مزو وایت تراپی چیست

مزو وایت تراپی چیست؟

همین حالا بروید و به عکس‌های دوران کودکی خود نگاه کنید. اگر به پوست خود دقت کنید، می‌بینید که تک تک جزئیاتش تغییر کرده و حتی رنگ پوستتان در سنین مختلف متفاوت است. اکثر افراد با بالا رفتن سن و با توجه به کمبود کلاژن و سایر پروتئین‌های ساختاری در لایه شاخی یا اپیدرم پوست، با تغییر رنگ پوست مواجه می‌شوند. تیرگی و روشنی پوست و تغییر تنالیته آن دغدغه خانم‌های زیادی است. به خصوص که اکثر مردم می‌خواهند پوستی روشن و شفاف داشته باشند و جلوی تیرگی، کبودی و کدری پوست را بگیرند.

پوست خارجی‌ترین عضو بافت پوششی انسان است؛ در نتیجه با عوامل بیرونی ضرر رسانی مانند نور خورشید و اشعه UV ، آلودگی هوا، مواد شیمیایی، رادیکال‌های آزاد، محصولات آرایشی نامرغوب، محصولات بهداشتی نامرغوب و… درگیر است و باید از استرس و اضطراب، کمبود آب و عدم مصرف آن، تغییرات هورمونی، مصرف دخانیات و… دور باشد. تغییر رنگ این عضو با توجه به این خطرات، تعجب آور نیست و خواه ناخواه به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب کلاژن تراپی مو

 

خرید این محصول

 

ملانین، که رنگدانه‌ای متشکل از آمینو اسید تیروزین است و توسط ملانوسیت‌ها تولید می‌شود و به پوست رنگ می‌دهد، با توجه به مواردی همچون خشکی و دهیدراته بودن پوست، تابش نور خورشید و افزایش سن یا بیماری‌های مختلف افزایش می‌باید و پوست را تیره‌تر می‌کند. این تیرگی برای افراد خوشایند نیست؛ مگر موارد استثنا که فرد بخواهد برنزه شود و عمدا رنگ پوست خود را عوض کند.

مزو وایت تراپی چیست و چه کاربردی دارد؟ برای داشتن پوستی روشن‌تر، باید پاسخ این سوال را بدانید و از این که مزو وایت تراپی چیست خبر داشته باشید.

 

مزو وایت تراپی چیست

 

مزو وایت تراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

در این متن می‌خواهیم ببینیم که روشن کردن پوست چه چاره‌ای دارد. به همین دلیل منطقی است که سوال مزو وایت تراپی چیست و همچنین کاربرد آن به همین موضوع مربوط باشد. اگر پوست تیره‌ای دارید، از لک و کک و مک خود خسته شده اید، گودی و تیرگی زیر چشم شما را خسته کرده است، پیری و افزایش سن باعث به وجود آمدن لک و نقاط تیره جدید شده است، جای جوش و آکنه پوستتان را پر کرده و خلاصه رنگ کل پوست یا بخشی از آن را دوست ندارید، باید با این روش آشنا شوید و بدانید مزو وایت تراپی چیست و به چه دردی می‌خورد.

مزو وایت تراپی همان کرم پودر دائمی است که ممکن است نام آن زیاد به گوشتان خورده باشد. استفاده از کرم پودر دائمی از سال 2010 شروع شد و از سال 2013 به بعد محبوبیت پیدا کرد. این کار، لکه‌های قهوه‌ای را کاهش داده و کمرنگ می‌کند و حتی قادر به محو کردن آن‌ها است. نام دیگر مزو وایت تراپی BB Glow است. در تزریقات مزو وایت تراپی از مواد آنتی اکسیدان، ضد پیری‌ها، ویتامین، رنگ و… استفاده می‌شود. دستگاه مورد استفاده برای مزو وایت تراپی چیست ؟ درماپن یا میکرونیدلینگ رنگ و مواد موجود در مزو وایت را بر اپیدرم اعمال می‌کنند و به این گونه ظاهر پوست را تغییر می‌دهند.

پوشش دهی مزو وایت تراپی طبیعی و بالا است و شکلی یکدست، صاف و درخشان ایجاد می‌کند. به این طریق، شکل پوست عاری از لکه و تیرگی می‌شود و بهبود می‌یابد.

بیشتر بخوانید: آیا بیوتین چاق کننده است؟ 

 

خرید این محصول

 

مزایا و معایب مزو وایت تراپی چیست ؟

با صحبت کردن درباره کاربردهای مزو وایت تراپی، به مزایای آن نیز اشاره کردیم. این تکنیک زیبایی به هموار شدن پوست کمک می‌کند، روشن کننده، ضد لک و از بین برنده نشانه‌های پیری بر پوست است. مزو وایت تراپی نرم کننده است و معمولا سیلیکون، عطر، آلرژن، فرمالدهید، پارابن،متیل ایزوتیازولینون، آربوتین، هیدروکینون و پروپیلن گلیکول ندارد. فایده مزو وایت تراپی چیست ؟ این کار در مدتی موقت، کشش و استحکام پوست را بهبود می‌بخشد، جای زخم و ملاسما و کمرنگ می‌کند و با شستشو و دستمال مرطوب پاک نمی‌شود.

مزو وایت تراپی تنها محدود به صورت یا گردن نیست، هر نقطه تیره‌ای از بدن می‌تواند از این کرم پودر دائمی بهره ببرد و روشن گردد. این تکنیک محدودیت سنی ندارد اما استفاده ار آن در افراد زیر 15 سال توصیه شده نیست. خانم‌ها و آقایان، هر دو می‌توانند به سوال مزو وایت تراپی چیست جواب دهند و از این روش بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: 5 روش جلوگیری از پیری زودرس

 

مزو وایت تراپی چیست

 

معایب و عوارض مزو وایت تراپی

  • رنگ کرم پودر دائمی دارای فلزات سنگینی مثل جیوه، سرب، کادمیوم، آهن و زینک است و از این رو آسیب‌های زیادی را به دنبال دارد.
  • اگر غلظت این عناصر در مزو وایت تراپی زیاد باشد ممکن است سمی باشد.
  • رنگ‌های به کار رفته در مزو وایت تراپی به طور تخصصی برای انواع پوست تولید نمی‌شوند.
  • آلرژی و تورم پس از انجام این کار بسیار محتمل است.
  • هنگامی که این کار توسط افراد غیر متخصص بر پوست شما صورت بگیرد، التهاب، سوختگی و صدمات شدید به وجود می‌آید.
  • کنترل علائم آلرژیک و واکنش‌های پوست نسبت به مواد درون مزو وایت دشوار است و همچون تاتو، میکروبلیدینگ و تزریقات مشابه ساده نیست. حساسیت ناشی از این تکنیک کل پوست را درگیر می‌کند.
  • این تکنیک می‌تواند دارای عوارض دراز مدت باشد.
  • یکی از عوارض مزو وایت تراپی PIH یا هایپرپیگمنتیشن است که افراد اندکی را درگیر می‌کند.
  • نکته جالب در رابطه با سوال عوارض مزو وایت تراپی چیست این است که با گذشت زمان، خود باعث پدید آمدن لک‌های تازه شده و ملانوسیت را تحریک می‌کند. در نتیجه ملانین در نقاط پراکنده‌ای از پوست و نه به صورت یکدست تولید بیشتر و غیر طبیعی خواهد داشت و فرد نقاطی تیره را بر پوست خود مشاهده خواهد کرد.
  • مزو وایت تراپی پایه آرایش نیست و تنها اصلاح کننده است، شما باز هم به کرم پودر و موارد مشابه نیاز پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: آسان ترین راه تشخیص ریزش مو

 

خرید این محصول

 

مراحل مزو وایت تراپی چیست؟

در ابتدا پوست با اسپری ضد عفونی کننده فاقد الکل پاکسازی شده، سپس یک لایه ضخیم از ژل با استفاده از دستکش یا برس بر روی صورت، گردن و دور گردن زده ‌می‌شود و بسته به نوع پوست برای مدت زمان حداکثر 5 دقیقه باقی ‌می‌ماند. این ژل دست نخورده باقی می‌ماند و بدون ماساژ روی پوست قرار می‌گیرد. ژل مورد نظر پس از زمان تعیین شده که برای پوست حساس 2 تا 3 دقیقه و برای پوست چرب 5 دقیقه است، با استفاده از پد اسفنجی آرایشی مرطوب زدوده می‌شود.

کف خنثی کننده بر صورت ماساژ داده می‌شود و این کار 2 الی 3 دقیقه ادامه دارد. سپس مانند قبل، با استفاده از پد اسفنجی آرایشی صورت را پاک می‌کنند و با استفاده از دستمال کاغذی خشک می‌کنند. چند قطره از سرم مزو وایت تقویت کننده بر هر قسمت از پوست قرار می‌گیرد و از درماپین با سوزن‌های میکرون بهره برده می‌شود. این گونه مواد درون آمپول‌ها به عمق پوست نفوذ پیدا می‌کند و در پایان، با ماساژ صورت به جذب حداکثری سرم کمک می‌شود.

بیشتر بخوانید: 5 روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها

 

خرید این محصول

 

از سرم دارای رنگدانه نیز به همین طریق استفاده می‌شود. زیر چشم و پلک‌ها رنگ روشن‌تری نسبت به سایر نقاط صورت خواهند داشت. در مرحله دیگر، کرم ترمیم کننده مخصوص بر صورت قرار می‌گیرد و اطلاعات لازم برای مراقبت از مزو وایت تراپی به مشتری داده می‌شود. فرد باید تا 48 ساعت از تابش مستقیم نور خورشید دور باشد و خیلی عرق نکند. استفاده از لوازم آرایشی تا 24 ساعت اول ممنوع است و محصولات لایه بردار و صابونی در هفته اول آسیب شدیدی به پوست می‌زنند. بهتر است که فرد از ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کند تا دچار مشکل نشود.

ماندگاری مزو وایت تراپی

ماندگاری مزو وایت تراپی چیست و چقدر است؟ اثر این تکنیک حدود 4 ماه به طول می‌انجامد و پس از آن نیاز به ترمیم دارد.

 

 

 

1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *