بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان چه خصوصیاتی دارد؟

پوست صورت به طور معمول به آب نیاز دارد. رطوبت محیط، آب و هوا، تاثیرات ناشی از ژنتیک، تغذیه سالم و نوشیدن آب زیاد می‌توانند سبب شادابی پوست شوند. اما گاه مراقبت از پوست به شکل همه جانبه و داشتن سبک زندگی سالم در همه زمان‌ها ممکن نیست؛ به علاوه، همه افراد بایستی از محصولات مناسبی برای رسیدگی به پوستشان بهره بگیرند و داشتن روتین پوستی مناسب را در برنامه زندگی خود جای دهند. حتی اگر وقت استفاده از محصولات با تعداد زیاد را ندارید، باید قوانین اصلی رسیدگی به پوست یعنی مرطوب نگه داشتن آن در هر شرایطی را رعایت کنید. در نتیجه، استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان برای همه افراد الزامی است و آقایان و خانم‌ها، افراد پیر و جوان و کلیه کسانی که به فکر سلامتی خود هستند باید بدانند که بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان چه خصوصیاتی دارد؟

بیشتر بخوانید: لیست 15 تایی بهترین شوینده صورت

 

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان

 

محصولات مرطوب کننده و محصولات آبرسان

پیش از پرداختن به بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان باید بدانیم که کارایی آبرسانی و رطوبت دهی تفکیک پذیر اند و می‌توانند از یکدیگر جدا باشند. در واقع همه کرم‌ها یا محصولاتی که پوستتان را نرم می‌کنند و سبب لطافت، نرمی و درخشش آن می‌شوند، کرم مرطوب کننده و آبرسان نیستند و ممکن است تنها مرطوب کننده یا آبرسان باشند.

مرطوب کننده چیست؟

مرطوب کننده‌ها، موادی اند که با ایجاد لایه‌ای محافظتی برای پوست، آن را از خطر از دست دادن آب رها می‌کنند و جلوی تبخیر آب را می‌گیرند. بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان باعث احتباس آب شده و سطح پوست را با طراوت نگه می‌دارد. این مواد یا امولینت، به معنای چربی و روغن، یا اسکوآلن، به معنای روغن و یا ترکیبات پوشاننده یا occlusive اند که گاه با یکدیگر هم‌پوشانی دارند. اگر بخواهیم برای مرطوب کننده‌ها مثال‌هایی داشته باشیم، آن مثال‌ها شامل روغن‌های گیاهی، روغن دانه‌های مغذی، کره‌های گیاهی ، روغن‌های معدنی، استرها و… اند.

 

7

خرید این محصول

 

این مواد در کاهش خشکی نقش مهمی دارند و لایه چربی آسیب دیده پوست را ترمیم کرده، مقدار سبوم ترشح شده از آن را تنظیم می‌کنند. وقتی پوست خشک می‌شود، در واکنش دفاعی به این پدیده و جبران خشکی خود چربی بیشتری ترشح می‌کند و در نتیجه چرب‌تر و دهیدراته‌تر می‌شود. اگر گمان کنیم که مصرف مرطوب کننده برای پوستمان پر ضرر است و باعث ایجاد ظاهری چسبناک در آن می‌شود، با کم کردن استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان، این چرخه ادامه خواهد یافت و کومدون‌زایی در پوست آغاز خواهد شد. در نتیجه خشکی پوست علاوه بر ایجاد پوسته پوسته، التهاب و خارش، تیرگی و کدری، چین و چروک و… می‌تواند باعث ایجاد جوش و آکنه شود.

 

 

بیشتر بخوانید: 6 مدل از بهترین ضد آفتاب‌ها و ویژگی‌هایشان

مرطوب کننده‌های کومدوژنیک

در این میان چند مورد از ترکیبات مرطوب کننده کومدون‌زا هستند و اگر در استفاده از آن‌ها زیاده روی شود و یا افراد با پوست چرب محصولات حاوی آنان را مصرف کنند، انسداد منافذ باز پوست، بزرگ شدن منافذ باز پوست و جوش و آکنه به وجود می‌آید.

  • لانولین
  • عصاره جلبک دریایی
  • روغن بادام، روغن هسته زردآلو، روغن آووکادو
  • روغن نارگیل، روغن ذرت، روغن پنبه دانه، روغن جوانه گندم
  • آراکیدیک اسید
  • آسکوربیل پالمیتات ( ترکیب ویتامین C و پالمتیک اسید)
  • بهنیک اسید
  • الکل سیتاریل
  • کره کاکائو، کره نارگیل
  • استئاریک اسید
  • و…

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان

آبرسان چیست؟

آبرسان‌ها تاثیر عمقی‌تری نسبت به مرطوب کننده‌ها دارند و این به معنای بهتر یا بدتر بودن آن‌ها نیست. این مواد کار و وظیفه خود را در لایه‌های عمقی پوست انجام می‌دهند و شامل ترکیباتی به نام هموکتانت یا جاذب الرطوبه هستند. بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان رطوبت را جذب می‌کند و آن را در پوست نگه می‌دارد. چنین محصولی هم نرم کننده و هم شادابی بخش است. آبرسان با لایه محافظ پوست که چربی مفید آن است کاری ندارد؛ مگر این که مقدار چربی آن زیاد باشد و بتواند پوست را به طور موقت چرب کند. اما کارایی اصلی آبرسان‌ها، جذب آب و نگهداری آن در پوست است. این مواد نه سطح، بلکه کلیه بافت پوست را هیدراته نگه می‌دارند.

گلیسیرین، هیالارونیک اسید، آلوئه ورا، لاکتیک اسید، سدیم لاکتات، اسید سیتریک، عسل، اوره و… آبرسان اند. نکته این جا است که آبرسان‌ها بدون اثر رطوبت رسانی بی‌فایده خواهند بود؛ چرا که آبرسانی فراوان پوست با ناقص بودن لایه چربی و پوشاننده آن، کوتاه مدت است و پوست زود به زود دچار کم آبی می‌شود.

 

 

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان

 

بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان

 

1. کرم ژل آبرسان HYDRO BOOST نیتروژنا

نخستین محصول از لیست بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان کرم ژل آبرسان Hydro Boost نیتروژنا است. این محصول، آبرسانی فوق العاده و طولانی مدت به عمل می‌آورد و آن را تا 48 ساعت در پوست نگه می‌دارد. هیالورونیک اسید و ویتامین E، تاثیر آبرسانی قدرتمندی دارند و در کرم ژل آبرسان Hydro Boost نیتروژنا موجود می‌باشند. هیالورونیک اسید در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیرگذار است و به رشد و بازسازی کلاژن و الاستین کمک می‌کند. این ماده به عنوان مانعی در برابر میکروارگانیسم‌ها، سبب رفع چین و چروک و خطوط ریز صورت شده و نرمی و لطافت را برای پوست به دنبال دارد. افتادگی، چروکیدگی و از دست رفتن خاصیت کشسانی پوست، دلایل متعددی دارد که یکی از آن‌ها خشکی و دهیدراته بودن آن است.

کرم ژل آبرسان Hydro Boost نیتروژنا، اثرات دیگر خشکی همچون ایجاد جوش، حساسیت، التهاب، کدری، پوسته پوسته شدن و… را از میان برمی‌دارد و فاقد چربی، الکل و پاران است. این محصول مناسب پوست بسیار خشک بوده و بر پایه آب است. افرادی که پوست بسیار خشک و دهیدراته دارند، حالاتی همچون زبری را تجربه می‌کنند و درخشندگی و زیبایی پوست خود را از دست می‌دهند. این محصول هیدروکربن طبیعی یعنی هیالورونیک اسید، پوست را صاف می‌کند و آن را بانشاط و باطراوت نشان می‌دهد. هیالورونیک اسید در ماتریکس خارجی سلول و بافت‌های بدن مانند پوست، چشم، استخوان‌ها و غضروف وجود دارد و به دلیل آب دوست بودن و اتصال به آب، فضای بین فیبرهای متصل کننده کلاژن و الاستین را پر می‌کند.

ویتامین E، ویتامینی محصول در چربی است که خواص آنتی اکسیدانی بسیار دارد و از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد حفاظت می‌کند. این ویتامین خاصیت ضد پیری و آبرسانی دارد و تسکین دهنده و التیام بخش است. کرم ژل آبرسان Hydro Boost نیتروژنا همچنین خارش، قرمزی، تورم و آلرژی را بهبود می‌بخشد و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. این محصول اثر چربی و سنگینی ندارد و مغذی و تقویت کننده است. کرم ژل آبرسان Hydro Boost نیتروژنا را از پیشگام نگار تهیه کنید و از بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان لذت ببرید.

 

خرید این محصول

 

2. بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان

این محصول حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی است که نیازهای سلولی برای سوخت و ساز را رفع می‌کند و به تولید سلول‌های تازه کمک می‌کند. در نتیجه پوست احیا می‌شود و اثرات پیری و چین و چروک در آن از بین می‌روند. بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان تقویت کننده است و پوست را ویتامین رسانی کرده، خواص هیدراتاسیون بسیاری دارد. بافت محصول کرمی و سبک بوده و بر پایه آب است. به همین علت اثر چربی و سنگینی بر پوست ایجاد نشده و محتویات محصول سریعا به پوست جذب خواهد شد. راز اثر گذاری بسیار بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان در ترکیبات آن است. این فرمولاسیون فوق پیشرفته و بسیار سبک، دارای عصاره انار، میوه آملا، ویتامین B و C و E، امگا 3، پلی فنل‌ها و آنتی اکسیدان، هیالورونیک اسید، استرولین، پتاسیم و لیسیتین است و به همین سبب سدی در برابر رادیکال‌های آزاد و آثار آن به وجود می‌آورد.

عصاره انار دارای ویتامین C، K، پروتئین، فیبر، فولاد و پتاسیم است. اسیدهای چرب امگا 6 و آنتی اکسیدان‌های بسیار از دیگر محتویات عصاره انار هستند و پوست را جوان و صاف می‌کنند. بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان ضد التهاب است و با دارا بودن ویتامین‌های حیاتی برای پوست، از پیری زودرس جلوگیری کرده و عمق خطوط پوستی را کاهش می‌دهد. آنتی اکسیدان موجود در انار علاوه بر مبارزه با خشکی و علائم پیری، جلوی بروز جوش و آکنه را می‌گیرد و شفا دهنده‌ای اعجاب انگیز برای اگزما و پسوریازیس است. بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان فرمولاسیونی بر پایه آب دارد و انعطاف پذیری پوست را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد. افزایش خاصیت کشسانی علاوه بر جلوگیری از ایجاد چین و چروک، از افتاده شدن آن جلوگیری می‌کند و قوام پوست را افزایش می‌دهد. بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان ضد خارش، التهاب، قرمزی و تورم است و ترمیم کننده‌ای بی‌مثال به شمار می‌رود. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند پیش از وقوع نشانه‌های افزایش سن از پیدایش آن‌ها جلوگیری کنند می‌توانند بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان یعنی بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان را تهیه کنند و از زیبایی دو چندان بهره‌مند شوند.

 

 

ویتامین‌های B و E نیز جوان کننده اند و اثر رادیکال‌های آزاد بر پوست را خنثی می‌کنند. عصاره میوه آملا آنتی اکسیدان قوی است و ضد لک و روشن کننده به شمار می‌رود. این ترکیب کلاژن سازی را افزایش داده و نوسازی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. قسمت‌های آسیب دیده پوست با استفاده از عصاره میوه آملا بهتر می‌شود و شکل ظاهری زیبایی پیدا می‌کند. بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان باعث پاکسازی پوست می‌شود؛ چرا که دارای خواص آنتی باکتریال است و اثر بسیار ملایمی نیز دارد. این بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان سبب استحکام و سفتی پوست می‌شود و مقاومت پوست در برابر نور خورشید را افزایش می‌دهد.

امگا 3 موجود در بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان یعنی بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان، پوست خشک و دهیدراته را بهبودی داده و آن را از شر تیرگی و ترک‌های ناشی از خشکی شدید راحت می‌کند. این ماده جوش و آکنه را نیز درمان کرده، لطافت، شادابی و روشنی را به پوست هدیه می‌دهد. بمب آبرسان انار گارنیه حاوی آنتی اکسیدان با وود امگا 3 رنگ پوست را یکدست می‌کند و سبب صافی بافت آن می‌شود. این محصول فاقد سیلیکون، پارابن و مواد مصنوعی است و صدمات ناشی از استرس را از پوست دور می‌کند.

 

 

3. کرم صورت خاویار الی ژن

این محصول، دارای ترکیباتی استثنائی و منحصر به فرد است که آن را از دیگر محصولات جدا می‌کند. کرم صورت خاویار الی ژن کلیه بافت‌ها و لایه‌های پوست را بازسازی کرده و به بهبود و درمان کلی پوست می‌پردازد. این محصول یک آبرسان قوی مناسب پوست خشک و نرمال است که اثر ترمیم کنندگی بسیاری دارد. کرم صورت خاویار الی ژن مغذی و تقویت کننده است و به علت فراوانی محتویات مفید و کمیاب خود پوست را وادار به پروتئین سازی می‌کند. این محصول ضد لک و روشن کننده، آبرسان و پر کننده چین و چروک، استحکام بخش، بازسازی کننده و مکملی عالی برای سلامت چهره است.

خاویار، ماده غذایی بسیار ارزشمندی است و دارای مواد معدنی بسیاری همچون پتاسیم و ویتامین B12 می‌باشد. پتاسیم باعث استحکام و قوام بخشی به پوست است و از افتادگی آن در نتیجه افزایش سن و کاهش پروتئین‌های ساختاری پوست جلوگیری می‌کند. خاویار موجود در بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان همچنین نشاط و رطوبت پوست را حفظ کرده و به علت این که ساختاری متشکل از آب دارد، قادر است آب را تا مدتی طولانی در پوست نگه دارد و آن را هیدراته کند. ویتامین‌های A ،D ،E از دیگر مواد موجود در خاویار هستند و کرم صورت خاویار الی ژن را به محصولی بسیار مغذی تبدل می‌کنند. این ویتامین‌ها با اثر آنتی اکسیدانی خود جلوی پدید آمدن خطوط و چین و چروک‌ها را می‌گیرند و چروک‌های موجود بر صورت را کم عمق و محو می‌کنند.

کرم صورت خاویار الی ژن با آبرسانی بسیار خود پوست را از آسیب‌ها و صدمات محیطی مصون نگه می‌دارد و آن را نرم می‌کند. خاویار دارای امگا 3 و امگا 6 است. این دو ماده، پوست را به یک باره جوان می‌کنند و صاف کننده، جلا دهنده، شفافیت بخش و از بین برنده پف و تیرگی زیر چشم هستند. کرم صورت خاویار الی ژن همچنین پوست را ضد عفونی می‌کند و عفونت‌های سلولی را از بین می‌برد. این محصول اثرات صدمه‌زا عوامل محیطی مانند اشعه UV خورشید، تغییرات دمایی و آب و هوایی، آلودگی‌ها و آلاینده‌های محیطی و… را کم نموده و یا به مهار کردن آن‌ها می‌پردازد.

 

خرید این محصول

 

روغن هسته انگور موجود در کرم صورت خاویار الی ژن استحکام بخش و قوام دهنده پوست است و بسیار سبک و ملایم بوده، اثر چربی و سنگینی ایجاد نمی‌کند. این روغن همچنین ضد جوش و آکنه است و از بروز آن‌ها جلوگیری می‌کند. ضمن این که آنتی بیوتیک و آنتی اکسیدان است و اثر رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند، اثر باکتری‌های میکروب‌زا را از بین می‌برد. بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان التیام بخش و تسکین دهنده قوی است و باعث آرامبخشی و بهبود قسمت‌های تحریک شده و ناآرام پوست می‌شود. این محصول همچنین دارای عصاره گل آرنیکا است که سیاهی، کبودی، التهاب و قرمزی را از بین می‌برد و همچنین دارای خاصیت ضد میکروبی است. گل آرنیکا خاصیت آنتی اکسیدانی و نوسازی بسیاری دارد و برای انواع بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس و پوست مستعد جوش مفید است. کرم صورت خاویار الی ژن با استفاده از این عصاره در درمان خارش و بثورات پوستی ملایم اثرگذار است.

آرنیکا آبرسانی بسیار قوی است و پوست را هیدراته و زنده می‌کند. کرم صورت خاویار الی ژن دارای لاکتیک اسید است. لاکتیک اسید پوست را به شکلی ملایم و به طوری که منجر به حساسیت و آلرژی نشود لایه برداری می‌کند و به همین خاطر می‌تواند زمینه جوانسازی آن را فراهم آورد. این ماده سلول‌های مرده را از بین می‌برد و به همین خاطر فرصت متابولیسم سلولی را بیشتر و بیشتر می‌کند. لایه برداری پوست مات و کدر شده را بهبود بخشیده و ریختن لایه خارجی و مرده پوست که در جوانی 2 تا 3 هفته است را تسریع می‌بخشد. کرم صورت خاویار الی ژن به افزایش درخشندگی و حجم پوست، به معنای آب افتادن زیر پوست، کمک می‌کند و ضخامت پوست را به طور طبیعی و سالم افزایش می‌دهد.

 

خرید این محصول

 

4. کرم روز ضد چروک CELLULAR BOOST نیتروژنا حاوی ویتامین C و رتینول SPF 20

حتما تا به حال متوجه همبستگی بسیار کرم ضد چروک و بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان شده اید. بهترین محصولاتی که پوست را هیدراته نگه می‌دارند و آن را از خشکی مطلق نجات می‌دهند، حتما بر جلوگیری از ایجاد چین و چروک تاثیر داشته و کاهش دهنده چروکیدگی‌ها و آثار پیری نیز هستند. کرم روز ضد چروک Cellular Boost نیتروژنا حاوی ویتامین C و رتینول SPF 20 با استفاده از خاصیت آبرسانی بسیار خود پوست را از پیری نجات می‌دهند و توسط هیالورونیک بسیار، به پر کردن چین و چروک‌های پوست می‌پردازد. این محصول که محصولی قطعی برای لیست بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان است، لایه درمیس پوست که 70 درصد آن از آب تشکیل شده و 50 درصد هیالورونیک اسید موجود در بدن را تشکیل می‌دهد را تقویت می‌کند و کاهش این اسید در بدن به علت افزایش سن یا مواد دیگر را جبران می‌نماید.

هنگامی که کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید پوست کاهش پیدا کنند، روند پیری آغاز می‌شود و چین و چروک‌ها خود را نشان می‌دهند. صاف و محکم نگه داشتن پوست، به واسطه تامین این سه ماده و کمک به بدن در راستای تولید بیشتر آن‌ها است. به طور خلاصه، پوستی که کم آب و دهیدراته است، کدر و پیر می‌شود و شکنندگی و افتادگی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. کرم روز Cellular Boost نیتروژنا حاوی ویتامین C و رتینول SPF 20 محصولی همه کاره است و مصرف برای افراد بالای 40 سال مناسب می‌باشد. اگر به دنبال کم شدن عمق چین و چروک‌های خود هستید، اگر می‌خواهید خطوط ریز صورت شما از بین بروند و پوستی روشن داشته باشید، اگر دوست دارید خشکی پوستتان به کل نابود شود و در عین حال در برابر آفتاب نیز مقاوم باشد، بایستی کرم روز Cellular Boost نیتروژنا حاوی ویتامین C و رتینول SPF 20 را تهیه کنید.

 

 

برخورد روزانه با آفتاب، تخریب سلولی را افزایش می‌دهد و سبب ایجاد بافت چرمی و چروک برای پوست می‌شود و بازسازی پوست را به شکل نادرست و غیر طبیعی رقم می‌زند. در این فرایند سلول‌های ساختاری پوست نابود شده، سلول‌هایی که سریع و به جای آن‌ها تولید شده اند جایگزین می‌شوند و پوست لایه لایه، افتاده و چروکیده می‌شود. کرم روز Cellular Boost نیتروژنا حاوی ویتامین C و رتینول SPF 20 تاثیر UV را تا حد متوسطی کاهش می‌دهد و خطرحضور در زیر آفتاب را کم می‌کند. این محصول همچنین دارای ویتامین C است. این ویتامین با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، می‌تواند رادیکال‌های آزاد که مولکول‌هایی با یک الکترون کمتر از حالت عادی و بار منفی هستند را به مولکول‌هایی بدون خطر تبدیل کند.

رادیکال‌های آزاد مایل اند که یک الکترون از سایر مولکول‌ها بگیرند تا به وضعیت پایدار برسند. به همین دلیل سلول‌های پوستی را تخریب کرده و آن‌ها را نیز به رادیکال آزاد تبدیل می‌کنند. آنتی اکسیدان‌هایی قوی همچون ویتامین C جلوی این اتفاق را می‌گیرند و خود الکترون مورد نیاز رادیکال‌های آزاد را تامین می‌کنند. این مواد در عین از دست دادن الکترون، ناپایدار نمی‌شوند و به سلامت پوست کمک می‌کنند. رتینول، ضد چروک اصلی و مهم در همه محصولات ضد پیری است. این ماده در دسته رتینوئیدها قرار گرفته و از مشتقات ویتامین A است. رتینول تولید کلاژن را تحریک می‌کند و در درمان خط و خطوط و چروک‌های پیری موثر است. همچنین لک و انواع هایپرپیگمنتیشن را از بین می‌برد و چرخه تولید سلولی را سرعت می‌بخشد. این ماده علاوه بر خواص بهبود و محو خطوط صورت به شکل معجزه آسا، پسوریازیس را بهبود می‌بخشد و ترکیبی عالی برای بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان است.

از دیگر محتویات کرم روز Cellular Boost نیتروژنا حاوی ویتامین C و رتینول SPF 20 هگزینول است که خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش می‌دهد. این محصول پوستی صاف و درخشان به فرد هدیه داده، اثر چربی ندارد، لک و جای جوش را کمرنگ می‌کند، بافت سبکی دارد، رنگ پوست را یکدست و ناهماهنگی‌های آن را ترمیم می‌کند، پس از 4 هفته تاثیر خود را نشان می‌دهد و سبب کند شدن روند پیری است.

 

 

5. کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا کر پمپی 200 میلی لیتر

کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا کر پمپی 200 میلی لیتر یکی از محصولات موجود در لیست بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان است و برای افراد با پوست خشک، حساس، پوست آتوپیک و حتی اگزمایی و مستعد پسوریازیس مناسب می‌باشد. خواص ضد التهاب بسیار کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا کر پمپی 200 میلی لیتر خشکی و حساسیت را از بین می‌برد و زخم و ترک ناشی از خشکی را نابود می‌کند. این محصول بسیار مرطوب کننده و بسیار آبرسان است. محتویات آن شامل روغن جوانه گندم، دکسپانتنول، شی باتر، آلوئه ورا، روغن زیتون و گلیسیرین می‌شوند که همگی یا مرطوب کننده و یا آبرسان اند و بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان را برای پوست به دنبال می‌آورند. کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا کر پمپی 200 میلی لیتر فاقد اسانس، پارابن و مواد شیمیایی مضر و تحریک کننده بوده و به درمان آفتاب سوختگی کمک شایانی می‌کند.

این محصول احیا کننده، سرشار از آنتی اکسیدان، روشن کننده و ضد لک، مغذی، ضد چروک، ضد التهاب و تسکین دهنده و التیام بخش است و اثرات مخرب محیطی را رفع می‌کند. روغن جوانه گندم مرطوب کننده است و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. این روغن گیاهی، آنتی اکسیدان بوده و جریان خون را بهبود می‌بخشد. به همین دلیل تغذیه رسانی به سلول‌های پوست آسان می‌شود و با مهار رادیکال‌های آزاد، پوست جوان و شاداب می‌ماند. بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان با این روغن از ویتامین E و خواص آن برخوردار باست. این ویتامین از معدود ویتامین‌هایی است که توسط خود بدن تولید نمی‌شود و باید توسط مکمل‌ها به آن برسد. خواص آنتی اکسیدانی ویتامین E از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا کر پمپی 200 میلی لیتر توسط روغن جوانه گندم خاصیت کشسانی پوست را زیاد کرده و دیواره مویرگی آن را مستحکم و قابل انعطاف می‌کند.

 

خرید این محصول

 

دکسپانتنول موجود در محصول زبری و خشکی پوست را از بین می‌برد. دکسپانتنول تورم و التهاب را از بین می‌برد و پوست را نرم می‌کند. شی باتر نیز مرطوب کننده‌ای مغذی است و پوست را احیا می‌کند. این کره گیاهی دارای ویتامین‌های E، A، F است و گردش خون را بهبود می‌بخشد. این ویتامین‌ها آنتی اکسیدان اند و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌پردازند. لینولئیک اسید، پالمیتیک اسید، استئاریک اسید و اولئیک اسید نیز در شی باتر وجود دارند و کرم آبرسان ژوت مدل هیدرا کر پمپی 200 میلی لیتر را به محصولی تاثیرگذار تبدیل می‌کنند. این محصول ضد باکتری و ضد قارچ است و به همین دلیل از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

بازسازی سلولی افزایش یافته، کلاژن سازی تقویت می‌شود و چین و چروک و لکه‌های پوستی کاهش می‌یابند. گلیسیرین آبرسانی بسیار قوی است و در کنار روغن زیتون پوست را شفاف می‌کند. بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان با دارا بودن آلوئه ورا ضد پیری و دارای انواع ویتامین است. این محصول مرطوب کننده و آبرسانی فوق العاده و انتخابی خوب برای کسانی که می‌خواهند پوستی سالم و زیبا داشته باشند است.

 

 

بیشتر بخوانید: 4 خاصیت اعجاب انگیز روغن جوجوبا

در نهایت

آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست آن را جوان نگه می‌دارد و اولین و سریع‌ترین روش برای پیشگیری از پیری است. با خرید محصول مورد نظر خود و هیدراته نگه داشتن پوستتان، جذابیت خود را حفظ کنید و از چین و چروک رهایی یابید. بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان همانی است که با پوست شما سازگار باشد. پس عجله کنید و خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *