کادو روز مرد

چه کادویی برای روز مرد مناسب است؟

کادو روز مرد، از جمله موضوعاتی است که بسیار به آن پرداخته شده اما جواب مشخصی ندارد. سلیقه مردان بسیار گسترده است؛ یک مرد، ممکن است از عطری خوشبو تا کنسول بازی را در لیست خواسته‌های خود داشته باشد و در نهایت یک جفت جوراب هدیه بگیرد! خب، این هدیه کمی ناامید کننده است و توی ذوق می‌زند. خوش شانسی اینجاست که مردها خیلی حساس نیستند و به دل نمی‌گیرند. اما خانم‌های با سلیقه باید حساسیت بیشتری برای این کار به خرج دهند و کادو روز مرد را درست انتخاب کنند.
انتخاب درست کادو روز مرد، طبق شناختی که از همسرتان دارید، هم شما و هم او را خوشحال تر می‌کند و اوقات شادی برای شما فراهم می‌آورد. با ما همراه باشید تا شما را در این مسیر همراهی کنیم.

توصیه می‌کنیم مقاله بهترین برندها برای مراقبت پوستی آقایان و ولنتاین در خانه را بخوانید.

 

کادو روز مرد
یک مرد خوشحال!

سلیقه همسرتان را ارزیابی کنید

شما بهتر از هر شخص دیگری همسر خود را می‌شناسید. او احتمالا دارای شغل است. ممکن است کارمند، فروشنده، موسیقیدان، ورزشکار، بازیگر و یا هرچیزی باشد. همسر شما همچنین عادت‌های منحصر به فرد خودش را دارد. این احتمال وجود دارد که او هرروز چایی بخورد، سیگار بکشد یا به قهوه معتاد باشد. ممکن است روزی چند ساعت پیاده روی کند؛ یا آن که وقت خود را روی کاناپه، به دیدن تلوزیون بگذراند.
هر فرد، علاوه بر نیازهای اولیه علایق مخصوص به خود را دارد. نیاز به غذا، محبت، خواب و آرامش بسیار مهم اند و باید به آن‌ها احترام گذاشته شود. سپس نوبت به علایق شخصی می‌رسد. شوهر شما ممکن است عاشق فوتبال یا اخبار باشد؛ می‌تواند شیفته شعر و ادبیات و کتاب باشد. می‌تواند عشق فیلم باشد. او حتی ممکن است علایق عجیبی مثل ماهیگیری یا تعمیرکاری داشته باشد. هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست و این بسیار هیجان انگیز است. اما همین جاست که کار شما در انتخاب کادو روز مرد کمی دشوار می‌شود.

 

کادو روز مرد
مردی درحال ماهیگیری!

 

کادو روز مرد باید با در نظر گرفتن همه ابعاد شخصیت همسرتان باشد. اگر او فردی است که برای مثال از سورپرایز خوشش نمی‌آید، بهتر است او را سورپرایز نکنید و در عوض باهم به خرید بروید. اگر وسواس دارد، به جای لج کردن با او و غر زدن به جانش، وسایل بهداشتی مورد نیازش را به عنوان کادو روز مرد هدیه دهید.
خلاصه که یکی از ویژگی‌های مهم همسرتان را در نظر بگیرید و با تمرکز بر همان یک ویژگی، بهترین کادو روز مرد را برای او تدارک ببینید.

 

خرید این محصول

 

کادوهای شخصی همیشه جواب اند!

کادوی شخصی کادویی است که ذوق، سلیقه و توجه شما را به شوهرتان نشان می‌دهد. خوبی این نوع هدایا به عنوان کادو روز مرد، این است که او احساس خاص بودن می‌کند. هیچ وسیله دیگری مثل آن چه شما سفارش داده اید در جهان وجود ندارد؛ فقط همین یکی است که شما به او تقدیم کرده اید.
این ایده خیلی نیازی به فکر کردن ندارد. هدیه ای شخصی برای کادو روز مرد معمولا فکر خوبی به نظر می‌رسد. به خصوص اگر همسرتان فردی خودشیفته است یا از کارهای بامزه خوشش می‌آید. هر وسیله ای که می‌خواهید بخرید را با عکس همسرتان سفارش دهید. قاب موبایل، ماگ، لباس و یا هر وسیله دیگری، با طرح لبخندی از همسرتان زیبا می‌شوند و او را خوشحال می‌کنند. استفاده از یک عکس خانوادگی و یا عکس دو نفره ای از خودتان هم کار جالبی است و همیشه شما را به یاد او می‌اندازد. همچنین می‌توانید عکسی از تیم مورد علاقه یا حتی اسم و فامیلش را روی وسیله مورد نظر خود چاپ کنید و کادو روز مرد درخوری به او هدیه دهید.
برای اجرایی کردن این ایده فقط کافی است عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید؛ به شرکتی که می‌خواهید هدیه‌تان را از آن تهیه کنید ارائه دهید و سپس محصولی با آن عکس دریافت کنید.

 

کادو روز مرد
مردی خوشحال با یک ماگ، که احتمالا تصویری از خودش روی آن طرف آن قرار دارد.

محصولات بهداشتی مردانه

مردها خیلی به پوست و موی خود اهمیت نمی‌دهند؛ پس چه بهتر که ما این کار را برایشان انجام دهیم و آن‌ها را تشویق کنیم. آن‌ها بهانه‌های بسیاری چون چرب بودن کرم، بی حوصلگی، به درد نخوردن این کالاها و یا زیبایی طبیعی خودشان را دارند. خانم‌ها باید بدانند که همه پوست‌ها به رسیدگی نیاز دارند و این ربطی به جنسیت ندارد. خوب به پوست شوهرتان توجه کنید تا کادو روز مرد بی‌نظیری برای او تدارک ببینید. اگر پوست او خشک است، بمب آبرسان پمپی مردانه کامان حاوی هیالورونیک اسید هم پوست او را از پوسته پوسته شدن نجات می‌دهد، هم آن را چرب نمی‌کند. اگر صورتش را نمی‌شوید یا برای شستشو از مایع دستشویی استفاده می‌کند، فیس واش مردانه کامان کادو روز مرد انتخابی شما خواهد بود. بادی اسپلش مردانه platinum سی گل و یا بادی اسپلش مردانه bleu de chanel لابورن نیز هدایای خوب و به جایی برای همسران شما هستند. 

 

خرید این محصول

 

کادوی ست

این ایده در واقع تیری با دو نشان است؛ چون هم خودتان صاحب چیز جدیدی شده اید هم همسرتان کادو روز مرد خود را دریافت کرده است. لباس‌های ست، جوراب ست و گردنبندها و آویزهای مختلف را با هم ست کنید. اگر می‌خواهید خیلی توی خرج نیفتید، کادو روز مرد را با هر چیزی که از قبل داشتید ست کرده و در آن روز از آن وسیله استفاده کنید. هدیه ست دو نفره آن قدر عاشقانه و دلبرانه است که حتی برای ولنتاین یا سالگرد ازدواج نیز کاربرد دارد.

 

کادو روز مرد
لباس صورتی رنگ ست

شوهر سانتی مانتال و سخت پسند

کادوهای لوکس! هدیه ای لوکس و گران قیمت برای این جور مردها مناسب است. اگر شوهرتان آن قدر سخت پسند است که از دریافت هیچ هدیه ای خوشحال نمی‌شود؛ وسیله ای لاکچری و با ارزش قطعا خوشحالش می‌کند؛ چرا که حتی اگر طبق سلیقه او نباشد، ارزش مادی زیادی دارد و به او حس قدرت می‌دهد. حتی می‌تواند آن را بفروشد! البته اگر شما ناراحت نمی‌شوید.
عطر گران قیمت، کیف پول چرم اصل، ساعتی اورجینال و با کیفیت، طلا و هزاران جنس قیمتی دیگر هر کسی را خوشحال می‌کنند. اگر وسع مالی شما به خرید این هدایا به عنوان کادو روز مرد نمی‌رسد، گران ترین چیز از وسیله ای معمولی تر را خریداری کنید.

 

کادو روز مرد
ساعت مچی

کادوهای مردانه

مردها از گذشته تاکنون حمایتگر بوده و وظیفه مراقبت از زنان را بر دوش می‌کشیدند. اگر دقت کنید می‌بینید که محصولات مخصوص مردها معمولا سیاه است و طراحی خشن و سردی دارد. انگار می‌خواهند به جنگ بروند! خب، درست است که حالا جنگیدن جزو زندگی روزمره نیست؛ اما مردها هنوز دوست دارند قوی به نظر برسند و جایگاه خود را حفظ کنند. هدایای مردانه دسته بندی گسترده و بزرگی را شامل می‌شود. در این جا منظور ما چیزهایی برای جنگ و شکار و زحمت است! وسایلی که مربوط به وظایف ابتدایی مردها بوده اند.

 

کادو روز مرد
یک مرد بومی، جنگجو و قوی!

چاقو

چاقوهای شکاری و جیبی تزئینی، کادو روز مرد بسیار مردانه ای هستند! اگر شوهرتان آدمی خشمگین و عصبی است، از خریدن این کادو صرف نظر کنید؛ ممکن است خطرناک باشد. اما اگر او یک فرد عادی است که از چاقو برای تزئین و پیک نیک استفاده می‌کند؛ این هدیه می‌تواند انتخاب منحصر به فردی باشد و خوشحالش کند.

 

 

 جعبه ابزار

تعمیرکاری یکی از مواردی است که خیلی از مردها در آن متبحر اند یا به آن علاقه دارند. یک جعبه ابزار کامل کادو روز مرد مناسبی برای همسر شماست؛ مطمئن باشید این هدیه هم او را هیجان زده می‌کند و هم روزی به دردتان می‌خورد.فراموش نکنید که کادو روز مرد می‌تواند خیلی به درد بخور باشد؛ چون مردها خیلی به تزئینات و اشیاء غیرکاربردی علاقه ندارند و دوست دارند از چیزهایی که دارند استفاده کنند

 

خرید این محصول

 

دستکش ایمنی صنعتی

خب این کمی عجیب و البته باحال است. دستکش ایمنی برای کسی که در کارخانه و یا مشاغل سخت مشغول به کار نیست خیلی استفاده ای ندارد؛ اما همسرتان حدسش را هم نمی‌زند که شما به عنوان کادو روز مرد چنین چیزی برایش بخرید. حتما مطمئن شوید که او به تعمیرکاری و این جور کارها علاقه دارد، بعد دست به خرید این مورد بزنید.

 

خرید این محصول

 

چراغ قوه و وسایل شکار

اگر شوهرتان دوست دارد شکار کند یا گشت و گذاری در جنگل داشته باشد، می‌توانید وسایلی مانند چراغ قوه، چادر، قطب نما و… را برای او خریداری کنید.

کادو روز مرد برای مرد عاشق سفر

افراد زیادی هستند که به سفر علاقه دارند و برای مثال اگر از آن‌ها بپرسید آرزویشان چیست؟ می‌گویند سفر دور دنیا! البته که شما نمی‌توانید این آرزو را برآورده کنید؛ چرا که زیادی گران است و وقت و هماهنگی فراوانی هم می‌خواهد. اگر دوست دارید شوهر عاشق سفر خود را شاد کنید، بلیطی برای شهر مورد علاقه اش تهیه کنید. می‌توانید سفری خانوادگی یا تک نفره را برای او ترتیب ببینید و کادو روز مرد به یاد ماندنی به او بدهید. همچنین وسایل مربوط به کمپ کردن، مانند کوله‌های مخصوص و چادر کادو روز مرد فوق العاده ای برای این افراد هستند.

 

 

کادو روز مرد
مردی آماده سفر!

شوهر حواس پرت

اگر شوهرتان همه چیز را گم می‌کند، یک کیف مخصوص برای وسایل او بگیرید. کیفی که موبایل، کلید، شارژر و همه اشیاء گم شدنی را در خود جای داده و همه جا قابل حمل باشد. اگر حواس پرتی همسرتان باعث شده که موبایلش همیشه خاموش باشد، پاور بانک کادو روز مرد به درد بخوری برای او محسوب می‌شود.

 

خرید این محصول

 

اگر همسرتان زیاد سیگار می‌کشد…

یکی از مشکلاتی که بسیاری از خانم‌ها با آن روبرو هستند، این است که همسرشان سیگاری است. اکثر زن‌ها دوست دارند این عادت ناسالم را از شوهر خود دور کنند؛ اما خب این کار خیلی هم ساده نیست. کادو روز مرد برای یک فرد سیگاری، می‌تواند کمک کردن به او برای ترک سیگار باشد. اگر مطمئن هستید شوهرتان زیربار نمی‌رود یا نمی‌تواند؛ وسایلی مانند فندک، زیرسیگاری و سیگار برگی گران قیمت ممکن است او را خوشحال کند.
هر چند ما همچنان ترک سیگار را پیشنهاد می‌دهیم.

 

کادو روز مرد
یک مرد سیگاری 🙁

کادو روز مرد برای یک ورزشکار؟…

این مورد خیلی بستگی به ورزش تخصصی او دارد. اما لباس ورزشی، قمقمه، کفش ورزشی و هرچیزی که در مغازه وسایل ورزشی یافت شود، برای کادو روز مرد مناسب است.

 

کادو روز مرد
دو مرد ورزشکار و خوشتیپ!

شوهر تنبل و خوابالو

ممکن است تفریح شوهر شما این باشد که وقتی از سرکار برمی‌گردد، تلوزیون ببیند یا مدت زیادی بخوابد. رمبدوشامبری زیبا و خوش دوخت برای او بخرید. دمپایی روفرشی راحتی به عنوان کادو روز مرد به او هدیه دهید. وسایل آسایش او را فراهم کنید. اگر برنامه مورد علاقه‌اش را تنهایی تماشا می‌کند؛ کنار او بنشینید و با محبت و علاقه همسرتان را همراهی کنید.

 

کادو روز مرد
همسر خوابالو و خسته!

در نهایت

در نهایت، موارد مربوط به انتخاب کادو روز مرد بی‌شمار اند.
اگر او ریش‌های بلندی دارد، شانه و قیچی مخصوصی برای ریش‌هایش بخرید. اگر معمولا صورت خود را اصلاح می‌کند، ریش تراش کادو روز مرد خوبی برای اوست. کمربند، جوراب به تعداد زیاد، وسایل بهداشتی مخصوص آقایان و… کادوهای معمول و کارآمدی هستند. اگر به نویسندگی یا کتاب علاقه دارد، کتاب مورد علاقه اش را خریداری کنید؛ روان نویس خوش دستی برای او بخرید یا ایده‌های تازه ای برای نوشتن به او هدیه کنید.
همسر شما ممکن است کچل باشد و کلاه بخواهد؛ ممکن است عشق فیلم باشد و یا دیوانه موسیقی. اگر او یک موسیقی دان است؛ آهنگی را تمرین کنید و به عنوان کادو روز مرد به او هدیه دهید. اگر شیفته تکنولوژی است وسایل مورد نیازش را برای او تهیه کنید.

 

خرید این محصول

 

همه ی این‌ها به کنار، کارهای دو نفره به کنار. کادو روز مرد شما می‌تواند یک بازی ساده دو نفره باشد؛ اگر شوهرتان آشپز بدی است، برای او کلاس برگزار کنید.
خلاصه که این لیست تا بی نهایت ادامه دارد. در روز مرد، مواظب مردهای زندگی‌تان باشید و آن‌ها را حسابی خوشحال کنید.

1

سوگند شریفی

سوگند شریفی دانشجوی تئاتر دانشگاه تهران، عاشق و شیفته حوزه آرایشی بهداشتی است و هنر را آمیخته با زیبایی می‌داند. او فعالیت‌های آنلاین را دوست دارد و می‌گوید اینترنت بهترین اختراع بشر است. می‌نویسد و می‌خواهد با این کار چیزهایی که می‌داند را در دسترس همه قرار دهد‌. چون مد، زیبایی و سلامت باید برای همه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *