بهترین برند صابون لیفت ابرو

همان طور که می‌دانید سابقاً ابروهای نازک بیشتر مُد بود و ظرافت و نازک بودن ابرو تا همین چند سال پیش جزئی از زیبایی چهره بانوان بود. اما جالب است بدانید که اخیراً ابروهای پهن مُد شده است و حتی در میکاپ‌ها نیز ابروها را نازک نمی‌کنند. بلکه ابروهای پهن میکاپ‌های امروزه را خاص‌تر کرده است، یکی از ابزاری که ابروهای پهن را خوش حالت و زیبا می‌کند صابون ابرو است. این محصول که به تازگی رواج یافته سبب لیفت و بالا بردن ابرو می‌شود. در واقع یک حالت کشیدگی تارهای ابرو رو به بالا را ایجاد می‌کند. البته حتماً تا بحال شنیده‌اید که وسایل دیگری مثل ریمل و ژل ابرو هم این کاربرد را دارند. اما در این متن قصد داریم صابون ابرو را به شما معرفی کنیم. محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی هستند که مانند ژل ابرو عمل کرده و در طول روز می‌توانند ابروهای شما را به بهترین و مرتب‌ترین حالت خود نگه دارند. با این حال استفاده از این محصولات، در طولانی مدت، می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به ابرو و پوست صورت شما وارد کند. از سوی دیگر، استفاده از این محصولات برای افرادی که پوستی حساس دارند، توصیه نمی‌شود و در بسیاری از مواقع به واسطه‌ی حساسیت‌های پوستی حتی عملی نیست. استفاده از این محصولات در دراز مدت می‌تواند سبب چرب‌تر شدن پوست و کاهش کیفیت آرایش شما شوند. راه حل بهتر و کم ضررتر برای مرتب کردن و فرم دادن به ابروها، روش صابون است.

بهترین برند صابون لیفت ابروخرید صابون

نکته مهمی که در هنگام خرید صابون ابرو باید به آن توجه کنید عوارض صابون ابرو یا به طور کلی مضرات صابون ابروست. اگر از برندهای غیر معتبر خرید کنید و یا حتی به مواد تشکیل دهنده یک صابون ابرو از برند معتبر حساسیت داشته باشید، دچار عوارض صابون ابرو خواهید شد. مضرات صابون ابرو به طور کلی آسیب زدن به ابروی شما و به وجود آوردن و تشدید ریزش آن است. به همین خاطر است که بهتر است از بهترین مارک صابون ابرو برای شخص خودتان استفاده کنید و عوارض صابون ابرو را از خود دور کنید. برندهای مک، ادونیس، اسنس، بکا از جمله بهترین مارک صابون ابرو برای شما هستند. این صابون‌های ابرو اغلب ضد حساسیت بوده و به هیچ عنوان باعث ریزش ابروهای شما نمی‌شود. فراموش نکنید که زیبایی درجه اهمیتی کمتر از سلامتی دارد و به هیچ عنوان نباید سلامتی را قربانی زیبایی کنید.

ازجمله بهترین‌های صابون ابرو 

  • صابون ابرو مک

صابون ابرو مک اصل: این صابون نیز در بسته 46 میلی گرمی به همراه فرچه عرضه شده است و کاملاً اصل است، اگر قبلاً از صابون‌های دیگری برای ابرو استفاده می‌کردید، پیشنهاد می‌کنیم این برند را امتحان کنید تا متوجه کیفیت و تأثیرگذاری فوق العاده آن گردید. صابون مک نیز در بازه‌های زمانی مختلف دارای تغییراتی در شکل و رنگ بسته‌بندی و همچنین رنگ اولیه ماده بوده است، اما کیفیت همگی یکی بوده و پس از اینکه صابون را بر روی ابرو زدید کاملاً بی رنگ می‌باشد.

  • صابون ابرو اسنس

این نوع صابون ابرو هم شباهت زیادی به صابون ابرو مک دارد با این تفاوت که همراه این صابون ابرو فرچه ارائه نمی‌شود. هر دو به یک اندازه ابروها را لیفت می‌کنند و هر دو زیبایی ابروهای پهن را با لیفت کردن دو چندان می‌کنند.

  • صابون ابرو بکا

این صابون ابرو در ابتدا که عرضه شد طرفداران زیادی پیدا کرد. این صابون نیز قابلیت لیفت و خوش حالت کردن ابروها را دارد. اما باید بدانید امروزه طرفداران صابون ابروی مک بسیار زیادتر بوده‌اند و همچنین در استفاده از صابون آبروی بکا می‌توانید از فرچه آبروی خودتان یا در صورت نداشتن فرچه ابرو مسواک کوچکی تهیه کنید و از آن برای لیفت استفاده کنید. این محصول ساخت کشور ایتالیا بوده و با رزماری موجود در خود سبب تقویت و پُر پشت شدن ابروها می‌شود و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

  • صابون آبروی خانگی با گلیسیرین

اگر تهیه صابون لیفت ابرو برایتان دشوار است. می‌توانید مقداری صابون گلیسیرینه را به روش بن ماری حل کنید و با یک فرچه از آن برای لیفت ابروهایتان استفاده کنید. البته بهتر است به مدت طولانی از این روش استفاده نکنید چرا که به مرور باعث ریزش ابروهای شما می‌شود. استفاده از صابون‌هایی با برندهای معتبر در بازار علاوه بر این که باعث ریزش موهای شما نمی‌شود بلکه در برخی از آن‌ها ترکیباتی تقویت کننده برای ابرو نیز وجود دارد.

بهترین برند صابون لیفت ابرو

  • صابون ابرو  Soap brow

این صابون ابرو جز بهترین صابون ابروهای موجود در بازار است که با استفاده از یک اسپری فیکساتور ابروهای شما را خوش حالت و زیبا می‌کند. لیفت این صابون به قدری بالا است که می‌توان تمام تارهای افتاده را به سمت بالا لیفت کند و حالت هاشور مانند به ابروها بدهد، از جمله ویژگی‌های آن شامل موارد زیر است:

  • مواد آن کاملاً گیاهی و دست‌ساز
  • باعث ریزش ابرو نمی‌شود
  • کمک به بالا ماندن ابرو و جلوگیری از افتادگی ابرو
  • مناسب برای فرم دادن به ابرو
  • همراه با اسپولی مخصوص
  • صابون ابرو آدونیس

صابون ابروی ادونیس به خاطر خواص بی‌نظیرش  که عبارتند از پُر پشت کننده، تقویت کننده و فرم دهنده ابرو، متمایز از تمام صابون‌های ابرو است

  • صابون ابرو لورآل

این برند را که برای همه شناخته شده است جز بهترین برندها معرفی می‌کنیم صابون آبروی این برند نیز به علت خاصیت لیفت فراوانی که داشته مورد توجه عده‌ی زیادی قرار گرفته است

  • صابون ابرو هیراد

این صابون ابرو نیز یک برند ایرانی بوده و از پایه گلیسیرین تشکیل شده است. صابون آبروی هیراد از نظر اقتصادی صرفه ی زیادی داشته است

  • صابون ابرو  Aogrand

این صابون ابروی فیلیپینی به علت وجود مواد اولیه طبیعی و موم زنبور اصل در آن امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت آن مقداری بالا می‌باشد، اما این قیمت به خاطر کیفیت فوق‌العاده بالای این صابون است.

  • صابون ابرو ویولت

این برند هم طرفداران ویژه‌ی خود را دارد و کاربرد زیادی تا به حال برای لیفت ابرو داشته است

1

خانم شاهین

شیما بهرامعلیان مدت هاست که می‌نویسد و در مجله‌های آنلاین فعالیت دارد. او گنجینه اصلی خود را تجربه می‌داند و نوشته‌هایی مملو از اطلاعات به روز در رابطه با زیبایی و موضوعات جذاب دیگر دارد؛ این گونه است که تجربیات او به ما انتقال داده می‌شوند، که هم سرگرم کننده اند و هم ترفندهای جالب را به ما می‌آموزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *