محصولات مراقبت از مو بیول

محصولات مراقبت از مو بیول

موها نیز مانند سایر اعضای بدن، احتیاج به مراقبت و رسیدگی دارند به همین دلیل برای مراقبت از موها، محصولات بسیار متنوعی مانند: ماسک های مو، حالت دهنده های مو، تقویت کننده های مو، انواع سرم ها و تونیک ها موجودند که هر یک از آن ها برای یک نوع از موها تاثیر دارند و انواع آسیب های مو شامل خشکی مو، کدری مو و ریزش مو را بهبود می دهند. در ادامه این مطلب می خواهیم به بررسی محصولات مراقبت از مو بیول بپردازیم.

برند بیول جزو برندهای شرکت شکوفامنش می باشد که سالهاست، محصولات متنوع مراقبت از مو و پوست بسیار با کیفیت و استانداردی را با قیمت مناسب نسبت به حجم، در اختیار گستره وسیعی از مصرف کنندگان خود در سراسر ایران قرار می دهد.

محصولات برند بیول همگی در آلمان توسط متخصصین متبحر، بر پایه مواد طبیعی فرموله شده اند و در ایران با دستگاه های پیشرفته تولید می شوند، در واقع بیول یک برند ایرانی است که محصولاتش را تحت لیسانس آلمان تولید می کند به همین دلیلی کیفیتی قابل مقایسه با محصولات روز دنیا را دارا می باشد. محصولات بیول دارای بسته بندی های جذاب وکارآمدی هستند که استفاده از محصولات را نیز راحت تر کرده اند.

محصولات مراقبت ازموی بیول موجب حفظ سلامت موها و ترمیم موهای آسیب دیده می شوند زیرا بر پایه مواد طبیعی هستند و موجب تقویت تارها و فولیکول های مو می شوند. انواع محصولات مراقبت از موی بیول شامل موارد زیر می باشند:

محصولات مراقبت از مو بیولمحصولات مراقبت از مو

محصولات مراقبت از موی بیول شامل انواع ماسک های مو، کرم ها و سرم های مو می باشند.

  • محصولات آرایشی مو

محصولات آرایشی موی بیول شامل انواع اسپری مو، رنگ مو، شانه موی سر و ژل مو می باشد. رنگ موهای بیول در طیفی کاملا گسترده و با کیفیت بسیار عالی تولید می شوند.

ماسک موی بیول

ماسک های موی بیول به واسطه ترکیباتشان که شامل مواد طبیعی، آبرسان ها و عصاره های گیاهان و میوه های مختلف می باشند، مواد مورد نیاز مو را تامین کرده و از انواع آسیب ها به مو جلوگیری می کنند و موجب می شوند موها نرم، لطیف و درخشان شوند.

ماسک موی بیول از ریشه، ساقه و پیاز مو مراقبت می کند و به ترمیم موهای آسیب دیده می پردازد و آن ها را قوی، مستحکم و ضخیم می کند.

برخی از ماسک موهای بیول عبارتند از: ماسک موی عصاره طالبی، ماسک موی آلوئه ورا، ماسک موی آناناس، ماسک موی کاکائو، ماسک موی عصاره بادام و نعنا، ماسک موی عصاره هلو و جوانه گندم، ماسک موی عصاره جوانه گندم، ماسک موی بیسکویتی، ماسک موی شیر و عسل، ماسک موی انار.

برخی از ماسک های موی بیول مانند ماسک موی شیر و عسل برای استفاده در حمام مناسب می باشند.

کرم مو یا لوسیون موی بیول

کرم های مو مانند کرم های مرطوب کننده غلیظ می باشند و استفاده از آن موجب آبرسانی و ویتامیه کردن موها می شود. کرم های مو، مانند ماسک ها پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارند بلکه می توانند بعد از حمام کردن هم مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده دراز مدت از کرم های مو، موهایتان نرم، لطیف و درخشان می شوند. کرم های مو خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسانی بالا و طولانی مدت تری را دارند.

برخی از لوسیون های موی بیول عبارتند از: لوسیون موی بستنی بیسکوییتی، لوسیون موی بستنی قهوه، لوسیون موی Cream Mojito، لوسیون موی بستنی کاکائویی و لوسیون موی میراکل.

محصولات مراقبت از مو بیولسرم موی بیول

از سرم های مو می توان پس از شستشوی مو و حتی استفاده از نرم کننده ها استفاده کرد، و یا اینکه می توان قبل از فرم دادن و آرایش کردن موها مورد استفاده قرار گیرند، در واقع سرم های موی بیول محدودیت های سرم های موی دیگر را ندارند. سرم های موی بیول با رایحه ای فوق العاده موها را نرم و ترمیم می کنند و وزی و گره های مو را نیز به خوبی از بین می برند. سرم های مو برای جلوگیری از موخوره موها نیزبسیار موثر هستند.

برخی از سرم های موی بیل عبارتند از: اسپری دو فاز آرگان ( آبرسان قوی به تارهای مو )، اسپری دوفاز ایج کنترل ( ضد وز و ریزش مو )، اسپری دوفاز کراتینه مو ( آبرسان قوی مو )، اسپری دوفاز آلوئه ورا ( ترمیم کننده، ضد ریزش مو و مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده ).

محصولات مراقبت از مو بیولمزیت های سرم موی بیول

  • سرم های موی بیول حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و انواع روغن های گیاهی هستند که علاوه بر تقویت تارهای مو، موها را درخشان و لطیف کرده می کنند.
  • استفاده از سرم موی بیول، فرم دهی و شانه زدن به موها را آسان تر می کنند.
  • سرم های موی بیول در صورت استفاده موها را چرب و یا چسبنده نمی کنند.
  • سرم های مو با ایجاد یک لایه محافظتی مانع از بین رفتن رطوبت موها می شوند و از موها در مقابل آسیب های محیطی نیز محافظت می کنند.
  • سرم های موی بیول به تقویت تارهای مو کمک می کنند.
  • سرم های موی بیول پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارند
  • سرم های موی بیول قابل استفاده بر روی موهای نم دار، خشک و پوست سر می باشند.
  • سرم های موی بیول با ایجاد یک لایه از مو در مقابل آسیب های محیطی و آسیب در هنگام فرم دادن و حالت دادن موها جلوگیری می کند، که این لایه حالت گرفتن موها را نیز سریع تر و بهتر می کند.
  • استفاده از سرم موی بیول شانه کردن موهای بلند، خشک و فر را تسهیل می کند.
  • سرم موبیول یک محصول جادویی است که می توان بر روی انواع مو ( بلند، کوتاه، صاف، فر، خشک ) و برای زنان و مردان قابل استفاده باشد.

نحوه استفاده از سرم موی بیول

بعد از شستشوی موهایتان در صورتی که هنوز کمی نم دار هستند و یا قبل از اینکه موهایتان را با سشوار خشک کنید موهایتان را با سرم مو از ریشه تا نوک به سرم آغشته کرده و سپس موهایتان را به فرم دلخواه در بیاورید. پس از استفاده از سرم موی بیول فرم دهی و شانه کردن موها بسیار ساده تر می شود.

1

خانم شاهین

شیما بهرامعلیان مدت هاست که می‌نویسد و در مجله‌های آنلاین فعالیت دارد. او گنجینه اصلی خود را تجربه می‌داند و نوشته‌هایی مملو از اطلاعات به روز در رابطه با زیبایی و موضوعات جذاب دیگر دارد؛ این گونه است که تجربیات او به ما انتقال داده می‌شوند، که هم سرگرم کننده اند و هم ترفندهای جالب را به ما می‌آموزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *