محصول دارای نرم کننده و مرطوب کننده است که با حفاظت از آب موجود در پوست، جلوی خشکی را می‌گیرند و اجازه ترشح سبوم بیش از حد را نمی‌دهند. هنگامی که پوست دهیدراته باشد بیشتر مستعد جوش و آکنه خواهد شد و پنکیک SMOOTH کالیستا با این مسئله مقابله می‌کند. بسیاری از محصولات آرایشی مانند کرم پودر و کانسیلر، پس از مدتی تغییر رنگ می‌دهند یا بافتشان عوض شده، حالت کیکی پیدا می‌کنند و در صورت تعرق پوست را براق نشان می‌دهند. بهترین پنکیک یا پنکیک SMOOTH کالیستا سبب تثبیت آرایش و ایجاد ظاهر مات می‌شود و پوست را به طور یکسان کاور می‌کنند. این محصول همچنین دارای آینه و پد است و آرایش کردن یا تصحیح و تجدید آن را در هر جایی ممکن می‌کند.

بیشتر بخوانید: هر آن چه باید درباره مت گالا بدانید

 

بهترین پنکیک

 

پنکیک SMOOTH کالیستا احساس خشکی و چربی پدید نمی‌آورد و بافتی پودری، اما نرم و مخملی دارد. ماندگاری این محصول بالا است و به هیچ وجه آرایش شما را تحت تاثیر پاک شدن خود قرار نمی‌دهد. پس از استفاده از این پنکیک احساس سنگینی نخواهید داشت و کلیه مشکلات پوستی پوستی خود را نامرئی خواهید دید. بهترین پنکیک دارای رنگدانه‌های طبیعی است و ضرری به پوست نمی‌رساند. این محصول جلوه‌ای یکدست و جذاب به وجود می‌آورد و آرایش شما را تثبیت می‌کند. بافت نرم محصول پوستتان را بهبود بخشیده، آن را به شکلی ملایم مات نشان می‌دهد. رنگدانه‌های پنکیک SMOOTH کالیستا غلیظ است و دارای تنوع رنگی بالا است. این محصول خشکی و چربی ایجاد نمی‌کند و رنگ‌های |آن طبیعی و هماهنگ با رنگ چهره اند.

بیشتر بخوانبد: 5 روش مراقبت از پوست در پاییز

داشتن چهره‌ای یکنواخت و زیبا و فیکس شده، از مزایی است که پنکیک SMOOTH کالیستا عرضه می‌دارد و پوست را صاف و طبیعی نشان می‌دهد.

 

قیمت برای شما: 131٬800 تومان
مشاهده محصول و خرید
خرید این محصول

 

2. پنکیک PRECIOUS شون

محصولات آرایشی با بیس گیاهی از جمله بهترین انتخاب‌هایی اند که یک فرد می‌تواند داشته باشد. تفاوتی ندارد که بخواهید پنکیک بخرید و یا به دنبال بهترین رژ لب باشید؛ در هر صورت، استفاده از محصولاتی که کاملا شیمیایی اند یا دارای ترکیباتی همچون پارابن، سرب و… هستند به شما آسیب می‌زند. پنکیک‌هایی که دارای کانی و مواد مفیدی همچون میکا، کائولیئن، تالک و انواع ویتامین اند طبیعی بر شمرده می‌شوند. محصولاتی که در لیست بهترین پنکیک از آن‌ها نام می‌بریم نیز از این مواد استفاده کردند و یا مصرف مواد شیمیایی را به حداقل رساندند؛ اما اگر بخواهیم به پنکیک PRECIOUS شون به طور مجزا بپردازیم، ترکیبات آن ما را متعجب خواهد کرد و باعث می‌شود بفهمیم که چرا در 4 مورد ا بهترین پنکیک ها قرار گرفته است.

 

بهترین پنکیک

 

پنکیک PRECIOUS شون پوشانندگی بالایی دارد و بسیار سبک است. این محصول با مواد اولیه گیاهی فرموله شده و به همین دلیل تاثیری بسیار طبیعی و متفاوت از آن چه تاکنون دیده اید به دنبال دارد. بافت نرم و فشرده بهترین پنکیک پوست را صاف، مخملی و یکدست نشان می‌دهد و میکاپ را تثبیت می‌کند. گویی با پودری نامرئی و تصحیح کننده در حال از بین بردن نقص‌های پوستی و فیکس کردن میکاپ خود هستید. پنکیک PRECIOUS شون نرم کننده، آبرسان و ضد چروک است و باعث می‌شود که فرد زیبایی و جمال را به شکل کامل حس کند. رنگ‌های بهترین پنکیک تحت عنوان پنکیک PRECIOUS شون با پوست سازگاری دارند. جنس این محصول بسیار سبک است و حالت کیکی و براق ایجاد نمی‌کند. داشتن پوستی یکنواخت و صاف و صیقلی، بدون اثر چربی و خشکی و بدون همه عیوب و لک‌های صورت در کنار تثبیت آرایش اتفاقی است که پنکیک PRECIOUS شون برای فرد رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: 6 مدل از بهترین ضد آفتاب‌ها و ویژگی‌هایشان

این محصول همچنین دارای روغن جوانه گندم است. این روغن غیر کومدوژنیک پوست را تازه و باطراوت می‌کند و جوان کننده و سرشار از ویتامین E است. پروتئین و لسیتین از دیگر ترکیبات موجود در روغن جوانه گندم اند که همگی باعث ترمیم و احیای پوست شده، آن را آبرسانی می‌کنند و خواص ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهند. روغن جوانه گندم همچنین از ویتامین‌های A و D به میزان بالایی برخوردار است که پوست را تغذیه می‌کند و فشار خون را در آن تنظیم می‌کند. کیک PRECIOUS شون قابل استفاده به تنهایی روی پرایمر، ضد آفتاب و مرطوب کننده است و می‌تواند پوشش دلخواه شما را با کاور کردن کامل پوست به وجود آورد. با استفاده از بهترین پنکیک از شر تاثیر ظاهری جوش، آکنه، لک، فرورفتگی، زبری، کدری و… راحت شوید و رنگی سازگار با رنگ پوستتان داشته باشید. این محصول خواص آنتی اکسیدانی دارد و در برابر پیری پوست مقاومت می‌کند، همچنین ظاهری بدون چین و چروک و صاف و بی‌نظیر به همراه می‌آورد که برای همه قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: 4 مورد از بهترین کانسیلر ها و ویژگی‌های منحصر به فردشان

 

قیمت برای شما: 187٬200 تومان
مشاهده محصول و خرید
خرید این محصول

 

بیشتر بخوانید: بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان چه ویژگی‌هایی دارد؟

3. پنکیک چرب کالیستا

این محصول برای افراد با پوست چرب طراحی شده اما بافتی چرب دارد! چرا؟ به این خاطر که نیاز به هر نوع مرطوب کننده، کرم پودر و محصول اضافی دیگر را از بین می‌برد. این مورد از موارد بهترین پنکیک ها، محصولی همه کاره است که نیاز به دیگر محصولات آرایش پوست را از بین می‌برد. افراد با پوست چرب پس از شستشوی صورت خود می‌توانند از پنکیک چرب کالیستا به طور مستقیم استفاده کنند و نگران کاور کردن نقص‌های صورت خود نباشند. استفاده از چندین لایه لوازم آرایشی برای کسی که با مشکل تولید سبوم بیش از حد مواجه است، ممکن است یک کابوس هر روزه باشد؛ کابوسی که برای داشتن پوستی صاف و زیرساخت میکاپ بی‌نقص تکرار می‌شود و عوارض ظاهری مانند براق به نظر رسیدن پوست و حالت خیسی و عرق کرده را به همراه دارد. پس از گذشت مدتی کوتاه و با ادامه دادن این رویه، چربی اضافه موجود در محصولات آرایشی متعدد و پوست فرد، در منافذ پوست جمع می‌شوند و کومدون‌زایی، التهاب و برگ شدن منافذ رقم می‌خورد.

 

بهترین پنکیک

 

پنکیک چرب کالیستا کار را یک سره می‌کند و به عنوان بهترین پنکیک برای افراد با این نوع پوست، تنها یک لایه پوشاننده برای آنان به وجود می‌آورد. لایه‌ای که از انسداد منافذ جلوگیری کرده و پیری زودرس را دور می‌کند. با استفاده از بهترین پنکیک احتمال بروز جوش و آکنه به حداقل می‌رسد و نواقصی پوست به طور کامل کاور خواهند شد. این محصول بافت پودری ندارد و با روغن سدر و تیتانیوم دی اکسید غنی شده است. تیتانیوم دی اکسید از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش در طیف گسترده محافظت می‌کند و به پنکیک چرب کالیستا ویژگی ضد آفتاب می‌دهد؛ تا دیگر لازم نباشد از ضد آفتاب استفاده کنید و پوستتان را با انبوه کرم‌ها اشباع نمایید. روغن سدر مرطوب کننده‌ای اعجاب انگیز است و چربی مفید آسیب دیده پوست را ترمیم می‌کند. این چنین سدی دفاعی در برابر تبخیر آب به وجود می‌آید و از خشکی پوست جلوگیری خواهد شد. به علاوه، چربی اضافه‌ای که پوست در اثر دهیدراته بودن ترشح می‌کند کاهش می‌یابد و سلامت بافت پوست ارتقا می‌یابد. روغن سدر، ضد جوش و آکنه است و دارای ویتامین‌های F ،A ، B بوده، ضد التهابی قوی محسوب می‌شود. این ویتامین‌ها علاوه بر تغذیه و تقویت پوست، باعث تنظیم فشار خون در آن و اکسیژن رسانی بیشتر، رفع قرمزی، تورم، جوش‌های التهابی و خارش می‌شوند و پوست را یکدست می‌کنند.

 

بهترین پنکیک

 

رنگ‌های پنکیک چرب کالیستا کاملا طبیعی اند و با پوست سازگاری دارند. بهترین پنکیک همچون دو پنکیک قبلی دارای آینه و پد مخصوص به خود است و به همین دلیل استفاده از آن در هر جایی امکان دارد. پنکیک چرب کالیستا چربی پوست را تعدیل می‌دهد و آن را کاهش داده، با رطوبت جایگزین می‌کند و پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارد. این محصول بسیار مغذی و تسکین دهنده است و ضد حساسیت و آلرژی می‌باشد. بافت منحصر به فرد پنکیک چرب کالیستا باعث پوشش بی‌نظیر و حداکثری آن بر پوست شده و حالتی بین کرم پودر و پنکیک به وجود می‌آورد. افرادی که پوست مستعد آکنه دارند با مصرف این محصول زیبایی، التیام و آرامش و رنگ دلخواه خود برای پوستشان را به دست می‌آورند و از ماندگاری بالا و پخش پذیری عالی در کنار مرطوب کنندگی و آبرسانی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: لیست 15 تایی بهترین شوینده صورت

 

قیمت برای شما: 157٬600 تومان
مشاهده محصول و خرید
خرید این محصول

 

4. پنکیک آینه دار دلوکس بلک دایموند مای

اکنون زمان آن رسیده تا از نیازهای مخصوص پوست چرب گذر کنیم. پنکیک آینه دار دلوکس بلک دایموند مای برای همه انواع پوست مناسب است و جلوه‌ای مات و بدون اثر چربی ایجاد می‌کند. این جلوه به هیچ وجه فرد با پوست خشک را مصنوعی نشان نمی‌دهد و باعث بیشتر نشان دادن چین و چروک‌ها نمی‌شود. بهترین پنکیک دارای خاصیت نرم کنندگی است و پوست را نرم و دلنشین می‌کند. همان طور که از نام پنکیک آینه دار دلوکس بلک دایموند مای برمی‌آید، این محصول دارای آینه و پد است و ضمن حمل آسان، استفاده آسانی نیز دارد. هنگامی که یک محصول آینه داشته باشد، به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و دیگر دنبال آینه نگردید. پنکیک آینه دار دلوکس بلک دایموند مای چربی اضافه پوست را به خود جذب می‌کند و بسیار سبک و لطافت دهنده است.

 

بهترین پنکیک

 

با این محصول پوستتان چرب به نظر نمی‌رسد و میکاپ شما نمی‌ریزد. مضاف بر این که در برابر تعریق و رطوبت نیز مقاوم است و ماندگاری بسیاری را برای آرایش شما به ارمغان می‌آورد. طیف رنگی طبیعی چهارمین محصول از لیست بهرین پنکیک باعث شده که همه 4 رنگ آن به دل بنشینند. پنکیک آینه دار دلوکس بلک دایموند مای از ریزش مواد آرایشی جلوگیری می‌کند، چربی پوست را تعدیل می‌دهد و پودر فیکسی معرکه برای همه انواع آرایش است. این محصول چه تصحیح رنگی، چه کاهش چربی و چه رفع ناهمواری‌ها را باعث می‌شود. اثر این پنکیک آینه دار دلوکس بلک دایموند مای از دوام بالایی برخوردار است و کلیه نواقص صورت را پوشش می‌دهد.

 

خرید این محصول

 

در آخر

برای خرید بهترین پنکیک به پیشگام نگار سر بزنید. این فروشگاه اینترنتی به نقد و بررسی تخصصی مخصولات خود می‌ردازد و دارای کمپین‌ها و حراج‌های ویژه است. به جز این‌ها، تنوع محصولات پیشگان نگار بالا است و دست را برای انتخاب باز می‌گذارد.

 

 

1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *