ترندهای آرایشی سال 2021

ترندهای آرایشی سال نو

مد و فشن، از جالب ترین، سرگرم کننده ترین و در عین حال لاکچری ترین صنعت‌های به وجود آمده توسط انسان هستند. آن چه که این صنعت را بیشتر از هر چیز دیگری هیجان انگیز می‌کند و کنجکاوی ما را در رابطه با خودش بر می‌انگیزد، پویایی و متغیر بودن آن است. چیزی که در یک سال یا دهه مد بوده بعدا ممکن است خنده دار، زشت و دمده تعریف شود و یا این که در سال‌های آینده دوباره ترند شود و حس نوستالژی به افراد بدهد.

 

خرید این محصول

 

ترندها در حوزه‌های مختلف، هرسال تغییر می‌کنند و زندگی روزمره را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. یک ترند هر قدر هم که در آغاز عجیب به نظر برسد، رفته رفته خودش را با ما و روزمرگی‌هایمان عجین می‌کند. چشم ما به مرور به دیدن آن چیزی که مد شده عادت کرده، حال ممکن است از آن خوشمان بیاید یا خوشمان نیاید. به هرطریق کم کم متوجه می‌شویم که چه چیزی همه گیرشده و چه چیزی دیگر طرفدار ندارد. افراد بسیاری هستند که از ترندهای آرایشی سال 2021 پیروی می‌کنند یا علاقه دارند درباره آن‌ها بیشتر بدانند. اگر یکی از آن‌ها هستید با ما همراه شوید تا ترندهای آرایشی سال 2021 را دقیقا بررسی کنیم و ببینیم کدام یک با سلیقه ما جور است.

 

خرید این محصول

 

بیشتر بخوانید: ترندهای 1400 برای ناخن کدام اند؟

 

ترندهای آرایشی سال 2021
دوا لیپا خواننده مشهور آمریکایی با خط چشمی گرافیکی و ستاره‌های زیبا روی صورتش

ترندهای آرایشی سال 2021

تا آن جایی که از سال جدید میلادی گذشته، چند ترند مشخص آرایشی داریم و گویا پیشبینی شده که این ترندها در طول سال تغییر چندانی نکنند؛ هر چند با آغاز هر فصل تم رنگ‌ها دچار تغییر شده و با آن حال و هوا ست می‌شوند. بهار و نوروز برای ما ایرانیان از اهمیت بیشتری برخوردار اند و معنایی همچون آغاز دوباره و سرشار از شادی و نشاط به زندگی‌مان می‌دهند. ترندهای آرایشی سال 2021 برای این فصل زیبا، از دو اصل کلی پیروی می‌کنند:

  1. هر چه کمتر، بهتر!

  2. هر چه غیر منتظره تر، جذاب تر!

تفاوت این دو شعار با یکدیگر از زمین تا آسمان است و همین باعث شده که ما دست به نوشتن این مقاله بزنیم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم. ببینید یک سال تا چه حد می‌تواند عجیب و غریب و باحال باشد که دو مورد کاملا متضاد را در ترندهای خود جا دهد. البته، با وجود سال سختی که گذشت دیگر چیزی ما را به تعجب وا نمی‌دارد و این که مد و فشن هم راه متنوعی را در پیش گیرد خیلی بعید و دور از انتظار نیست.
از این مقدمه که بگذریم، به معرفی ترندهای آرایشی سال 2021 می‌رسیم. ترجیح می‌دهیم که با مثال‌های ساده و هر چه کمتر بهتر شروع کنیم؛ بعد کم کم به سوی میکاپ‌های اکستریم و غیر منتظره برویم.

 

خرید این محصول

 

بیشتر بخوانید: استفاده از پرزهای صورت در آرایش موها

 

ترندهای آرایشی سال 2021

1. پوست طبیعی، سالم و درخشان

اولین چیزی که درباره ترندهای آرایشی سال 2021 به آن برمی‌خوریم پوست نچرال و طبیعی است. امسال، استفاده از کرم پودر، کانتور، کانسیلر و… هر زیرساخت آرایشی دیگری از مد افتاده محسوب می‌شود. اگر به پوشش پوستتان با این مواد آرایشی علاقه دارید و دلتان نمی‌خواهد از این کار دست بکشید، کافی است مقدار آن را کم کنید و آن را ملایم تر پیاده سازی نمایید. میکاپ نامرئی از دیگر گزینه‌های پیش روی شما است که اگر آن را بلد نیستید؛ با سرچی ساده قابل دسترسی بوده و به همه هم می‌آید.
همچنین، از آن جایی که مواردی مانند کک و مک و پوست درخشان مد شده اند؛ می‌توانید به سلیقه خودتان از هایلایتر یا گریم‌هایی که کک و مک طبیعی روی پوست به وجود می‌آورند استفاده کنید و ضمن داشتن میکاپ، نچرال به نظر برسید.

 

خرید این محصول

 

در این بین، رسیدگی به پوست نکته مهمی بوده و اسکین کر اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده است. اگر در گذشته به پوست خود رسیدگی می‌کردید، حال آن را تخصصی تر و حرفه ای تر انجام دهید؛ چرا که علاوه بر شما، دیگران نیز آن را می‌بینند و قرار است با اعتماد به نفس، هیچ آرایشی روی آن نباشد. عوارض و بیماری‌های پوستی در نبود لوازم آرایش راحت تر درمان می‌شوند و این ترند کمک بزرگی به افرادی است که همیشه نگران این مسائل هستند و با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. پس به پوستتان برسید و آن را به شکل طبیعی زیبا کنید. مطمئن باشید سلامت پوست، هزار برابر زیباتر از پوست ناسالم زیر پوشش میکاپ است. از داشتن جوش و آکنه هراسی نداشته باشید و بدانید با مراقبت همیشگی و عدم استفاده از میکاپ، همه آنان رفع خواهند شد و چهره ای شاداب و با طراوت برایتان به ثمر خواهد رسید.

 

خرید این محصول

 

همچنان می‌گوییم که استفاده از هایلایتر در سال جدید به شما توصیه می‌شود و مطابق ترندهای آرایشی سال 2021 می‌باشد.

بیشتر بخوانید: ترندهای پوستی 2021: هرچه کمتر یهتر

 

ترندهای آرایشی سال 2021

2. برق لب

اگر یادتان باشد، برق لب‌ها و رژ لب‌های نود مایع و شاین، در دهه 2000s طرفداران زیادی داشتند. مدتی بود که لب‌هایی با رنگ مات مد شده بود و اکنون هم دمده نشده است؛ اما داستان ما از این قرار است که حال برق لب‌ها به میدان بازگشته اند و در لیست ترندهای آرایشی سال 2021 قرار دارند. درکل شاین‌ها، گلیترها، اکلیل‌ها و همه لوازم آرایشی براق و درخشان مد شده اند و چهره را گیرا و چشمگیر نشان می‌دهند.

 

خرید این محصول

 

3. طلایی، نقره ای و رنگ‌های متالیک و کروماتیک

این ترند دنباله ی ترند قبلی است. رنگ‌های جذاب مانند نقره ای، طلایی و همه رنگ‌های کروماتیک و متالیک بسیار ترند شده اند و خیلی هم کاربردی هستند. از لباس تا ناخن، از رنگ مو تا میکاپ همه و همه می‌توانند به این رنگ‌ها باشند و به زیبایی شما بیافزایند. میکاپ با لوازم آرایش این رنگی می‌تواند خیلی ساده باشد و از هایلایترهای ملایم و ملیح آغاز شود و به سایه گوشه چشم ختم شود؛ می‌تواند هم بسیار پر زرق و برق باشد و همه را شگفت زده کند.

 

خرید این محصول

 

برای مثال می‌توانید بالای پلکتان را کلا نقره ای کنید؛ به صورتی که رنگ پوست شما اصلا معلوم نباشد و حالتی اکستریم و جسورانه به شما بدهد. این که رنگ‌های شاین مصرفی چنین گسترده دارند باعث می‌شود که برای همه سلیقه‌ها مناسب باشند و ظاهر شما را به هر روشی که دوست دارید خیره کننده کنند.

بیشتر بخوانید: امسال موهامو چه رنگی کنم؟

 

ترندهای آرایشی سال 2021

4. رنگ‌های جیغ و غیر منتظره!

خب خب خب! از مورد اول ترندهای آرایشی سال 2021 دور می‌شویم. گفتیم که هر چه کمتر بهتر یکی از شعارهای میکاپ امسال است؛ اما درباره مورد دوم، یعنی هر چه غیر منتظره تر جذاب تر حرف نزدیم. با این حال ترند قبلی یعنی استفاده از رنگ‌های متالیک و کروماتیک می‌تواند در هر دو دسته قرار گیرد.

 

خرید این محصول

 

در این جا، منظور از رنگ‌های جیغ، رنگ‌های اصلی و فرعی اند؛ بدون این که در کمتر و پررنگ بودنشان تصرفی شده باشد. در واقع رنگ‌ها باید خیلی شارپ و روشن باشند و خبری از تیرگی نباشد. قبل از این که بگوییم این رنگ‌ها در چه قسمتی از میکاپ باید استفاده شوند به شما توصیه می‌کنیم آرایش‌های سریال Euphoria را بررسی کنید تا حساب کار دستتان بیاید. این سریال نوجوانانه در مد کردن رنگ‌های غیر منتظره نقش زیادی داشته و افراد زیادی را در حوزه زیبایی تحت تاثیر قرار داده است.
حال بهتر است ببینیم که رنگ‌های شارپ کجای ترندهای آرایشی 2021 را گرفته اند و چگونه می‌توانند ما را خاص و خوش استایل نشان بدهند.

 

ترندهای آرایشی سال 2021

خط چشم رنگی و گرافیکی

خط چشم‌های طرح دار و گرافیکی حتی اگر مشکی باشند هم ترند امسال هستند. داشتن ظاهری دراماتیک به وسیله چشم‌ها همان چیزی است که برای داشتن ظاهری اگزجره و غیر قابل پیش بینی به آن نیاز داریم. چشم‌ها تقریبا مهم ترین اجزای صورت هستند و سرزندگی، دراما و احساسات فراوانی درون خود دارند. با استفاده از رنگ‌های جیغ، خط چشم‌های رنگی، پالت‌های مخصوص گریم و… می‌توانیم جلوه ای عجیب و متفاوت به آن‌ها ببخشیم و نگاهی گیرا و رنگارنگ داشته باشیم.
اگر خیلی طرفدار مواد بزرگ و توی چشم نیستید، می‌توانید خط چشم باریکی به رنگ مورد علاقه‌تان بکشید و طرح‌های ظریف و ساده ای ایجاد نمایید.

 

خرید این محصول

 

سایه چشم خیلی روشن

بگذارید بگوییم که منظور ما از روشن لایت نیست؛ همان جیغ و شارپ است. این مورد هم مثل خط چشم رنگی است و استایلی جالب به شما هدیه می‌دهد.

 

خرید این محصول

 

 

ترندهای آرایشی سال 2021
الکسا دمی در تبلیغ برند آرایشی مک

ریمل رنگی

ریمل‌های رنگی چشم‌ها را مانند اسباب بازی می‌کنند. گویی با استفاده از آن‌ها به شخصی فانتزی و غیر واقعی تبدیل می‌شویم و حالتی رویایی پیدا می‌کنیم. مژه‌هایی آبی، بنفش، صورتی، قرمز یا هر رنگ دیگری را روی صورتتان تصور کنید! فوق‌العاده است. هر چند ممکن است خیلی دخترانه به نظر برسد اما نظر ما این نیست.
شما می‌توانید با یک میکاپ خانمانه به سلیقه خودتان مژه‌هایتان را با لباسی که دارید ست کنید و خیلی هم شیک به نظر برسید. همه موارد گفته شده بستگی به خودتان و نحوه استفاده شما از آن‌ها دارند و می‌توانند خیلی مینیمال یا خیلی پر زرق و برق باشند.

 

قیمت برای شما: 157٬600 تومان
مشاهده محصول و خرید
خرید این محصول

 

برای پاک کردن لوازم آرایشی از چه محصولی استفاده کنم؟

البته انتخاب شوینده یا پاک کننده مورد نظر نیاز به تحقیق فراوان دارد و در این متن نمی‌گنجد؛ اما حالا که صحبت از ترندهای آرایشی سال 2021 است بهتر است به چند محصول خوب نگاهی بیندازیم. توصیه می‌کنیم که مقاله مفید استفاده از فوم شستشو بهتر است یا ژل شستشو را بخوانید.

میسلار واترها

 

خرید این محصول

 

فوم شستشو

 

 

ژل شستشو

 

 

در آخر کدام یک از ترندهای آرایشی سال 2021 مد است؟

هر دو، و هر دو زیبا هستند. می‌توانید با سلیقه خودتان ترندها را در هم ادغام کنید و ظاهر شخصی و منحصر به فردی داشته باشید. خوش استایل بودن در قرن جدید خیلی محدودیت ندارد و ترندهای آرایشی 2021 هم روی این حقیقت تاکید دارند. رنگ و انرژی در کنار سادگی و استفاده از رنگ‌های خنثی! عجیب نیست که هردو ترند شده اند؟ این مسئله دست را برای همه باز می‌گذارد و این گونه همه سلیقه‌ها می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند. میکاپ مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و زیبا باشید!

1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *