کاندوم چرچیلز یک محافظت کننده قدرتمند

روابط جنسی یکی از اضلاع روابط همسران است و اغلب خانم ها و آقایانی که درگیر مشکلات و تنش ها هستند رابطه جنسی می تواند برای آنها مفید و آرامش بخش باشد. امروزه کارشناسان حوزه سلامت به بالا بردن سواد جنسی تاکید بسیاری دارند زیرا افزایش اطلاعات در این زمینه سلامتی جنسی را نیز به همراه خواهد داشت.

کاندوم یکی از وسایل مراقبت جنسی است که به پیشگیری از بارداری کمک شایانی می کند و مانع از انتقال انواع عفونت های آمیزشی می شود. برند های مختلفی اقدام به تولید انواع کاندوم ها کرده اند که در این بین کاندوم چرچیلز یک محافظت کننده قدرتمند به حساب می آید و یکی از کمپانی های معتبر تولید کننده محصولات بهداشت جنسی، انواع کاندوم ها را عرضه می نماید.

امروزه کاندوم ها از پرمصرف ترین وسایل بهداشت جنسی هستند که دارای تنوع بسیار بالا در ضخامت، رایحه، رنگ و ظاهر می باشند. کاندوم یکی از مطمئن ترین، در دسترس ترین و کم هزینه ترین راه ها برای جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی مانند سوزاک، کلامیدیا وهپاتیت است.

کاندوم پوشش کشسانی و منعطفی است که معمولا از جنس لاتکس بوده و مانع از تماس مستقیم آلت تناسلی طرفین، در حین برقراری روابط جنسی و انتقال انواع بیماری های مقاربتی می شود. برای افزایش کیفیت رابطه جنسی و رضایت طرفین برای برقراری روابط جنسی آسان تر و به دور از درد ناشی از خشکی واژن معمولا در کاندوم  از روان کننده های برپایه آب استفاده می شود زیرا روان کننده های روغنی، سبب پاره و یا سوراخ شدن کاندوم می شوند.

هدف اصلی برخی از کاندوم ها پایین آوردن احتمال بارداری به بیشترین مقداراست. به همین دلیل حاوی مواد از بین برنده اسپرم هستند. می توان گفت که استفاده از یک کاندوم استاندارد و با کیفیت یکی از مطمئن ترین راه ها برای جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی است.

کاندوم چرچیلز یک محافظت کننده قدرتمندچرا کاندوم چرچیلز؟

چرچیلز یک برند ایرانی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی جنسی فعالیت می کند کاندوم های چرچیلز برای افرادی تولید می شوند که به دنبال بهترین تجربه ها هستند. این برند در تولید محصولات خود از مواد اولیه با کیفیتی که از کشور مالزی وارد می شود استفاده می کند. برند چرچیلز در تولید کاندوم های خود از لاتکس کاملا طبیعی استفاده می کند که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند و با کشسانی بالایی که دارند نسبت به سایر برندها بسیار مقاوم تر نیز هستند.

محصولات تولید شده برند چرچیلز برای کسانی که در استفاده از کاندوم مشکل دارند کاملا مناسب و بی نظیراست. این برند دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند.

کاندوم های چرچیلز بسیار متنوع و حاوی اسانس های عامه پسند و آرامش بخشی هستند که طرفین رابطه جنسی می توانند متناسب با نیاز خود از یکی از انواع کاندوم ها استفاده کنند. برخی از انواع کاندوم های برند چرچیلز عبارتند از: کاندوم با ژل روان کننده، کاندوم خاردار، کاندوم تاخیری، کاندوم حلقوی، کاندوم حاوی اسپرم کش، کاندوم نازک دابل و کاندوم کلاسیک روان کننده.

کاندوم های چرچیلز سازگار با پوست، بادوام و دارای خاصیت ارتجاعی بالایی هستند که یک رابطه جنسی مطمئن، در کمال آرامش و طولانی را به طرفین را بطه جنسی هدیه می دهد. کاندوم ها هرچقدر نازک تر باشند احساس بهتری را در حین رابطه برای طرفین ایجاد می کنند.

کاندوم های برند چرچیلزبه دلیل نازک بودن کاملا شفاف هستند و هرچقدر هم که نازک باشند به دلیل ساخته شدن از لاتکس طبیعی بسیار مقاوم  هستند. این کاندوم ها به راحتی پاره نخواهند شد مگر اینکه در تماس با اشیاء تیز قرار گیرند، در جای نامناسب نگهداری شوند، انقضاء شده باشند و یا اینکه در معرض روان کننده های روغنی قرار گیرند.

کاندوم های چرچیلز پس از تولید شدن با روش triple-tested به خوبی چک می شوند تا مشکلی نداشته باشند و رابطه جنسی ایمنی را برای شما فراهم سازند.

کاندوم چرچیلز یک محافظت کننده قدرتمندنحوه استفاده از کاندوم چرچیلز

ابتدا دستان خود را به خوبی با مواد شوینده بشویید و آنها را به خوبی آبکشی کنید تا اثری از مواد شوینده روی آن ها باقی نماند زیرا برخورد این مواد با کاندوم موجب آسیب رسیدن به بافت کاندوم می شود. قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ انقضای کاندوم توجه کنید. جلد کاندوم را از روی شیارهای آن به نحوی باز کنید که به کاندوم آسیبی نرسد. کاندوم را را از جلد خارج کرده و با دقت ببینید که سوراخ نباشد.

با کمی لمس کردن پشت و روی کاندوم را تشخیص دهید سپس آن را طوری در دست بگیرید که مخزن ذخیره مایع منی آن رو به بیرون قرار گیرد. زمانی که آلت در حالت نعوظ است، کاندوم را به طوری که تمامی آلت را بپوشاند تا ته بکشید به طوری که تنها فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند. همانطور که می دانید این فضا برای مایع منی است تا در زمان انزال در آن جمع شود.

باید توجه کرد که بلا فاصله پس از انزال و در حالتی که هنوز آلت در حالت نعوظ است، به منظور جلوگیری از سر خوردن کاندوم و نشت منی، لبه کاندوم را با دست گرفته و آلت را خارج کرده، سپس کاندوم را درآورید. کاندوم را پس از استفاده دور بیندازید زیرا تنها یکبار قابل استفاده می باشد.

زمانی که آلت در حالت نعوظ است، کاندوم را به طوری که تمامی آلت را بپوشاند تا ته بکشید به طوری که تنها فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند، این فضا برای مایع منی است تا در زمان انزال در آن جمع شود. باید توجه کرد که بلا فاصله پس از انزال و در حالتی که هنوز آلت در حالت نعوظ است، به منظور جلوگیری از سر خوردن کاندوم و نشت منی، لبه کاندوم را با دست گرفته و آلت را خارج کرده، سپس کاندوم را درآورید. کاندوم را پس از استفاده دور بیندازید چون تنها یکبار قابل استفاده می باشد.

توجه کنید که کاندوم را از حرارت، نور و رطوبت دور نگه دارید زیرا موجب افزایش احتمال پارگی و یا سوراخ شدن آن  می شود. هر کاندوم یک بار مصرف می باشد و در صورت بیش از یک بار استفاده شدن احتمال بارداری را افزایش می دهد.

1

خانم شاهین

شیما بهرامعلیان مدت هاست که می‌نویسد و در مجله‌های آنلاین فعالیت دارد. او گنجینه اصلی خود را تجربه می‌داند و نوشته‌هایی مملو از اطلاعات به روز در رابطه با زیبایی و موضوعات جذاب دیگر دارد؛ این گونه است که تجربیات او به ما انتقال داده می‌شوند، که هم سرگرم کننده اند و هم ترفندهای جالب را به ما می‌آموزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *