بازگشت رژهای 24 ساعته

بازگشت رژهای 24 ساعته

رژ لب ها در میان انواع لوازم آرایشی طرفداران زیادی دارند و در هر سنی بسیار پر استفاده هستند. یکی ازانواع رژ لب ها، رژ لب های 24 ساعته هستند که به دلیل مواد خاصی که در آن ها به کار رفته، علاوه بر پوشش دهی بالا، ماندگاری بیشتری بر روی لب دارند. با بازگشت رژهای 24 ساعته مشکل رایج عدم ماندگاری رژهای معمولی به دلایل مختلف رفع شده است.

رژ لب ها می توانند به عنوان تنها آرایشی باشند، که فرد در چهره خود از آن استفاده می کند و یا می توانند به عنوان تکمیل کننده یک آرایش کلی، در مرحله آخر بر روی صورت قرار گیرند بنابراین در هر دو حالت بسیار در زیباتر شدن چهره موثر هستند.

رژ لب ها از نظر جنس، بافت و رنگ با هم متفاوت هستند و به سه دسته کلی جامد، مایع و مدادی تقسیم می شوند و رژهای 24 ساعته به هر سه شکل گفته شده وجود دارند. از انواع مختلفی از رژلب ها در موقعیت های زمانی و مکانی گوناگون استفاده می شود.

مشکل اغلب رژلب ها دوام کم بر روی لب و نیاز مداوم برای تمدید کردن آن ها می باشد. مثلا زمانی که در یک مراسم خاص شرکت کرده اید و یا برای مصرف روزانه شاید بارها مجبور شده اید به دنبال یک آینه برای تمدید رژ لب خود باشید اما رژ لب های 24 ساعته از این نظر بسیار کارآمد بوده و کار را برای اکثر خانم ها راحت کرده اند زیرا با ماندگاری بالایی که دارند دیگر نیازی به نگرانی برای تمدید کردن آن ها ندارید.

با استفاده از رژ لب های 24 ساعته دیگرنیازی برای به همراه داشتن رژ لب برای تمدید ندارید و بدون نگرانی می توانید به خوردن و آشامیدن هر آنچه که دوست دارید بپردازید و از لحظات خود بدون هیچ گونه دغدغه ای لذت کامل را ببرید.

بازگشت رژهای 24 ساعتهنحوه پاک کردن رژهای 24 ساعته

ابتدا با یک دستمال لطیف بر روی لب هایتان ضربه های آرامی بزنید تا اضافه رژ از روی لبتان پاک شود، سپس یک تکه پنبه را به وازلین آغشته کرده و تمامی لب را با وازلین پوشش دهید و اجازه دهید چند دقیقه بر روی لب هایتان باقی بماند سپس با دستمال وازلین روی لب را پاک کنید در اینصورت ما بقی رژ لب نیز از روی لب ها پاک می شود. می توانید این کار را چندین مرتبه تکرار کنید تا رژ لب به طور کامل از روی لبتان پاک شود.

پس از پاک شدن رژ لب از روی لب هایتان آن را با کمی بالم لب و یا مرطوب کننده دیگر مرطوب کنید. توجه کنید که به جای وازلین می توانید لب هایتان را به مقداری پاک کننده آرایش که بر پایه روغن باشد نیز استفاده کنید.

برای انتخاب رنگ مناسب رژ لب به نکات زیر توجه کنید

رژ لب ها دارای تنوع بسیار نامحدودی در رنگ می باشند و این تنوع بالا اغلب افراد را در انتخاب رنگ مناسب دچار مشکل خواهند کرد. توجه به نکات زیر راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

  • به رنگ پوست خود توجه کنید

به این نکته بسیار توجه کنید که اگر رنگ رژ لب، متناسب با رنگ پوستتان باشد زیبایی چهره را چندین برابر خواهند کرد. اگر پوست سفید و روشنی دارید بهتر است از رژلب های قرمز، مرجانی، هلویی و صورتی روشن استفاده کنید. اگر پوست گندمی و معمولی دارید رژلب هایی با رنگ های بنفش، شرابی، نارنجی، ارغوانی و مسی برای شما مناسب می باشد.

اگر پوستی سبزه و تیره دارید می توانید از رنگ های پر رنگ مانند قهوه ای، زرشکی، آلویی و شرابی استفاده کنید. گاهی از اوقات هم می توان بدون توجه به تناژ و ته رنگ چهره، رنگی را انتخاب کرد که با استفاده از آن احساس بهتری پیدا کنیم.

  • به رنگ موهای خود توجه کنید

برای زیباتر شدن خوب است توجه کنید که رنگ رژ لب نسبت به رنگ موهایتان 2 درجه روشن تر باشد بنابراین سعی کنید رنگی از رژ لب را انتخاب کنید که به رنگ موهایتان نزدیک باشد و نه اینکه دقیقا هم رنگ باشد.

  • به حجم لب هایتان توجه کنید

اگر لب هایتان بزرگ و برجسته هستند از رژهای براق استفاده کنید و اگر لب های باریکی دارید بهتر است از رژ لب های مات استفاده کنید.

بازگشت رژهای 24 ساعته

  • به تغییرات فصلی توجه کنید

یکی از راه ها برای کم تر شدن سردرگمی شما در انتخاب رنگ رژ لب توجه به این است که در چه فصلی قرار دارید. در هر فصلی بهتر است رژ لب خود را متناسب با رنگ غالب طبیعت در آن فصل انتخاب کنید.

در فصل بهار بهتر است از رژ لب های شاد تر و روشن تری متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. رنگ های مناسب این فصل، کالباسی، گلبهی، سرخابی و قرمز می باشد.

  • در چه زمانی ازطول روز می خواهید از رژ لب استفاده کنید

در طول روز از رنگ های بسیار تیره استفاده نکنید. رنگ هایی مانند گیلاسی، هلویی، صورتی و بژ مناسب هستند. برای استفاده از رژ لب در شب دستتان باز است و از هر رنگی می توانید استفاده کنید.

در فصل تابستان استفاده از برق لب، رنگ آلبالویی و بلوطی مناسب می باشد، برای انتخاب رژ لب در فصل پاییز به رنگ های طبیعت در این فصل توجه کنید. بهتر است در این فصل از رژلب هایی با رنگ نارنجی، قهوه ای و زرشکی استفاده کنید. زمستان فصل بی رنگی است پس از رنگ های براق و تیره استفاده کنید.

بازگشت رژهای 24 ساعته

  • در چه زمانی ازطول روز می خواهید از رژ لب استفاده کنید

در طول روز از رنگ های بسیار تیره استفاده نکنید. رنگ هایی مانند گیلاسی، هلویی، صورتی و بژ مناسب هستند. برای استفاده از رژ لب در شب دستتان باز است و از هر رنگی می توانید استفاده کنید.

  • به سنتان توجه کنید

اگر از یک رژ لب مناسب استفاده کنید می توانید سن خود را کمتر نشان دهید و افراد مسن بهتر است از رژلب های مات استفاده نکنند زیرا سنشان را بیشتر نشان می دهد. پس بهتر است از رژ لب های براق با رنگ های شاد قرمز، نارنجی و سرخابی استفاده کنند.

افراد جوان نباید از رنگ های بسیار تیره استفاده کنند و بهتر است از رنگ هایی مانند صورتی، شفاف و هلویی استفاده کنند. در سنین بالای 20 سال می توان از هر رنگی استفاده کرد. توجه کنید که رنگ های گرم فرد را جوان تر نشان می دهند.

1

خانم شاهین

شیما بهرامعلیان مدت هاست که می‌نویسد و در مجله‌های آنلاین فعالیت دارد. او گنجینه اصلی خود را تجربه می‌داند و نوشته‌هایی مملو از اطلاعات به روز در رابطه با زیبایی و موضوعات جذاب دیگر دارد؛ این گونه است که تجربیات او به ما انتقال داده می‌شوند، که هم سرگرم کننده اند و هم ترفندهای جالب را به ما می‌آموزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *