مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

میسلار واتر دافی مناسب پوست خشک و نرمال

بررسی و خرید اینترنتی میسلار واتر دافی مناسب پوست خشک تا نرمال

  • پاک کننده ملایم آرایش و آلودگی

  • دارای خاصیت مرطوب کنندگی

  • آبرسانی به پوست

  • سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین

  • مناسب پاک کردن آرایش دور چشم، صورت و لب

ادامه مطلبنمایش کمتر
سوالی دارید؟ پاسخ خود را میان سوالات دیگران پیدا کنید
49,500 تومان 55,000 تومان
334106
دافی | Dafi
با خرید این محصول می توانید 1 امتیاز وفاداری . سبد خرید شما در مجموع 1 امتیاز .
توضیحات
توضیحات

میسلار واتر دافی، پاک کننده و آبرسانی شگفت انگیز

میسلار واتردافی مناسب پوست خشک و نرمال یکی از انواع محصولات فوق‌العاده برند دافی برای پاک کردن آرایش صورت است. این محصول پر طرف‌دار از هیالورونیک اسید، عصاره خیار، توکوفریل استات، ویتامین E، عصاره خیار و آلوئه‌ورا تشکیل شده است. که البته لازم است اشاره شود این ترکیبات به خودی خود دارای خواص بی‌نظیری برای پوست هستند.

بعلاوه همان‌طور که می‌دانید افراد زیادی در جامعه وجود دارند که از خشکی پوست خود رنج می‌برند و به دنبال محصولات آب‌رسان و نرم‌کننده بدون جای‌گزاری چربی اضافی روی پوست خود هستند. در واقع آن‌ها برای پاک کردن آرایش صورت خود به پاک کننده‌ای نیاز دارند که علاوه بر پاک کردن آرایش و ضدعفونی کردن صورت از آلودگی‌ها، خشکی پوست‌شان را نیز تشدید نکند و آب‌رسانی و نرم کنندگی قابل قبولی به پوست‌شان بدهد. در این راستا میسلار واتر دافی، یک محصول مناسب پوست خشک تمامی نیاز پوستی این گونه افراد را به طور قطع تامین خواهد کرد. این محصول علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا، یک آب‌رسان فوق‌العاده قوی برای پوست‌های خشک و معمولی است. بر اساس تجربه‌های به دست آمده از کسانی که این محصول را مصرف کرده‌اند شاهدیم که اگر به پوست خشک رسیدگی نشود و به آن آب‌رسان و مرطوب کننده نرسد سریع‌تر از پوست چرب دچار چین و چروک خواهد شد و این همان پیری زودرس پوست است. پس به این نتیجه می‌رسیم که افراد دارای پوست خشک قطعاً نباید از صابون یا شوینده‌هایی که پوست‌شان را بدتر خشک نگه می‌دارد استفاده کنند. لذا پیشنهاد ما به این دسته از افراد برای پاک کردن آرایش (به نحوی که کند کردن روند پیری پوست‌شان را به دنبال داشته باشد) استفاده از محصول میسلار واتر دافی است. 

هیالورونیک اسید چیست و چه فایده‌ای برای پوست دارد؟

هیالورونیک یک ترکیب طبیعی است که در پوست یافت می‌شود و عملکردهای بسیاری در پوست دارد که از جمله آن می‌توان به حفظ رطوبت پوست، انعطاف‌پذیری، کمک به بافت آسیب دیده برای ترمیم خود، حفظ عوامل موجود مفید در پوست مانند کلاژن، الاستین و کمک به ایجاد مانعی حفاظتی در برابر میکرو ارگانیسم‌ها اشاره کرد.

بدن ما تقریباً 15 گرم هیالورونیک اسید دارد. ولی روزانه یک سوم از آن تجزیه می‌شود. بنابراین با پیر شدن ما، پوست استحکام خود را به دلیل تجزیه کلاژن و هیالورونیک اسید ازدست می‌دهد. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم ساخت هیالورونیک اسید با افزایش سن در بدن کاهش می‌یابد به طوری که هنگامی به سن 45 سالگی می‌رسیم هیالورونیک تولید شده در بدن فقط می‌تواند نیمی از نیاز بدن را تأمین کند و به این ترتیب پوست در گذر زمان چروکیده، کدر و تیره می‌شود. این جاست که مشکلات ظاهر می‌شوند. اما برند دافی برای سلامتی و شادابی پوست شما در میسلار واتر، این ماده ارزشمند، یعنی هیالورونیک اسید را قرار داده است تا کمبود هیالورونیک بدن شما را جبران کند و باعث کاهش و بهبود چین و چروک‌هایتان شود. در واقع این محصول پوست را جوان، شاداب، مرطوب و عاری از لکه‌های پوستی می‌کند. در واقع میسلار واتر دافی برای شما پوستی نرم و درخشان به ارمغان می‌آورد.

میسلار واتر دافی، پاک کننده و آبرسانی شگفت انگیز

خواص ویتامین E 

این ویتامین پوست خشک شده را مرطوب می‌کند. پیری زودرس را کُند کرده و آفتاب سوختگی را درمان خواهد کرد. لکه‌های تیره را روشن کرده و علائم کششی و چروک پوست را نیز بهبود می‌بخشد. در واقع میسلار واتر دافی غنی شده از ویتامین E بوده و تمام خواص آن را در خود دارد.

آنچه با استفاده از میسلار واتر دافی در انتظارتان است

  • قدرت پاک کنندگی فوق‌العاده در یک چشم به هم زدن

دوست‌دار پوست بدون ایجاد خشکی، حساسیت و التهاب 

  • 98% آب‌رسانی به پوست

  • 0% باقیمانده آرایش

  • شاداب کننده

  • شفاف کننده

  • ضد آلودگی پوست

  • روشن کننده

  • از بین برنده لک‌های تیره

  • پیش‌گیری و درمان چین و چروک صورت

عناصر موجود در میسلار واتر دافی (مناسب پوست‌های خشک و نرمال) 

عناصر تشکیل دهنده این محصول عبارتند از؛ 

  • هیالورونیک اسید

  • توکوفریل استات

  • ویتامین E

  • عصاره خیار

  • عصاره آلوئه ورا

  • آلانتوئین

  • پنتنول

  • سدیم پی سی آی

  • پی ای جی 6 کاپریلیک/کاپریک گلیسیرید

  • پروپیلن ا د ت ا

  • ستریمونیوم بروماید

  • آب

میسلار واتر دافی، پاک کننده و آبرسانی شگفت انگیز

از ویژگی‌های این محصول

اگر شما مصرف کننده این محصول هستید می‌توانید توقعات ذیل را از آن داشته باشید؛

  • ضد حساسیت

  • مناسب پوست معمولی و خشک

  • قابل استفاده برای صورت، چشم و لب

  • مرطوب کننده و آب‌رسان قوی

  • پاک کننده بی‌نظیر

  • بدون ایجاد خشکی روی پوست

چگونه تشخیص بدهیم این محصول برای پوست ما مناسب است؟

با بالا رفتن سن پوست حالت چروکیده‌ای به خود می‌گیرد. در این محصول از مقدار مناسبی ویتامین B5 و آلوئه ورا استفاده شده است که باعث احیای بافت‌های آسیب دیده پوست می‌شود. این ویتامین پُف، تیرگی و گودی اطراف چشم را از بین می‌برد. همچنین افرادی که دارای پوست خشک یا پوست منافذدار هستند به علت عصاره خیار موجود در این محصول می‌توانند شاهد کوچک شدن منافذ و نرم شدن پوست خود باشند. لازم به ذکر است که استفاده از میسلار واتر دافی لکه‌های تیره و کَک و مَک صورت را به علت آب‌رسانی فوق‌العاده از بین می‌برد.

همان‌طور که ذکر شد در این محصول از گیاه آلوئه ورا استفاده شده است. این گیاه که از قدیم برای درمان بیماری‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گرفته به علت خاصیت آب‌رسانی برای درمان زخم‌ها، اِگزما و پسوریازیس ناشی از خشکی پوست موثر خواهد بود. شستشوی زیاد با آب گرم چربی سطح پوست را از بین می‌برد و اگر شستشو با آب گرم به طور مکرر باشد علاوه بر خشکی پوست، اِگزما نیز به وجود می‌آورد. اما اگر به جای شستن صورت از میسلار واتر دافی استفاده شود، پوست با طراوت و مرطوب می‌شود و چربی خود را نگه می‌دارد. آلوئه ورای موجود در این محصول خاصیت ضدالتهابی داشته و باعث بهبود آکنه و جوش‌های التهابی نیز خواهد ‌شد.

با این اوصاف میسلار واتر دافی در بین میسلار واترها رقیب قدرتمندی است، حتی این محصول در فروشگاه‌های اینترنتی بیشترین آرا مثبت را به همراه داشته و افرادی که از این میسلار واتر استفاده کرده‌اند کاملاً از آب‌رسانی این محصول راضی بوده‌اند.

نحوه‌ی استفاده درست از محصول

برای استفاده از این محصول لازم است مقدار مناسبی از آن را روی پد آرایش پاک کن یا پنبه ریخته و روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و بعد از گذشت چند ثانیه آرایش این ناحیه را به راحتی می‌توانید پاک کنید. این محصول قابل استفاده برای پاک کردن آرایش چشم، لب و صورت بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

منبع: پیشگام نگار

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
جزئیات محصول
334106
نظرات(1)
نظرات(1)
کیفیت محصول
(5)
قیمت مناسب
(5)
سهولت استفاده
(5)
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

تنها کافی است نظر خود را در مورد این کالا بنویسید.

افزودن نظر جدید
عااااااااااااااالیه... هم قدرت پاک کنندگی بالایی داره هم خیلی پوست رو نرم میکنه، خیلی سبکه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

یک سوال جدید بپرسید

محصولات مرتبط
139,300 تومان 125,370 تومان
پاک کننده پوست و آرایش مناسب برای صورت فاقد پارابن، فاقد عطر تنظیم کننده ترشح چربی پوست تنظیم کننده PH پوست
110,000 تومان 93,500 تومان
بررسی و خرید اینترنتی میسلار واتر پاک کننده آرایش صورت و دور چشم ژوت مناسب پوست خشک و نرمال مرطوب کننده و برطرف کننده خشکی مناسب مصرف پوست صورت، دور چشم و لب ضد التهاب، خارش و قرمزی تنظیم pH پوست آبرسان حاوی...
110,000 تومان 93,500 تومان
بررسی و خرید اینترنتی میسلار واتر پاک کننده آرایش صورت و دور چشم ژوت مناسب پوست چرب مناسب مصرف پوست صورت، دور چشم و لب پاک کننده آرایش و آلودگی‌های روزانه ضد التهاب و قرمزی آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن...
87,700 تومان 70,160 تومان
بررسی و خرید اینترنتی میسلار واتر پاک کننده آرایش تاپ شاپ جاذب روغن و آلودگی عدم ایجاد خشکی و آلرژی ملایم و لطیف مناسب مصرف صورت و چشم مناسب انواع پوست حتی پوست حساس حاوی عصاره گل‌سرخ، بابونه، ساقه درخت...
79,000 تومان 67,150 تومان
بررسی و خرید اینترنتی میسلار واتر تروپیکال دیپ سنس مناسب پوست خشک پاک کننده آرایش و آلودگی‌های روزانه آبرسانی و رطوبت رسانی ضد التهاب و حساسیت خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد چروک پاک کننده صورت، چشم و لب کمک به...
79,000 تومان 67,150 تومان
بررسی و خرید اینترنتی میسلار واتر بامبو دیپ سنس مناسب پوست چرب پاک کننده مواد آرایشی، سبوم و ناخالصی‌های پوست تنظیم چربی پوست فاقد صابون، الکل، پارابن پاک کننده صورت، چشم و لب جذب کامل کثیفی‌ها و آلودگی‌های...
110,000 تومان 99,000 تومان
بررسی و خرید اینترنتی میسلار واتر کامان مناسب پوست خشک تا نرمال آبرسان و مغذی پوست پاک کنده انواع آرایش حتی مواد آرایشی ضد آب سازگار با پوست حساس دور چشم و دور لب محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی مناسب...

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد