لیفت ابرو با صابون یا وازلین

لیفت ابرو با صابون یا وازلین

داشتن ابروهای پهن و پرپشت دوباره پرطرفدار شده است و یکی از نماد های زیبایی در آرایش نیز محسوب می شود، از طرفی هم راه های بسیار زیادی برای پرپشت کردن و تغییر فرم ابروها به وجود آمده است که یکی ازاین راه ها استفاده از محصولات آرایشی مانند ریمل ابرو، سایه ابرو و ژل ابرو می باشد، ولی ما در ادامه می خواهیم به فرم دادن و لیفت ابرو با صابون یا وازلین بپردازیم که روشی جدید تر و کم خطرتر می باشد.

اخیرا افراد تمایل دارند ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند و ابروهایشان دست نخورده باشد، در این صورت ابروها پهن بوده و شکل طبیعی خود را بدون تغییر حفظ کرده اند در این صورت برای بهتر نشان دادن ابروها احتیاج به مرتب کردن و شانه کردن مداوم به خوبی حس می شود. ژل های ابرو، ابروها را مرتب نگه می دارند ولی استفاده طولانی مدت از آن ها، موجب آسیب به ابرو و پوست صورتتان می شود.

ابرو ها تاثیر بسیار زیادی بر زیباتر شدن چهره دارند به همین دلیل افراد تمایل دارند همواره، شکل و ظاهر ابروهایشان مرتب و خوش حالت باشد، با استفاده از صابون و وازلین می توانیم ابروهای خوش فرم و مرتبی را برای زمانی طولانی داشته باشیم بدون اینکه نیازی به استفاده از ژل های فرم دهی شیمیایی باشد.

لیفت ابرو با صابون یا وازلینلیفت ابرو با صابون

در این روش باید از صابون هایی استفاده کنید که PH پایینی دارند تا مانع از سوزش ابروها شود و حالت ابروها نیز به خوبی حفظ شوند. سعی کنید از صابون های ابروی ملایم استفاده کنید، صابون های حاوی گلیسیرین اغلب PH کمی دارند و برای لیفت ابروها بسیار مناسب هستند.

در این روش شما به یک قلم موی تمیز مخصوص شانه کردن ابرو و یک صابون جامد مخصوص ابرو ( صابون آرایشی، صابون گلیسیرین شفاف ) و کمی آب برای مرطوب کردن قلم موی احتیاج دارید. برای شروع کار صورت خود را به خوبی شستشو داده که هیچ گونه آرایش و آلودگی بر روی آن باقی نماند و آن را به خوبی خشک نمایید و ابروها را با برس ابرو مرتب کنید.

قلم مو ابرو را کمی مرطوب کنید و بر روی صابون جامد بکشید تا صابون کمی کف کند و قلم مو به صابون آغشته شود، با نوک قلم موی آغشته به صابون خیلی آرام و ملایم موهای ابرو با به سمت بالا و خارج شانه کرده و فرم دهید و سپس اجازه دهید صابون بر روی ابروهایتان خشک شود، پس از خشک شدن کامل ابروها در صورت باقی ماندن بخش هایی از صابون بر روی ابرو آن ها را با کمی پنبه به آرامی پاک کنید. با این روش ابروها پر پشت شده و شکل ظاهری خود را در طول روز حفظ می کنند.

در استفاده از روش صابون برای لیفت ابرو به نکات زیر توجه کنید

  • اگر پوست حساسی دارید بهتر است از صابون آرایشی مخصوص پوست های حساس استفاده کنید.
  • با استفاده از این روش ممکن است ابروها کمی خشک شوند، برای نرمی و بهبود رشد ابروهایتان می توانید هفته ای یک الی دو بار از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل برای فرم دادن به ابروهایتان استفاده کنید.
  • بهتر است این روش را شب بر روی ابروهایتان انجام دهید که تا صبح، صابون به خوبی خشک شود و صبح ابروهای مرتب و خوش فرم خود را مشاهده کنید.
  • سعی کنید بیش از حد از صابون بر روی قلم مو استفاده نکنید در این صورت صابون اضافی پس از خشک شدن ابروها بر روی آن ها باقی می ماند.
  • این روش نسبت به سایر روش ها علاوه بر ارزان تر بودن و کم خطرتر بودن، در کمترین زمان ممکن به ابروها حالت بسیار خوبی را نیز می دهد.
  • سعی کنید از قلموی ابرویی استفاده کنید که الیاف آن نرم باشد.
  • بیش از حد شانه کردن ابروها در حین صابون زدن موجب تضعیف تارهای ابرو می شود.
  • برای پاک کردن صابون روی ابروها کافیست صورتتان را با آب ولرم و شوینده مناسب شستشو دهید.
  • هرچقدر ابروها ضخامت بیشتری داشته باشند این روش کارآمد تر خواهد بود.

لیفت ابرو با صابون یا وازلینلیفت ابرو با وازلین

وازلین به دلیل مزایا و خواص زیاد مصارف بسیار مختلفی دارد. وازلین از تصفیه نفت خام بدست می آید و بدون بو و مزه است و در تولید لوسیون ها، مواد آرایشی، صابون ها و کرم ها بسیار پرکاربرد است. وازلین برای تمامی سنین یک مرطوب کننده بسیار عالی است بدین صورت که بر روی پوست یک لایه محافظتی ایجاد کرده و از بدین شکل رطوبت پوست را ذخیره می کند و از زبری و خشکی پوست جلوگیری می کند.

با استفاده از وازلین در نواحی حساس پوست مانند دور چشم می توان چین و چروک ها را از بین برد و به جوانسازی پوست کمک کرد. وازلین موها را تقویت کرده، مانع از ریزش آن ها می شود و به رشد موها نیز بسیار کمک می کند.

وازلین علاوه بر لیفت و فرم دهی به ابروها، آن ها را پرپشت و ضخیم می کند و از ریزش و کم شدن ابرو نیز جلوگیری می نماید جالب است بدانید که وازلین سرعت رشد موهای ابرو را نیز بیشتر می کند. وازلین مانند تافت مو، ابروها را مرتب و خوش فرم در جای خود نگاه می دارد و در واقع یک ژل طبیعی برای خوش فرم نگه داشتن ابروها می باشد.

وازلین تاثیر خوبی در بهبود یافتن شکل و ظاهر ابروها دارد. وازلین با پوشش کامل ابروها موجب ضخیم تر دیده شدن ابروها می شود و ابروها را محکم و مرتب در جای خود نگاه می دارند.

برای لیفت ابرو با این روش، احتیاج به وازلین ( ترجیحا بدون بو ورنگ ) و قلم مویی با الیاف نرم دارید . ابتدا ابروها را به خوبی تمیز کنید تا وازلین به ریشه ابرو ها نفوذ کند و موثر واقع شود سپس ابروها را با برس ابرو مرتب کنید و با قلم مو آغشته به وازلین ابروهایتان را چرب کنید، برای اینکه بهتر جذب ریشه ابروهایتان بشود حدود 2 دقیقه ابروهایتان را به آرامی ماساژ دهید.

لیفت ابرو با صابون یا وازلیندر استفاده از روش وازلین برای لیفت ابرو به نکات زیر توجه کنید

  • بهتر است ابرو های خود را شب به وازلین آغشته کنید و صبح، بعد از بیدارشدن با آب ولرم رو به سرد شستشو دهید.
  • سعی کنید برای اثر گذاری بیشتر هر شب از وازلین بر روی ابروهای خود استفاده کنید.
  • ترکیب وازلین با روغن های طبیعی علاوه بر تحریک مجدد موهای ابروها برای رویش مجدد، ابروها پرپشت و ضخیم تر نیز می شوند.
  • استفاده از وازلین برای فرم دادن به ابروها به خصوص برای افرادی که ابروهای ضخیمی دارند و مدام نیاز به مرتب شدن دارند گزینه بسیار مناسب و با ماندگاری بالایی محسوب می شود.
  • استفاده از وازلین برای افراد دارای حساسیت پوستی هم توصیه می شود.

انواع ترکیب های وازلین با سایر مواد برای تاثیرگذاری بیشتر در لیفت ابرو

  • ترکیب وازلین با آلوئه ورا
  • ترکیب وازلین با روغن نارگیل
  • ترکیب وازلین با روغن زیتون
  • ترکیب وازلین با روغن آرگان
1

خانم شاهین

شیما بهرامعلیان مدت هاست که می‌نویسد و در مجله‌های آنلاین فعالیت دارد. او گنجینه اصلی خود را تجربه می‌داند و نوشته‌هایی مملو از اطلاعات به روز در رابطه با زیبایی و موضوعات جذاب دیگر دارد؛ این گونه است که تجربیات او به ما انتقال داده می‌شوند، که هم سرگرم کننده اند و هم ترفندهای جالب را به ما می‌آموزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *